[ 1.9 TDI 1Z ]Kłopot z zapalaniem.
[ 1.9 TDI 1Z ]Kłopot z zapalaniem.
Witam serdecznie..
Mój problem polega na tym , że gdy odpalam auto bardzo długo nie chce zapalić , z wydechu wydostaje się biały dym.Po dłuższym kręceniu zapali lub nie.Gdy wyjmę wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w krucicu plastikowym auto pali na dotyk.Dodam ,że po wyjęciu wtyczki kontrolka grzania świec pali się znacznie dłużej niż przy włożonej.Byłem u mech. na Wag-u wszystko sprawdził i jest ok. świece, wtryski, pompa, niema pęcherzyków powietrza w przewodach. Filtry, oleje wszystko wymienione.
Mech. stwierdził , że może to być pompa, zaproponował , że może pomoże zmiana ustawienia pompy jak w Golfie IV.wcześniej wymieniłem ten niebieski czujnik temperatury bo myślałem , że może jest zepsuty.Ale to nic nie dało. Nie znam się wcale na tym, dlatego proszę o poradę w czym leży przyczyna.Proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam.
Mój problem polega na tym , że gdy odpalam auto bardzo długo nie chce zapalić , z wydechu wydostaje się biały dym.Po dłuższym kręceniu zapali lub nie.Gdy wyjmę wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w krucicu plastikowym auto pali na dotyk.Dodam ,że po wyjęciu wtyczki kontrolka grzania świec pali się znacznie dłużej niż przy włożonej.Byłem u mech. na Wag-u wszystko sprawdził i jest ok. świece, wtryski, pompa, niema pęcherzyków powietrza w przewodach. Filtry, oleje wszystko wymienione.
Mech. stwierdził , że może to być pompa, zaproponował , że może pomoże zmiana ustawienia pompy jak w Golfie IV.wcześniej wymieniłem ten niebieski czujnik temperatury bo myślałem , że może jest zepsuty.Ale to nic nie dało. Nie znam się wcale na tym, dlatego proszę o poradę w czym leży przyczyna.Proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 07:01 przez skay21, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt: