przy tych felgach co zapodał atlas to heble RS2 by wyglądały jak talerzyki od ciasteczek , coś większego by się przydało też z RS ale nowszego przynajmniej ja tak uważamKolczat pisze:a mnie sie wydaje ze na hamulcach by rs2 wszystko by sie ladnie skomponowalo
[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Jeśli przeglądam zagraniczne fora, to niczym nadzwyczajnym jest zapodawanie 20 cali w starym i niedużym aucie. I wcale nie wygląda to śmiesznie jak na tej fotce. Jeśli nie wyjdzie mi z tymi felami odpowiedni efekt to wycofam zmiany i pomyślę nad innymi. Spróbować mogę i niczym nie ryzykuję.
Może ktoś mi poradzi jak najlepiej ustawić sobie troszkę bardziej negatywny camber tylnego i przedniego zawieszenia. Wstępną wiedzę odnalazłem w sieci, ale może ktoś podzieli się doświadczeniem?
Kolczat, ET+45, ale zmienię je na coś około 27.
A w ogóle to filmik wstawiłem, by zobaczyć reakcje ludzi na youtube
Może ktoś mi poradzi jak najlepiej ustawić sobie troszkę bardziej negatywny camber tylnego i przedniego zawieszenia. Wstępną wiedzę odnalazłem w sieci, ale może ktoś podzieli się doświadczeniem?
Kolczat, ET+45, ale zmienię je na coś około 27.
A w ogóle to filmik wstawiłem, by zobaczyć reakcje ludzi na youtube
Atlas sprawa wyglada tak jak potrzebujesz swojego Cabrio do fotek tak jak tam kolega zapodal Rapera z pukawka ktore tylko bedzie jezdzilo na wprost a jeszcze lepiej sie przemieszczalo na lawecie to zakladaj <ok> i oponki oczywiscie na profilu 20 :mrgreen: pierwszy problem jest taki ze wneki nadkola sa za plytkie i jest ingerencja w blotniki z przodem nie ma problemu bo kupujesz dwa blotniki i rezasz a z tylem nie musze mowic druga sprawa to promien skretu w nadkolu przednim zaczynaja sie schody...tez chcialem zablysnac z duzzzzaaaaaa fela ale na przymiarkach sie tylko skonczylo jest to do ogarniecia ale robi sie wtedy BAT MOBIL z wukna i szpachli zejdz cal nizej z dobrym et60 9'' i 10'' z profilem na 20 + gwint i bedzie lansik a zpraktycznej strony to 18'' wyglada mozna normalnie jezdzic i nic nie trze ale dzialaj obserwacja trwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
jeśli mocowanie czopu do belki jest rozwiązane podobnie jak w sedanie (coś mi sie wydaje, ze tak samo), to niestety ale zwyklymi podkładkami będzie ciężko, ponieważ czop jest przykręcany na 6 śrub, a nie jak np. w golfie na 4, dodatkowo jeśli w jakiś sposób dałoby radę osiągnąć ten negatyw, to znowu trzeba coś podłożyć o takim samym stopniu nachylenia pod jarzmo zaciskuMoże ktoś mi poradzi jak najlepiej ustawić sobie troszkę bardziej negatywny camber tylnego i przedniego zawieszenia. Wstępną wiedzę odnalazłem w sieci, ale może ktoś podzieli się doświadczeniem?
a przód, to najzwyklejsze rozwiercenie otworów mocowania zwrotnicy w kolumnie ale wiadomo, że to drut niesamowity
Harry71, też uważam, że 19" byłoby idealne ale trafiłem tą felgę w na tyle dobrej cenie, że bez zastanowienia kupiłem je od pana, który zapewniał mnie, że to idealne koła na zimę nie pytałem czy jeździł, ale zapewne Q7 lub Cayenne. Bo chyba tylko z takimi ludźmi można przez telefon zejść z ceny o ponad 2500zł <ok>
szuan, to trochę mnie zmartwiłeś z tym negatywem, ale przyznam się, że widziałem na zdjęciach wiele cabrio z negatywem.
Z przodu podobno do uzyskania niewielkiego negatywu można rozsunąć sworznie w wahaczach na zewnątrz. Ale nie wiem czy to tylko w quattro, bo w moje wahacze sworznie były chyba wbijane.
szuan, to trochę mnie zmartwiłeś z tym negatywem, ale przyznam się, że widziałem na zdjęciach wiele cabrio z negatywem.
Z przodu podobno do uzyskania niewielkiego negatywu można rozsunąć sworznie w wahaczach na zewnątrz. Ale nie wiem czy to tylko w quattro, bo w moje wahacze sworznie były chyba wbijane.
20 cali jest ogromne, ale średnica tu nie będzie problemem. Ciężko je będzie zmieścić na szerokość, bo każda z nich jest szeroka na równo 30cm. Opony mogłem kupić 225/30 ale wybrałem 225/35 i we wtorek prawdopodobnie już przymierzę.
Rozstaw miał być 5x108, ale jest 5x130. Więc tak czy siak nie ma problemu z dorobieniem dystansu przechodzącym z 4 na 5 śrub. Ewentualnie tylne tarcze rozwiercę i zapodam je bez dystansów. Ale muszę w swoim bezdaszniku sprawdzić jakie najwyższe ET mi się zmieścić. Bo z tego co w temacie Maniekmaca wypowiedział się Harry, to musiałbym mieć z tyłu ET18, więc da radę bez żadnego negatywnego cambera, bo przymierzałem swoje dziewiątki z dystansem mając w efekcie ET+2. Z przodu błotniki są podobne, ale z tego co Harry sprawdzał, u niego musiało być o 5mm więcej miejsca dla zacisków.
Reasumując, z kalkulatorem przed oczami wychodzi mi że, pomijając wygodę, bez problemu da się jeździć na takim kole w starym cabrio. A to, że ewentualnie będę musiał szybciej wymieniać elementy gumowe zawieszenia - mam w dupie.
Jak to jest z tym rozwiercaniem tylnych tarcz na inny rozstaw? Wiem, że przewiercenie ich na 4x100 to żaden problem. Ale nie wiem czy 5x130 to nie za duża średnica. Ma ktoś wiedzę na ten temat?
Rozstaw miał być 5x108, ale jest 5x130. Więc tak czy siak nie ma problemu z dorobieniem dystansu przechodzącym z 4 na 5 śrub. Ewentualnie tylne tarcze rozwiercę i zapodam je bez dystansów. Ale muszę w swoim bezdaszniku sprawdzić jakie najwyższe ET mi się zmieścić. Bo z tego co w temacie Maniekmaca wypowiedział się Harry, to musiałbym mieć z tyłu ET18, więc da radę bez żadnego negatywnego cambera, bo przymierzałem swoje dziewiątki z dystansem mając w efekcie ET+2. Z przodu błotniki są podobne, ale z tego co Harry sprawdzał, u niego musiało być o 5mm więcej miejsca dla zacisków.
Reasumując, z kalkulatorem przed oczami wychodzi mi że, pomijając wygodę, bez problemu da się jeździć na takim kole w starym cabrio. A to, że ewentualnie będę musiał szybciej wymieniać elementy gumowe zawieszenia - mam w dupie.
Jak to jest z tym rozwiercaniem tylnych tarcz na inny rozstaw? Wiem, że przewiercenie ich na 4x100 to żaden problem. Ale nie wiem czy 5x130 to nie za duża średnica. Ma ktoś wiedzę na ten temat?