Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Światła mijania na przekaźnikach

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
hikok20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:01
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: hikok20 » 16 sty 2011, 12:49

Schemat przyznaje pomysłowy jak i realizacja, ale żadne odkrycie. Jam mam bixenony i nikogo na drodze nie rażą, trzeba odpowiednio ustawić i jest ok. Nie założyłem dla szpanu tylko po to żeby sobie polepszyć widoczność w nocy a zwłaszcza jak pada deszcz.
Tak jak raz jeden gość na forum napisał: Panowie z Mercedesów i Lexusów zęby zaciskają jak widzą GOLFA II z ksenonami. Boli ich to że zwykłe stare auto też ma takie światła. Bardzo dobrze nie trzeba wydawać na takie wózki 100tys i więcej żeby mieć ksenony. Powinno być to legalne bez żadnych problemów ale w końcu mieszkamy w Polsce tak że daleka droga. Samochód Audi A6 C4 który ma mój brat są też ksenony choć oryginalnie nie były montowane w tych samochodach, co lepsze na takich światłach przyjechał z Niemiec bo tam go kupił i jakoś Niebiescy w Niemczech się nie rzucali. Kto był w niemczech to wie jak są robione przeglądy (auto jest dokładnie sprawdzane) i nikt się nie rzucał

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 16 sty 2011, 13:00

hikok20 pisze:Jam mam bixenony i nikogo na drodze nie rażą,
Jeśli ten bi-xenon masz włożony w zwykłe lampy to współczuje tym których mijasz. Ja to mam chęć bejsbola wyjąć z bagażnika i powybijać te lampy

Awatar użytkownika
piter58
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 22 wrz 2010, 07:33

Post autor: piter58 » 16 sty 2011, 13:17

chciał bym zapytać was o zdanie mam halogeny w zderzaku i są tam żarówki h3 chciał bym jednak wyminić na mocniejsze i tu moje pytanie co doradzicie standardowa żarówka h3 np

Obrazek

Czy jenak led np.

Obrazek

ktoś z was używa podobnych ledów :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 sty 2011, 13:20

DYZIO pisze:Aldi pozwoliłem sobie dodać twoje schematy na 1 stronę
I dobrze sam miałem pisać abyś to zrobił bo ludzie leniwi nie raczej by nie dotarli do strony na której wrzuciłem zdjęcia.
DYZIO pisze:również zrobiłem wersję w Wordzie żeby w razie utraty zdjęć można było sobie to ściągnąć ale nie mogę dodać tego pliku. Może dlatego że za dużo wazy (11mb)
Moje są wrzucone na imageshack'u twoje na fotosiku więc nie powinno zginąć.
Plik możesz wrzucić na http://przeklej.pl, http://hotfile.com albo http://rapidshare.com albo kilku równocześnie przez stronę: http://www.multiupload.com i dać link(i) do tematu.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 sty 2011, 13:24

hikok20 pisze:Panowie cały ten tema też się toczy bez celu jedni się cieszą że światła świecą mocniej a inni że się palą żarówki i płaczą.
Panowie powiem tak - oświetlenie w naszych Audi nie wymyślił jakiś tak przeciętny Kowalski tylko inżynierowie którzy nad tym pracowali i zrobili tak żeby było dobrze. Sami widzicie ja mam Audi z 1992r i z instalacją nie miałem i nie mam żadnych problemów jak pewnie większość ludzi którzy maja Audi (nie wspomnę o francuskich złomach). Tak że każda przeróbka w instalacji niby na naszą korzyść nie zawsze kończy się sukcesem tylko w tym przypadku szybciejszym paleniem się żarówek. Nie ma co poprawiać czegoś co było obmyślane przez nie jedną głowę i mimo swoich lat zestaw działa odpowiedni. Temat uważam za zamknięty
jezeli instalacja ulepszania swiecenia zarowek byla przeprowadzona dobrze to wszystko jest dobrze.To ze inzynierownie audi pracowali nad tym troche czasu by bylo ok wie pewnie kazdy.
Wstawienie przekaznikow nie oznacza ze beda sie palily zarowki,sam mam taka instalacje zrobiona swiatelka lepiej swieca i zarowki mi sie nie przepalaja.
I nie wiem po co ta twoja wypowiedz ktora do niczego nie prowadzi

