audiczek80 pisze:przewod biało szary 0,9bara i jak tego podłacze to nic sie nie dzieje
No bo on odpowiada za kontrolkę pow. 2.5k RPM Czujnik też ma zakres pracy, po prostu AC jest bardziej czuły i wywala od razu komunikat. Sprawdź czujkę 0.9bar bo albo to jej wina, albo masz ciśnienie za słabe już...
I jeszcze raz rozróżnię te dwie czujki:
0.3-0.5bar: odpowiada tylko za stan kontrolki na zapłonie (świeci się) i na wolnych obrotach (gaśnie jeżeli ciśnienie jest pow. 0.5bar)
0-9-1.2bar: odpowiada za prędkości obrotowe pow. 2.5 tys. RPM (jeśli ciśnienie jest za małe, załącza kontrolkę)
Z tego co zrozumiałem z Twojego problemu to czujnik 0.9-1.2bar staje okoniem, bądź układ smarowania faktycznie ma za małe ciśnienie. Oczywiście o ile naprawdę elektryka została podłączona poprawnie.