[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto
deufso zgadzam się, że utrzymanie auta w perfekcyjnym stanie i dbałość o takie rzeczy typu: układ zapłonowy, filtry, szczelność zaworów, prawidłowe ciśnienie sprężania itp. mają duże znaczenie dla prawidłowej pracy silnika i osiągów auta, ale chyba nikt nie jest w stanie uwierzyć, że swoją seryjną osiemdziesiątką 1.8 zrobisz setkę w 6,4 sekundy.( bajki dzieciom <mikolaj> )
Zastanawiam się co miałeś na myśli pisząc "bo kolega mówił, że 205 dają kopa" ?
Czyścił kiedyś ktoś z Was koledzy w swoim aucie świece szczotką drucianą?
Każdy ma swoje zdanie, to mi się podoba <ok> , ale niech kolega deufso się teraz wybroni, nagra filmik, napisze w jaki to sposób tak perfekcyjnie zadbał o silnik, jakie ma super świece?, jakie przewody? Na pewno każdy z nas jest tego bardzo ciekawy, może odkryłeś kolego rewelację w świecie tuningu o której jeszcze nikt nic nie wie. Może zamiast zakładać ''ulepszacze'' warto przeczytać instrukcje obsługi hehe :mrgreen:
Zastanawiam się co miałeś na myśli pisząc "bo kolega mówił, że 205 dają kopa" ?
Czyścił kiedyś ktoś z Was koledzy w swoim aucie świece szczotką drucianą?
Każdy ma swoje zdanie, to mi się podoba <ok> , ale niech kolega deufso się teraz wybroni, nagra filmik, napisze w jaki to sposób tak perfekcyjnie zadbał o silnik, jakie ma super świece?, jakie przewody? Na pewno każdy z nas jest tego bardzo ciekawy, może odkryłeś kolego rewelację w świecie tuningu o której jeszcze nikt nic nie wie. Może zamiast zakładać ''ulepszacze'' warto przeczytać instrukcje obsługi hehe :mrgreen:
Trza to sprawdzić, koniecznie :!: :!: :!: może się uda na Mazurach <ok>Oofol pisze:deufso, moje PM robi każde inne 1.8 na ćwiartce ale nigdy nie osiągnąłem takiego czasu...
Co masz na mysli 8-) odpisz na PW co by nie smiecic.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 00:36 przez skoti, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.youtube.com/user/MrTurbofinspawacz pisze:Chce zobaczyc filmik jak to jedzie , i zdjecia spod maski lub krotki filmik.
w profilu są filmiki
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Re: hmm
Padłem. Niedługo S4 będę się bał stanąć na światłach obok obojętnie jakiej 80 1.8deufso pisze: Audi 80 B3 1.8 do 100 km/h w czasie mniejszym niż 10 sekund. Mój rekord to 6,4-6,8 bez "ulepszaczy" typu turbo czy kompresor
Stary, Twoje 1.8 marnuje się na tym forum. Z takim projektem to od razu na racing forum się melduj. Nie mogę się doczekać streeta Nika S4 5.0 v10 tt vs. 80 1.8 na dobrym oleju
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Re: hmm
I nowym filtrze powietrza, coby silnik mógł dobrze oddychać.slugs pisze:Padłem. Niedługo S4 będę się bał stanąć na światłach obok obojętnie jakiej 80 1.8deufso pisze: Audi 80 B3 1.8 do 100 km/h w czasie mniejszym niż 10 sekund. Mój rekord to 6,4-6,8 bez "ulepszaczy" typu turbo czy kompresor
Stary, Twoje 1.8 marnuje się na tym forum. Z takim projektem to od razu na racing forum się melduj. Nie mogę się doczekać streeta Nika S4 5.0 v10 tt vs. 80 1.8 na dobrym oleju
Zaraz dostane warna za oftopa, ale aż mnie ciary przechodzą jak czytam różne fora internetowe. 1.8 co robi 100km/h w niska 6, jak zamarza parownik od gazu to uszczelka pod głowicą poszła... wiedza iści niepojęta.
Sprawdziłem na stronie akp, S4 C4 4.2 V8 wali od 0-100km/h w 6.2sek. Jak gościu dobrze koła napompuje w tym 80 1.8 to w tym korespondencyjnym pojedynku na ćwiartkę przyznaję mu wygraną.
Chyba trzeba robić swapa z 4.2 na 5.2 v10
Sprawdziłem na stronie akp, S4 C4 4.2 V8 wali od 0-100km/h w 6.2sek. Jak gościu dobrze koła napompuje w tym 80 1.8 to w tym korespondencyjnym pojedynku na ćwiartkę przyznaję mu wygraną.
Chyba trzeba robić swapa z 4.2 na 5.2 v10
Hej, sorki że dość długo nic nie pisałem ale przeprowadzkę miałem i walkę z biurokracją, koledzy dodam bo też dość ważne jest, że mam Quattro i na przykład w dniu wczorajszym stałem lampa w lampę z Audi 80 B4 chyba jakieś ponad 2 litry chłopak miał pod pokrywą, ja słuchałem jakiegoś pucia pucia dość głośno po czym wyłączyłem muzę i to wyłączenie muzyki było chyba znakiem dla kolegi z B4, że coś się święci... widziałem jak się patrzył i telepatycznie dał mi znak "na zielonym pizda!!!" i wiecie co?? miałem jakieś już 50-60 km/h jak gość oddalił się z miejsca o może 10-15 metrów, na następnych światłach mnie pozdrowił i powiedział, że jego kolejne auto to będzie Quattro. Co do filmików i zdjęć nie ma najmniejszego problemu lecz dopiero na wiosnę jak się cieplej zrobi, zbyt wielkie teraz jest ryzyko, non stop deszcz lub lód... ale zrobię filmik w dobrej jakości "nie jakimś tam domofonem" i porobię zdjęcia ku waszemu zdziwieniu nie będzie widocznych zmian czy przeróbek, wszystko oryginał według instrukcji. Tak szydrzycie ze mnie (nie wiem czy jest takie słowo) ale powiedzcie mi czy był ktoś z was na choćby regulacji CO? Czy wiecie, że za jazdę auta na wprost odpowiedzialne jest tylne zawieszenie? Czy wiecie ile mocy traci motor ze złą geometrią, geometrią potocznie nazywaną zbieżnością za 50 zł gdzie mechanik ustawia tylko przód? Zapewne niewielu jest takich którzy wiedzą co i jak... nie sztuką jest mieć 150 koni nie sztuką jest mieć 200 koni ale sztuką jest mieć ZDROWE KONIE wystarczy naprawdę niewiele ale prawdziwych! przygotuję Wam póki co opis czego użyłem, jakich części typu jaki olej, filtry, kable, świece ktoś o to prosił... aha jeszcze jedno co do zapłonu nie wiem czy wiecie ale w instrukcji są podane wartości ustawień zapłonu dla różnych paliw; ja tankuję paliwo 95 a powinienem 91, lecz takiego nie ma i teraz pytanie ilu z Was ustawiło zapłon do paliwa a ilu według danych lub według tego co mechanik powiedział? czy wiecie, że zapłon w silniku JN, PM to 6+-1 przed GMP dla paliwa 91 a w silniku PP, RN, RU, SF to 18+-1 p-GMP też dla paliwa 91 z tego wynika, że nie łatwo jest znaleźć odpowiednie ustawienie dla silnika i najlepszym w tym rozwiązaniem jest klucz płasko oczkowy 13, długa spokojna prosta i 3 godziny zabawy, trochę w lewo trochę w prawo aż dojdziemy do momentu: wciskasz gaz i auto wyrywa a nie zamula przez 1,3 sekundy lub więcej... Jestem z Wrocławia jeśli ktoś chce podjechać to zapraszam, a i nie wiem czy wiecie ale dla Was maniaków mam stałe 50% zniżki na wszystkie usługi...
Lubie CIę A twoje 1.8 jn i to jeszcze w quattro jest poprostu boskie!!!
Zesz cholera wcześniej nie pisałeś o tak istotnych sprawach jak teraz. Dzieki tobie wiem czemy przegrywam wyścigi spod świateł z Toyota Corolla lub Seatem IbiZą (czerwona to szybka).
Widzę że zmarnowałem masę czasu na szukanie i zmienianie silnika w swoim Avancie.
A mogłem po prostu kupić B3 Quattro 1.8 JN i nie było by kozaka na mnie.
A tak serio to co napisałeś o zbieżności i innych materiałach eksploatacyjnych przynajmniej dla mnie jest sprawa oczywistą!!
pozdrawiam
Zesz cholera wcześniej nie pisałeś o tak istotnych sprawach jak teraz. Dzieki tobie wiem czemy przegrywam wyścigi spod świateł z Toyota Corolla lub Seatem IbiZą (czerwona to szybka).
Widzę że zmarnowałem masę czasu na szukanie i zmienianie silnika w swoim Avancie.
A mogłem po prostu kupić B3 Quattro 1.8 JN i nie było by kozaka na mnie.
A tak serio to co napisałeś o zbieżności i innych materiałach eksploatacyjnych przynajmniej dla mnie jest sprawa oczywistą!!
pozdrawiam