Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Wynn's EGR 3 DIESEL

audimen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: bialystok

[1.9 TDI 1Z] Wynn's EGR 3 DIESEL

Post autor: audimen » 16 sty 2011, 09:59

Wiam, ze względu na dość popularny temat czyli Turbo, postanowiłem poszukać taniego rozwiązania, już to zamówiłem i zdecydowałem że sprawdze na sobie ;-) , najwyżej silnik padnie :evil: , czekam na przesyłke i odpowiednią pogodę i chęć do eksperymentu.

Co o tym myślicie ?


CZYSZCZENIE I AKTYWNA OCHRONA UKŁADU WYDECHOWEGO SILNIKÓW DIESLA

Wynn's EGR 3 DIESEL jest aerozolem, stworzonym do czyszczenia układu zasilania i wydechu silników Diesla w celu spełnienia norm ekologicznych EURO3 / EURO4 / EURO5 w których zastosowano: pompy liniowe, rotacyjnyne, system common rail lub pompowtryskiwacze.

Wynn's EGR 3 DIESEL jest zalecany do stosowania w każdym okresie pomiędzy przeglądami serwisowymi, aby utrzymywać w czystości kolektor wydechowy, zawory wydechowe, turbinę i zawór recylkulacji spalin silników Diesla.
ZASTOSOWANIE: Do silników z wtryskiem typu common rail (HDi, JTD, CDI, TDCi, CTDi, dCi ..) oraz z systemem pompowtryskiwaczy (VW TDi). Polecany również do silników turbodoładowanych. Bezpieczny dla katalizatorów.

Właściwości:
• Preparat powoduje natychmiastowe, skuteczne czyszczenie całego ukł. wydechu;
• Silny strumień rozpylacza wspomaga zabieg czyszczenia;
• Rozpuszcza nagar, smołę, lakier i osady;
• Łatwy w użyciu, proces czyszczenia trwa 5 minut;
• Brak konieczności demontażu elementów;
• Przywraca lub utrzymuje charakterystyki pracy silnika;
• Eliminuje i zapobiega problemom z uruchomieniem silnika;
• Polepsza właściwości pracy silnika, przyspieszanie, zużycie paliwa, moc;

Sposób użycia:

TURBOSPRĘŻARKA - zdjać gumowe weże powietrzne i zaaplikować preparat bezpośrednio do wnętrza turbiny.

ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.

CZYSZCZENIE DOLOTU:

1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego. Podczas aplikowania obroty silnika obniża się - spadną. Po każdym rozpyleniu, poczekać aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty. Jeśli to konieczne przegazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
4 . Kontynuować aż do zużycia całego opakowania 200 ml produktu;
5 . Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut. Przegazować około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
6 . Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km

Jest jeszcze preparat do czyszczenia i koserwacji przepływomierzy, ale zapomniałem nazwy.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 16 sty 2011, 11:12

Z mojego punktu widzenia mi sie nie podoba gdyz caly syw idzie do silnika o ile wogule ten preparat cos da bo jak sie to recznie czyscilo to trzeba bylo niezle sie przytym nameczyc nie ktorzy wiedza jak to cieszko schodzi .Lepiej jak juz sytuacja tego wymaga wyciagnac kolektor ssacy i egr i recznie wyczyscic.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 16 sty 2011, 11:32

Nie wierze w takie wynalazki np. czyszczenie turbiny ze zmienną geometrią łopatek trzeba wszystko rozebrać i wyczyścić papierem ściernym lub szczotką .Jeśli nie raz kluczem 13 nie można rozruszać sztangę turbiny jak są zapieczone łopatki w turbinie to ten preparat na pewno tego nie zrobi

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 16 sty 2011, 11:36

ja tam też nie wierzę w te wynalazki :-/ no ale chyba nie zaszkodzi <ok> :?:

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 16 sty 2011, 11:42

ile cie to kosztowało??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2011, 12:38

audimen pisze:ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.

CZYSZCZENIE DOLOTU:

1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego.
Już widzę tą warstwę syfu ,jak rozpuszczona , dostaje się dolotem do cylindrów :roll: to jest to czego im trzeba :-P Kolego audimen, nadgorliwość jest tak samo szkodliwa jak niedbalstwo ,z wynalazków mogę polecić jedynie militec ,ale jego zastosowanie jest zupełnie inne.W wynalazki czyszczące w jakiś cudowny(bo pewnie znika skoro nie dostaje się dalej ) sposób grube (u niektórych)warstwy osadu w dolocie nie uwierzę ;-)

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 16 sty 2011, 13:35

oto filmik z zastosowaniem tego środka na focusie 1.8 tddi

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 16 sty 2011, 16:44

ja ci powiem że jak czyściłem kolektor dolotowy z tego całego syfu (wszystko ściągnięte,syf wydrapany, kolektor przeczyszczony w ropie) to po złożeniu całości i uruchomieniu silnika jeszcze przez kilka minut leciał syf z wydechu że nie mogłem później doczyścić garażu.jak sobie pomyśle jak bym to wpuścił taki środek w obieg i by mi zaczęło ten syf rozpuszczać i wrzucać w silnik to jestem ciekaw jaki byłby tego efekt...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 sty 2011, 16:53

Z drugiej strony, jakby mieć przeczyszczony dolot to można by było takie ustrojstwo zamontować. Pytanie tylko, jak strona gorąca turba zareagowałaby na dziadostwa z zaworów...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 sty 2011, 22:36

ja czyściłem kiedyś dolot na odpalonym silniku używając ok 100ml benzyny (podawana z butelki słomką od czyszczenia klimy) ale kilka miesięcy wcześniej miałem wyczyszczony kolektor, efekt niemal identyczny i musiałem tylko przesłonić wlot powietrza ręką w rękawicy aby nie było zbyt dużej kompresji

audimen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: bialystok

Post autor: audimen » 20 sty 2011, 18:37

Witam dziś otrzymałem przesyłke ale już raczej za ciemno na sprawdzenie działania, moze jutro ...? sie obaczy.
Poza tym, chciałbym (jeżeli można)? polecić stronke , a potem poszukać opinni o tych preparatach na różnym forum ;-)

http://www.maxautoczesci.pl/
zakładka Chemia.

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 20 sty 2011, 19:44

audimen, czekamy na odpowiedź.Swoją drogą o ile to rozpuści ten syf w dolocie to aż strach pomyśleć co się stanie z silnikiem jak zaśsie to wszystko :-?

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 21 sty 2011, 00:04

nagraj to co sie dzieje z silnikiem po zaaplikowaniu...

w ostatecznosci bedziesz mial pamiatke po motorowni :P

audimen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: bialystok

Post autor: audimen » 21 sty 2011, 10:39

Siema :-> no to tak... temp. letko na + , brak zajecia, nuda, to sie zmobilizowalem , pomodliłem :evil: i kilka razy psiknąłem do silnika to "coś" tzn. odkreciłem rure od przepływki i psiknąłem tam kilka razy, na wolnych obrotach.... nic sie nie działo, wskoczylem do auta i nadepną ja na gaz do 2 tys. uslyszalem inną prace silnika przez ok 2 sek. potem ok. zalozylem rure spowrotem.
Potem odkercilem rure ta co na górze turbiny i tam do dolotu tyz ja psikną 3-4 delikatnie troszke sie silnik zadlawił (wszystko narazie na wolnych obrotach) i wrócił do normy. Potem jeszcze kilka razy do środka takie 1 sek. psiknięcia i szybko do środka i na gaz, delikatne zachwianie obrotów(calyczas na 2 tys.) i wraca do normy. Narazie ok. odpala bez problemów. Ale z tego co kumam to potrzebny 2-gi pomocnik, on lub wlasciciel psika , a 2-gi na gaz i 2tys.
to tyle. :-)

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 21 sty 2011, 11:03

czyli kolego nie przeprowadziłeś tego testu tak jak powinien być zrobiony ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl