[1.9 TDI 1Z] Wynn's EGR 3 DIESEL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: bialystok
[1.9 TDI 1Z] Wynn's EGR 3 DIESEL
Wiam, ze względu na dość popularny temat czyli Turbo, postanowiłem poszukać taniego rozwiązania, już to zamówiłem i zdecydowałem że sprawdze na sobie , najwyżej silnik padnie :evil: , czekam na przesyłke i odpowiednią pogodę i chęć do eksperymentu.
Co o tym myślicie ?
CZYSZCZENIE I AKTYWNA OCHRONA UKŁADU WYDECHOWEGO SILNIKÓW DIESLA
Wynn's EGR 3 DIESEL jest aerozolem, stworzonym do czyszczenia układu zasilania i wydechu silników Diesla w celu spełnienia norm ekologicznych EURO3 / EURO4 / EURO5 w których zastosowano: pompy liniowe, rotacyjnyne, system common rail lub pompowtryskiwacze.
Wynn's EGR 3 DIESEL jest zalecany do stosowania w każdym okresie pomiędzy przeglądami serwisowymi, aby utrzymywać w czystości kolektor wydechowy, zawory wydechowe, turbinę i zawór recylkulacji spalin silników Diesla.
ZASTOSOWANIE: Do silników z wtryskiem typu common rail (HDi, JTD, CDI, TDCi, CTDi, dCi ..) oraz z systemem pompowtryskiwaczy (VW TDi). Polecany również do silników turbodoładowanych. Bezpieczny dla katalizatorów.
Właściwości:
• Preparat powoduje natychmiastowe, skuteczne czyszczenie całego ukł. wydechu;
• Silny strumień rozpylacza wspomaga zabieg czyszczenia;
• Rozpuszcza nagar, smołę, lakier i osady;
• Łatwy w użyciu, proces czyszczenia trwa 5 minut;
• Brak konieczności demontażu elementów;
• Przywraca lub utrzymuje charakterystyki pracy silnika;
• Eliminuje i zapobiega problemom z uruchomieniem silnika;
• Polepsza właściwości pracy silnika, przyspieszanie, zużycie paliwa, moc;
Sposób użycia:
TURBOSPRĘŻARKA - zdjać gumowe weże powietrzne i zaaplikować preparat bezpośrednio do wnętrza turbiny.
ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.
CZYSZCZENIE DOLOTU:
1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego. Podczas aplikowania obroty silnika obniża się - spadną. Po każdym rozpyleniu, poczekać aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty. Jeśli to konieczne przegazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
4 . Kontynuować aż do zużycia całego opakowania 200 ml produktu;
5 . Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut. Przegazować około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
6 . Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km
Jest jeszcze preparat do czyszczenia i koserwacji przepływomierzy, ale zapomniałem nazwy.
Co o tym myślicie ?
CZYSZCZENIE I AKTYWNA OCHRONA UKŁADU WYDECHOWEGO SILNIKÓW DIESLA
Wynn's EGR 3 DIESEL jest aerozolem, stworzonym do czyszczenia układu zasilania i wydechu silników Diesla w celu spełnienia norm ekologicznych EURO3 / EURO4 / EURO5 w których zastosowano: pompy liniowe, rotacyjnyne, system common rail lub pompowtryskiwacze.
Wynn's EGR 3 DIESEL jest zalecany do stosowania w każdym okresie pomiędzy przeglądami serwisowymi, aby utrzymywać w czystości kolektor wydechowy, zawory wydechowe, turbinę i zawór recylkulacji spalin silników Diesla.
ZASTOSOWANIE: Do silników z wtryskiem typu common rail (HDi, JTD, CDI, TDCi, CTDi, dCi ..) oraz z systemem pompowtryskiwaczy (VW TDi). Polecany również do silników turbodoładowanych. Bezpieczny dla katalizatorów.
Właściwości:
• Preparat powoduje natychmiastowe, skuteczne czyszczenie całego ukł. wydechu;
• Silny strumień rozpylacza wspomaga zabieg czyszczenia;
• Rozpuszcza nagar, smołę, lakier i osady;
• Łatwy w użyciu, proces czyszczenia trwa 5 minut;
• Brak konieczności demontażu elementów;
• Przywraca lub utrzymuje charakterystyki pracy silnika;
• Eliminuje i zapobiega problemom z uruchomieniem silnika;
• Polepsza właściwości pracy silnika, przyspieszanie, zużycie paliwa, moc;
Sposób użycia:
TURBOSPRĘŻARKA - zdjać gumowe weże powietrzne i zaaplikować preparat bezpośrednio do wnętrza turbiny.
ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.
CZYSZCZENIE DOLOTU:
1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego. Podczas aplikowania obroty silnika obniża się - spadną. Po każdym rozpyleniu, poczekać aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty. Jeśli to konieczne przegazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
4 . Kontynuować aż do zużycia całego opakowania 200 ml produktu;
5 . Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut. Przegazować około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
6 . Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km
Jest jeszcze preparat do czyszczenia i koserwacji przepływomierzy, ale zapomniałem nazwy.
Z mojego punktu widzenia mi sie nie podoba gdyz caly syw idzie do silnika o ile wogule ten preparat cos da bo jak sie to recznie czyscilo to trzeba bylo niezle sie przytym nameczyc nie ktorzy wiedza jak to cieszko schodzi .Lepiej jak juz sytuacja tego wymaga wyciagnac kolektor ssacy i egr i recznie wyczyscic.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Już widzę tą warstwę syfu ,jak rozpuszczona , dostaje się dolotem do cylindrów :roll: to jest to czego im trzeba Kolego audimen, nadgorliwość jest tak samo szkodliwa jak niedbalstwo ,z wynalazków mogę polecić jedynie militec ,ale jego zastosowanie jest zupełnie inne.W wynalazki czyszczące w jakiś cudowny(bo pewnie znika skoro nie dostaje się dalej ) sposób grube (u niektórych)warstwy osadu w dolocie nie uwierzęaudimen pisze:ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.
CZYSZCZENIE DOLOTU:
1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja ci powiem że jak czyściłem kolektor dolotowy z tego całego syfu (wszystko ściągnięte,syf wydrapany, kolektor przeczyszczony w ropie) to po złożeniu całości i uruchomieniu silnika jeszcze przez kilka minut leciał syf z wydechu że nie mogłem później doczyścić garażu.jak sobie pomyśle jak bym to wpuścił taki środek w obieg i by mi zaczęło ten syf rozpuszczać i wrzucać w silnik to jestem ciekaw jaki byłby tego efekt...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: bialystok
Witam dziś otrzymałem przesyłke ale już raczej za ciemno na sprawdzenie działania, moze jutro ...? sie obaczy.
Poza tym, chciałbym (jeżeli można)? polecić stronke , a potem poszukać opinni o tych preparatach na różnym forum
http://www.maxautoczesci.pl/
zakładka Chemia.
Poza tym, chciałbym (jeżeli można)? polecić stronke , a potem poszukać opinni o tych preparatach na różnym forum
http://www.maxautoczesci.pl/
zakładka Chemia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 64
- Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: bialystok
Siema :-> no to tak... temp. letko na + , brak zajecia, nuda, to sie zmobilizowalem , pomodliłem :evil: i kilka razy psiknąłem do silnika to "coś" tzn. odkreciłem rure od przepływki i psiknąłem tam kilka razy, na wolnych obrotach.... nic sie nie działo, wskoczylem do auta i nadepną ja na gaz do 2 tys. uslyszalem inną prace silnika przez ok 2 sek. potem ok. zalozylem rure spowrotem.
Potem odkercilem rure ta co na górze turbiny i tam do dolotu tyz ja psikną 3-4 delikatnie troszke sie silnik zadlawił (wszystko narazie na wolnych obrotach) i wrócił do normy. Potem jeszcze kilka razy do środka takie 1 sek. psiknięcia i szybko do środka i na gaz, delikatne zachwianie obrotów(calyczas na 2 tys.) i wraca do normy. Narazie ok. odpala bez problemów. Ale z tego co kumam to potrzebny 2-gi pomocnik, on lub wlasciciel psika , a 2-gi na gaz i 2tys.
to tyle.
Potem odkercilem rure ta co na górze turbiny i tam do dolotu tyz ja psikną 3-4 delikatnie troszke sie silnik zadlawił (wszystko narazie na wolnych obrotach) i wrócił do normy. Potem jeszcze kilka razy do środka takie 1 sek. psiknięcia i szybko do środka i na gaz, delikatne zachwianie obrotów(calyczas na 2 tys.) i wraca do normy. Narazie ok. odpala bez problemów. Ale z tego co kumam to potrzebny 2-gi pomocnik, on lub wlasciciel psika , a 2-gi na gaz i 2tys.
to tyle.