[B3 1.8 PM] uciekajacy plyn chlodniczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
[B3 1.8 PM] uciekajacy plyn chlodniczy
Witam to mój pierwszy post tutaj wiec proszę o wyrozumiałość. Mam problem z płynem chłodnicy, nie wiem gdzie mi ucieka, przez 24 h ucieka cały zbiorniczek wyrównawczy dodam ze auto nigdzie nie jechało. a jako ze jest zima i mokro na dworze to nie mogę sprawdzić. dodam jeszcze ze nagrzewnica jest do wymiany i tymczasowo odciąłem ją od układu łącząc dwa węże. Zalałem znowu zbiorniczek i uruchomiłem silnik czekałem aż się załączy wentylator, ale wycieku nigdzie nie widzę a podczas pracy silnika jest płynu tyle ile wlałem do zbiorniczka.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 22:09 przez Hellfreezer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
ok dzisiaj auto idzie do mechanika który będzie robił zawieszenie bo cholernie stuka , odrazu mu powiem żeby zobaczył co z tym płynem. kupiłem to auto tydzień temu, bardzo zaniedbane dużo rzeczy do zrobienia w nim jest, ale powiem wam ze to zajebiste auto tym bardziej ze przesiadłem się z fiata uno , czeka mnie jeszcze wymiana nagrzewnicy wielkie porządki w aucie nie iem czy nie będę musiał kompletnie zdzierać tapicerki z podłogi wyprać i wysuszyć wszystko, ale myślę ze auto jest tego warte.
to masz tutaj wymiana nagrzewnicy na bliską przyszłość
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
już dawno to znalazłem i mam wydrukowane nagrzewnice tez już kupiłem tylko czeka na wymianę , ale dzięki za linka. A tak na marginesie dodam kilka objawów których powodem jest nagrzewnica. Moze sie komus przyda ,: parowanie z nawieów, okropny zapach, tłuste szyby, syczenie na przemian z jakimś bulgotaniem dochodzące z pod deski, kiepskie grzanie. Niech bóg da zebym sobie poradził z tą wymianą....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP
jezeli wymieniane byly koncowki drazkow to obowiazkowo trzeba jechac na ustawienie.
co do uciekajacego plynu najszybciej bedzie ci on wlasnie uciekal jak auto jest zimne.Jak sie nagrzeje to ciezko wtedy bedzie ci dojrzec wyciek szukaj wycieku na zimnym dobrze sie przyjzyj przy obudiwe termostatu moze ona jest nieszczelna lub peknieta
co do uciekajacego plynu najszybciej bedzie ci on wlasnie uciekal jak auto jest zimne.Jak sie nagrzeje to ciezko wtedy bedzie ci dojrzec wyciek szukaj wycieku na zimnym dobrze sie przyjzyj przy obudiwe termostatu moze ona jest nieszczelna lub peknieta
" takie pytanie czy po wymianie tulejek wahacza końcówek drążków kierowniczych i sworzni muszę jechać na ustawianie zbieżności ? "
Raczej TAK :!:
Po wymianie sworzni wahacza możesz mieć zmieniony kąt pochylenia koła, a po wymianie końcówki drążka kierowniczego zbieżność . Jeśli chodzi o wymianę tulejek wahacza to sama wymiana nie ma wpływu na zbieżność ( o ile wahacz był odkręcony od Macpersona na sworzniu ) . A jeśli chodzi o uciekający płyn z układu chłodniczego to posprawdzaj dokładnie wszystkie połączenia ( zaciski, jeśli są skręcane to po dokręcaj ale z wyczuciem ) sprawdź czy któryś z przewodów nie jest popękany ( stary sparciały ) i posprawdzaj połączenia tych przewodów z GŁOWICĄ silnika. Jedno jest w głowicy przy świecach (taki trójnik z czujnikami) a drugie od strony ściany grodziowej ( tył silnika ) pod tymi plastikami są gumowe uszczelki (można je dokupić oddzielnie bez tych plastików ) często pod wpływem temperatury puszczają. Być może masz też pęknięty któryś z tych plastików " KRÓCIEC "
Raczej TAK :!:
Po wymianie sworzni wahacza możesz mieć zmieniony kąt pochylenia koła, a po wymianie końcówki drążka kierowniczego zbieżność . Jeśli chodzi o wymianę tulejek wahacza to sama wymiana nie ma wpływu na zbieżność ( o ile wahacz był odkręcony od Macpersona na sworzniu ) . A jeśli chodzi o uciekający płyn z układu chłodniczego to posprawdzaj dokładnie wszystkie połączenia ( zaciski, jeśli są skręcane to po dokręcaj ale z wyczuciem ) sprawdź czy któryś z przewodów nie jest popękany ( stary sparciały ) i posprawdzaj połączenia tych przewodów z GŁOWICĄ silnika. Jedno jest w głowicy przy świecach (taki trójnik z czujnikami) a drugie od strony ściany grodziowej ( tył silnika ) pod tymi plastikami są gumowe uszczelki (można je dokupić oddzielnie bez tych plastików ) często pod wpływem temperatury puszczają. Być może masz też pęknięty któryś z tych plastików " KRÓCIEC "
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 07 sty 2011, 17:08
- Lokalizacja: WLKP