Awatar użytkownika
hikok20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:01
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: hikok20 » 16 sty 2011, 14:23

tomek1982 pisze:
hikok20 pisze:Panowie cały ten tema też się toczy bez celu jedni się cieszą że światła świecą mocniej a inni że się palą żarówki i płaczą.
Panowie powiem tak - oświetlenie w naszych Audi nie wymyślił jakiś tak przeciętny Kowalski tylko inżynierowie którzy nad tym pracowali i zrobili tak żeby było dobrze. Sami widzicie ja mam Audi z 1992r i z instalacją nie miałem i nie mam żadnych problemów jak pewnie większość ludzi którzy maja Audi (nie wspomnę o francuskich złomach). Tak że każda przeróbka w instalacji niby na naszą korzyść nie zawsze kończy się sukcesem tylko w tym przypadku szybciejszym paleniem się żarówek. Nie ma co poprawiać czegoś co było obmyślane przez nie jedną głowę i mimo swoich lat zestaw działa odpowiedni. Temat uważam za zamknięty
jezeli instalacja ulepszania swiecenia zarowek byla przeprowadzona dobrze to wszystko jest dobrze.To ze inzynierownie audi pracowali nad tym troche czasu by bylo ok wie pewnie kazdy.
Wstawienie przekaznikow nie oznacza ze beda sie palily zarowki,sam mam taka instalacje zrobiona swiatelka lepiej swieca i zarowki mi sie nie przepalaja.
I nie wiem po co ta twoja wypowiedz ktora do niczego nie prowadzi
To tak jak twoja, też do niczego nie prowadzi, napisałeś że sobie zrobiłeś i ci lepiej świecą światła no i tyle to dobrze. Każdy może sobie robić co chce

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 sty 2011, 19:47

rezanie w ten sposob niczego nie rozwala i napewno same zarowki tez nie padaja szybko napiecie po tej przeróbce na zarowkach wzrasta na tyle nie duzo ze uzytkownik nie odczuje szybszego przepalania sie zarowek.
Jezeli dla kazdego forumowicza bylo by drobnostką rozebranie lamp i oddanie odblysnikow do ponownego pomalowania itp zapewne by nie rezali polepszenia dodajac przekazniki

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 16 sty 2011, 20:16

Najlepiej jest wstawić przekaźniki i jeśli mamy odbłyśniki reflektorów w złym stanie oddać je do regeneracji. Wtedy uzyskamy najlepszy efekt <ok>

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 16 sty 2011, 20:29

hikok20 pisze:Schemat przyznaje pomysłowy jak i realizacja, ale żadne odkrycie. Jam mam bixenony i nikogo na drodze nie rażą, trzeba odpowiednio ustawić i jest ok. Nie założyłem dla szpanu tylko po to żeby sobie polepszyć widoczność w nocy a zwłaszcza jak pada deszcz.
Tak jak raz jeden gość na forum napisał: Panowie z Mercedesów i Lexusów zęby zaciskają jak widzą GOLFA II z ksenonami. Boli ich to że zwykłe stare auto też ma takie światła. Bardzo dobrze nie trzeba wydawać na takie wózki 100tys i więcej żeby mieć ksenony. Powinno być to legalne bez żadnych problemów ale w końcu mieszkamy w Polsce tak że daleka droga. Samochód Audi A6 C4 który ma mój brat są też ksenony choć oryginalnie nie były montowane w tych samochodach, co lepsze na takich światłach przyjechał z Niemiec bo tam go kupił i jakoś Niebiescy w Niemczech się nie rzucali. Kto był w niemczech to wie jak są robione przeglądy (auto jest dokładnie sprawdzane) i nikt się nie rzucał
Z przykrością czytam takie posty. Jak sam wcześniej napisałeś że nie jedna głowa skonstruowała instalacje i lampy w naszych autach i uważasz przeróbkę instalacji za niepotrzebną to po co sam założyłeś sobie chińskie xenony? Hipokryta z Ciebie. Albo może chciałeś "zabłyszczeć" posiadaniem tych pseudo xenonów za 100zł. A co do gości z aut za 100tyś to zapewniam Cię że śmieją się z tych "posiadających" takie jak Twoje pseudo xenony. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 16 sty 2011, 21:04

Jelly pisze:A co do gości z aut za 100tyś to zapewniam Cię że śmieją się z tych "posiadających" takie jak Twoje pseudo xenony. :mrgreen:
Baaa... ja jadąc starym dziadkiem 80-tką się śmieje z takich gości :lol: ...
albo denerwuje jak jakiś bolo jedzie za mną z ksenonami w zwykłym lampach. Światło tak mocno daje, że w kabinie mam jasno że ho ho <ok>

Ale mam na to patent 8-) Co prawda trzeba zużyć trochę sprzęgło i hamulce ale pomaga.

Awatar użytkownika
hikok20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:01
Lokalizacja: Muszyna

Post autor: hikok20 » 16 sty 2011, 21:14

Patrique pisze:
Jelly pisze:A co do gości z aut za 100tyś to zapewniam Cię że śmieją się z tych "posiadających" takie jak Twoje pseudo xenony. :mrgreen:
Baaa... ja jadąc starym dziadkiem 80-tką się śmieje z takich gości :lol: ...
albo denerwuje jak jakiś bolo jedzie za mną z ksenonami w zwykłym lampach. Światło tak mocno daje, że w kabinie mam jasno że ho ho <ok>

Ale mam na to patent 8-) Co prawda trzeba zużyć trochę sprzęgło i hamulce ale pomaga.
No i widzisz nikt ci nie każe zakładać jak ty to nazwałeś pseudo xenonów tylko jeździj dalej ze świeczkami w lampach. Ja założyłem po to żeby (jak już wcześniej napisałem) polepszyć sobie widzialność na drodze i jak odpowiednio ustawisz to ty elegancko widzisz i nikogo nie oślepiasz. Nie zakładam dla szpanu bo porównując z innym autem to prawie nie ma różnicy w koloże świateł, tylko jest różnica w świeceniu na drodze Nie masz założonych to nie gadaj a może nie masz 100zł na założenie i zazdrościsz

[ Dodano: 2011-01-16, 21:15 ]
Jelly pisze:
hikok20 pisze:Schemat przyznaje pomysłowy jak i realizacja, ale żadne odkrycie. Jam mam bixenony i nikogo na drodze nie rażą, trzeba odpowiednio ustawić i jest ok. Nie założyłem dla szpanu tylko po to żeby sobie polepszyć widoczność w nocy a zwłaszcza jak pada deszcz.
Tak jak raz jeden gość na forum napisał: Panowie z Mercedesów i Lexusów zęby zaciskają jak widzą GOLFA II z ksenonami. Boli ich to że zwykłe stare auto też ma takie światła. Bardzo dobrze nie trzeba wydawać na takie wózki 100tys i więcej żeby mieć ksenony. Powinno być to legalne bez żadnych problemów ale w końcu mieszkamy w Polsce tak że daleka droga. Samochód Audi A6 C4 który ma mój brat są też ksenony choć oryginalnie nie były montowane w tych samochodach, co lepsze na takich światłach przyjechał z Niemiec bo tam go kupił i jakoś Niebiescy w Niemczech się nie rzucali. Kto był w niemczech to wie jak są robione przeglądy (auto jest dokładnie sprawdzane) i nikt się nie rzucał
Z przykrością czytam takie posty. Jak sam wcześniej napisałeś że nie jedna głowa skonstruowała instalacje i lampy w naszych autach i uważasz przeróbkę instalacji za niepotrzebną to po co sam założyłeś sobie chińskie xenony? Hipokryta z Ciebie. Albo może chciałeś "zabłyszczeć" posiadaniem tych pseudo xenonów za 100zł. A co do gości z aut za 100tyś to zapewniam Cię że śmieją się z tych "posiadających" takie jak Twoje pseudo xenony. :mrgreen:
Czytaj dobrze posty.
Ja instalacji nie przerabiam bo nie ma potrzeby tylko założyłem xenony aby poprawić widoczność

marian89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: marian89 » 27 lut 2011, 00:53

pytanko co do elektryki tego rzezania świateł. czy zastosowanie grubszego np. 10mm&#178; przewodu zasilającego a nie jak podaje się 4mm&#178; możne wpłynąć niekorzystnie na wartość przepływającego napięcia? na żarówce bez rzezania miałem ok 12,5V po założeniu "ulepszacza" ok 13,5V. przy akumulatorze zmierzone ok 14,4V. (wszystkie pomiary na zapalonym silniku)
jakiejś większej różnicy nie widzę w jasności świecenia praktycznie żadnej bo na jednej lampie założyłem a na drogiej nie (żeby porównać). żarówki zwykłe tung sramy.długość przewodu 2m.- 10"

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 27 lut 2011, 09:26

Na tak krótkim odcinku nie będzie żądnych negatywnych działań.
Brak różnicy może być spowodowany samą żarówką. Możesz jeszcze zbadać pobór prądu i obliczyć jaka moc wydziela się na żarówce.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lut 2011, 11:18

ja tez to założyłem jakieś dwa lata temu i jakoś też wielkiej różnicy nie widzę.światła świecą tak samo jak świeciły mimo zastosowania różnych żarówek...

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 kwie 2011, 14:19

Jako, że to prąd przepływa a nie napięcie to jak założysz grubszy kabel to będzie nawet lepiej. Gorzej to by było gdybyś założył cieńszy. Napięcie będziesz miał zawsze takie samo - nawet jak dasz cieńszy, ale wtedy po podłączeniu odbiornika - żarówki, duża moc wydzieli Ci się na przewodzie i będą wielkie straty cieplne a nawet może stopić izolację na przewodzie. No i co gorsza wtedy nie osiągniesz takiej mocy na żarówce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl