[AAH] jak usunac odcinke-pomocy
[AAH] jak usunac odcinke-pomocy
chce zlikwidowac odcinke obrotu. bo teraz to silnikiem buja od 7200-do 6500 a ja chce zeby bylo caly czas np 6500 lub 7200 obr. chce takie dudududududududud. moze ktos wie jak to zrobic
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Dududu to własnie jest odciecie. Dokładnie to jest to realizowane w zaleznosci od sterownika silnika przez odcinanie zapłonu po czym po spadku obrotów niespalone paliwo dopalane jest w wydechu i robi sie dududud, lub mozna odcinac paliwo co nie powoduje przypadkowego zalania. Moment skakania obrotów to własnie przylanie silnika.
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To na benzynie czy gazie? Bo na sekwencyjnym LPG przy długich przewodach od wtrysków oraz daleko nawierconym kolektorze odetnie, ale jeszcze pozostały gaz co powoduje że silnik jeszcze się wkręca.
I wtedy jest duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu zamiast dudududududududud.
Później na VAG błąd przekroczenia maksymalnych obrotów i informacja że tracisz gwarancje na silnik
Chyba że kupić jakiś układ elektroniczny i odcinać zapłon, wtedy jeszcze powinno fajnie z wydechu strzelać.
A niezadowolony jesteś z odcinki jak depniesz na luzie czy gdy przyspieszasz na biegu do odcinki.
I wtedy jest duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu zamiast dudududududududud.
Później na VAG błąd przekroczenia maksymalnych obrotów i informacja że tracisz gwarancje na silnik
Chyba że kupić jakiś układ elektroniczny i odcinać zapłon, wtedy jeszcze powinno fajnie z wydechu strzelać.
A niezadowolony jesteś z odcinki jak depniesz na luzie czy gdy przyspieszasz na biegu do odcinki.
Podpinam się do tematu.
Mój AAH też ma odcinkę od 5600 do 6200obr i du du du, żależnie jak tipne na gaz
Silnik odcina tak samo na gazie sekwencyjnym i na benzynie, po wykluczeniu złego ustawienia rozrządu pojechałem mechaniora, przejechał się i stwierdził że prawdopodobnie kłamie obrotomierz lub jakiś czójnik z skrzyni.
Czy ktoś wie więcej na ten temat?
Jak to naprawić?
Mój AAH też ma odcinkę od 5600 do 6200obr i du du du, żależnie jak tipne na gaz
Silnik odcina tak samo na gazie sekwencyjnym i na benzynie, po wykluczeniu złego ustawienia rozrządu pojechałem mechaniora, przejechał się i stwierdził że prawdopodobnie kłamie obrotomierz lub jakiś czójnik z skrzyni.
Czy ktoś wie więcej na ten temat?
Jak to naprawić?
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: