Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 15 sty 2011, 22:53

Kolczat pisze:a mnie sie wydaje ze na hamulcach by rs2 wszystko by sie ladnie skomponowalo
przy tych felgach co zapodał atlas to heble RS2 by wyglądały jak talerzyki od ciasteczek , coś większego by się przydało też z RS ale nowszego :) przynajmniej ja tak uważam

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 sty 2011, 22:56

pozyjemy zobaczymy, ale racja ze nowsze niz rs2 heble by byly lepsze (bo wieksze :mrgreen: )

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 15 sty 2011, 23:59

po mojemu 20" w "Audi small chassis" (tak madrzejsi ode mnie nazywaja typoszereg '80', gdyby ktos nie pamietal) to juz nie pionierstwo tylko przegiecie co w zaden sposob nie wplywa na fakt ze chetnie obejrze na zywo efekt koncowy <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 16 sty 2011, 02:20

Jeśli przeglądam zagraniczne fora, to niczym nadzwyczajnym jest zapodawanie 20 cali w starym i niedużym aucie. I wcale nie wygląda to śmiesznie jak na tej fotce. Jeśli nie wyjdzie mi z tymi felami odpowiedni efekt to wycofam zmiany i pomyślę nad innymi. Spróbować mogę i niczym nie ryzykuję.

Może ktoś mi poradzi jak najlepiej ustawić sobie troszkę bardziej negatywny camber tylnego i przedniego zawieszenia. Wstępną wiedzę odnalazłem w sieci, ale może ktoś podzieli się doświadczeniem? :-)

Kolczat, ET+45, ale zmienię je na coś około 27.

A w ogóle to filmik wstawiłem, by zobaczyć reakcje ludzi na youtube :)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 16 sty 2011, 07:13

Dlaczego stoisz na nie swoim miejscu parkingowym?

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 16 sty 2011, 08:07

Atlas sprawa wyglada tak jak potrzebujesz swojego Cabrio do fotek tak jak tam kolega zapodal Rapera z pukawka ktore tylko bedzie jezdzilo na wprost a jeszcze lepiej sie przemieszczalo na lawecie to zakladaj <ok> i oponki oczywiscie na profilu 20 :mrgreen: pierwszy problem jest taki ze wneki nadkola sa za plytkie i jest ingerencja w blotniki z przodem nie ma problemu bo kupujesz dwa blotniki i rezasz a z tylem nie musze mowic druga sprawa to promien skretu w nadkolu przednim zaczynaja sie schody...tez chcialem zablysnac z duzzzzaaaaaa fela ale na przymiarkach sie tylko skonczylo jest to do ogarniecia ale robi sie wtedy BAT MOBIL z wukna i szpachli zejdz cal nizej z dobrym et60 9'' i 10'' z profilem na 20 + gwint i bedzie lansik ;-) a zpraktycznej strony to 18'' wyglada mozna normalnie jezdzic i nic nie trze ale dzialaj obserwacja trwa <piwo>

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 16 sty 2011, 11:56

Harry71, zlituj sie, uzywaj kropek i przecinkow...

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 16 sty 2011, 12:08

Może ktoś mi poradzi jak najlepiej ustawić sobie troszkę bardziej negatywny camber tylnego i przedniego zawieszenia. Wstępną wiedzę odnalazłem w sieci, ale może ktoś podzieli się doświadczeniem?
jeśli mocowanie czopu do belki jest rozwiązane podobnie jak w sedanie (coś mi sie wydaje, ze tak samo), to niestety ale zwyklymi podkładkami będzie ciężko, ponieważ czop jest przykręcany na 6 śrub, a nie jak np. w golfie na 4, dodatkowo jeśli w jakiś sposób dałoby radę osiągnąć ten negatyw, to znowu trzeba coś podłożyć o takim samym stopniu nachylenia pod jarzmo zacisku :-/

a przód, to najzwyklejsze rozwiercenie otworów mocowania zwrotnicy w kolumnie ale wiadomo, że to drut niesamowity ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 16 sty 2011, 12:32

Harry71, też uważam, że 19" byłoby idealne :) ale trafiłem tą felgę w na tyle dobrej cenie, że bez zastanowienia kupiłem je od pana, który zapewniał mnie, że to idealne koła na zimę :) nie pytałem czy jeździł, ale zapewne Q7 lub Cayenne. Bo chyba tylko z takimi ludźmi można przez telefon zejść z ceny o ponad 2500zł <ok>

szuan, to trochę mnie zmartwiłeś z tym negatywem, ale przyznam się, że widziałem na zdjęciach wiele cabrio z negatywem.

Z przodu podobno do uzyskania niewielkiego negatywu można rozsunąć sworznie w wahaczach na zewnątrz. Ale nie wiem czy to tylko w quattro, bo w moje wahacze sworznie były chyba wbijane.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 sty 2011, 12:36

sworznie wbijane, ale sroby do mocowania wahacza ze sworzniem moze tam bedzie luz, a jak nie to rozwiertanie dziur na kolumni i bankowo wszystko przechodzi w ladny negatyw :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 16 sty 2011, 12:37

Kolczat, właśnie chyba z przodu będzie łatwiej to zrobić, dlatego muszę zacząć od tyłu :) skończyć też musimy z kumplem maszynkę do rolowania rantów :)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 16 sty 2011, 20:03

ATLAS, a jaki tam rozstaw śrub? Koło miazga. Jak założysz i będzie
to jeździć będzie kokx. Nie znam pojęcia za duże koło, więc szacunek i powodzenia.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 sty 2011, 20:09

ave ze chociaz jeden sie znalazl z dobrym podejsciem :mrgreen:
5x108 z tego co mi sie o uszy obilo ;]

Awatar użytkownika
misiek_30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 09 lis 2010, 21:26
Lokalizacja: Stara Wieś - Śląsk

Post autor: misiek_30 » 16 sty 2011, 20:36

Ja mogę powiedzieć że przy -40 i feldze 18 można jeździć całkiem normalnie :-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 16 sty 2011, 22:17

20 cali jest ogromne, ale średnica tu nie będzie problemem. Ciężko je będzie zmieścić na szerokość, bo każda z nich jest szeroka na równo 30cm. Opony mogłem kupić 225/30 ale wybrałem 225/35 i we wtorek prawdopodobnie już przymierzę.

Rozstaw miał być 5x108, ale jest 5x130. Więc tak czy siak nie ma problemu z dorobieniem dystansu przechodzącym z 4 na 5 śrub. Ewentualnie tylne tarcze rozwiercę i zapodam je bez dystansów. Ale muszę w swoim bezdaszniku sprawdzić jakie najwyższe ET mi się zmieścić. Bo z tego co w temacie Maniekmaca wypowiedział się Harry, to musiałbym mieć z tyłu ET18, więc da radę bez żadnego negatywnego cambera, bo przymierzałem swoje dziewiątki z dystansem mając w efekcie ET+2. Z przodu błotniki są podobne, ale z tego co Harry sprawdzał, u niego musiało być o 5mm więcej miejsca dla zacisków.

Reasumując, z kalkulatorem przed oczami wychodzi mi że, pomijając wygodę, bez problemu da się jeździć na takim kole w starym cabrio. A to, że ewentualnie będę musiał szybciej wymieniać elementy gumowe zawieszenia - mam w dupie.

Jak to jest z tym rozwiercaniem tylnych tarcz na inny rozstaw? Wiem, że przewiercenie ich na 4x100 to żaden problem. Ale nie wiem czy 5x130 to nie za duża średnica. Ma ktoś wiedzę na ten temat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl