[AAH] jak usunac odcinke-pomocy
[AAH] jak usunac odcinke-pomocy
chce zlikwidowac odcinke obrotu. bo teraz to silnikiem buja od 7200-do 6500 a ja chce zeby bylo caly czas np 6500 lub 7200 obr. chce takie dudududududududud. moze ktos wie jak to zrobic
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Dududu to własnie jest odciecie. Dokładnie to jest to realizowane w zaleznosci od sterownika silnika przez odcinanie zapłonu po czym po spadku obrotów niespalone paliwo dopalane jest w wydechu i robi sie dududud, lub mozna odcinac paliwo co nie powoduje przypadkowego zalania. Moment skakania obrotów to własnie przylanie silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To na benzynie czy gazie? Bo na sekwencyjnym LPG przy długich przewodach od wtrysków oraz daleko nawierconym kolektorze odetnie, ale jeszcze pozostały gaz co powoduje że silnik jeszcze się wkręca.
I wtedy jest duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu zamiast dudududududududud.
Później na VAG błąd przekroczenia maksymalnych obrotów i informacja że tracisz gwarancje na silnik
Chyba że kupić jakiś układ elektroniczny i odcinać zapłon, wtedy jeszcze powinno fajnie z wydechu strzelać.
A niezadowolony jesteś z odcinki jak depniesz na luzie czy gdy przyspieszasz na biegu do odcinki.
I wtedy jest duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu duuuuuuu duuuuuu duuuuuuu zamiast dudududududududud.
Później na VAG błąd przekroczenia maksymalnych obrotów i informacja że tracisz gwarancje na silnik
Chyba że kupić jakiś układ elektroniczny i odcinać zapłon, wtedy jeszcze powinno fajnie z wydechu strzelać.
A niezadowolony jesteś z odcinki jak depniesz na luzie czy gdy przyspieszasz na biegu do odcinki.
Podpinam się do tematu.
Mój AAH też ma odcinkę od 5600 do 6200obr i du du du, żależnie jak tipne na gaz
Silnik odcina tak samo na gazie sekwencyjnym i na benzynie, po wykluczeniu złego ustawienia rozrządu pojechałem mechaniora, przejechał się i stwierdził że prawdopodobnie kłamie obrotomierz lub jakiś czójnik z skrzyni.
Czy ktoś wie więcej na ten temat?
Jak to naprawić?
Mój AAH też ma odcinkę od 5600 do 6200obr i du du du, żależnie jak tipne na gaz
Silnik odcina tak samo na gazie sekwencyjnym i na benzynie, po wykluczeniu złego ustawienia rozrządu pojechałem mechaniora, przejechał się i stwierdził że prawdopodobnie kłamie obrotomierz lub jakiś czójnik z skrzyni.
Czy ktoś wie więcej na ten temat?
Jak to naprawić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków