Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Nie działa Auto Check

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 sty 2011, 00:16

audiczek80 pisze:ja nie mam czegos takiego;/ co to jest ??
Tutaj się konfiguruje na MC typ silnika ale jak pisałem nie zawsze montowali taki MC.

Dlatego o nim napisałem bo może TDI miało ustawiane jak na 4/5 cylindrową benzynę.

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 00:20

u mnie na właczonym zapłonie pisze OK na auto checu.gdy zapale silnik odpinam przewod od 0.3 bara i go masuje po chwili pali sie oliwiarka a druga rzecz ze jak tylko odlacze przewód od 0,3 bara i zostawie go luzem i trzyam na obrotach 2,5-3 tys to tez mi sie zapala olejarka.a gdy tamten przewod podłacze na swoje miejsce to odlanczam ten drugi 0.9bara i go masuje ale nic mi nie wyswietla kontrolki:/ tak powinno by?? na ustawinym prohramie benzin??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 sty 2011, 00:40

audiczek80 pisze:0.3 bara i go masuje po chwili pali sie oliwiarka
Tak jest dobrze bo wtedy widzi że niema ciśnienia
audiczek80 pisze:druga rzecz ze jak tylko odlacze przewód od 0,3 bara i zostawie go luzem i trzyam na obrotach 2,5-3 tys to tez mi sie zapala olejarka
Czujnik 0,3 bara wtedy zaczyna podawać masę - mało prawdopodobne
albo czujnik 0,9 bara nie podaje zaczyna podawać masy.
audiczek80 pisze:a gdy tamten przewod podłacze na swoje miejsce to odlanczam ten drugi 0.9bara i go masuje ale nic mi nie wyswietla kontrolki:/ tak powinno by??
Tak, to by wskazywało na właśnie ten czujnik.

Bo jest tak

Czujnik 0,3 bara przestaje podawać masę gdy wykryje to ciśnienie
czujnik 0,9 bara działa odwrotnie zaczyna podawać masę gdy wykryje to ciśnienie

Sygnał z czujnika 0,9 bara jest brany pod uwagę w wyświetlaniu kontrolki po przekroczeniu 2-3tyś. obr./min. wcześniej nie wpływa na wyświetlanie kontrolki. Jeśli podasz masę po przekroczeniu tych obrotów bo AC widzi że jest OK i nie wyświetli kontrolki, jeśli nie będzie masy to po przekroczeniu tych obrotów będzie wyświetlana kontrolka.

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 00:49

to znaczy ze ten czujnik 0,9 bara moze byc zepsuty?? to 0,3 bara czujnik dobrze sie zachowuje?? jak go zmasuje a ten 0.9 bara nie??

[ Dodano: 2011-01-18, 00:59 ]
klego to jak ma ustawione na benzin auto check i tak jak napisalem ze jak zmasuje przewod 0,3 bara to pali mi sie olejarka a jak zmasuje przewod 0,9 bara to mi nie wyswietla.to moga jezdzic na benzynie i podczas jakiejs awari pokarze mi NAPEWNO blad??

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 18 sty 2011, 01:00

audiczek80, po prostu weź pod lupę ten czujnik 0.9bar, bo cały czas przerabiamy to samo :lol:

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 09:46

ok dzis go sprwadze:) jesli cos nie bedzie tak to bede nadal pisac:)

[ Dodano: 2011-01-18, 11:00 ]
dzis rano sprawdziłem te czujniki i jest tak wszystko sprawdzałem na zimnym silniku: ten czerwony blizej serwa 0,3 bara po zmasowaniu na zapalonym silniku i wyswietla mi kontrolke na AC a gdy zostawie go luzem idodam obroty na 3 tys po kilku sek zapali mi sie tez.NAstepnie odlaczyłem ten przewod od 0.9 bara i zmasowałem ale nic nie wyswietliło kontrolki.a gdy zostawiłem go lyzem odłaczonego i dodam obroty na 3 tysiace zapala mi sie kontrolka od olejenia. dwa przewody podłaczylem na swoje miejsce i dodałem obrotów na 3 tysiace i kontrolka sie zapaliła na AC.Kolega mi mowił ze silnik ma dopiero odpowiednie smarowanie ok 90 stopni i ze to ze wyswietla mi sie kontrolka moze byc jakies ostrzezenie zeby go zimnego nie katowc??co sadzicie o tym??cZy wina lezy w czujkach??

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 18 sty 2011, 12:10

aldi pisze: może TDI miało ustawiane jak na 4/5 cylindrową benzynę
mialem MC i bylo na diesel
audiczek80 pisze:ten czerwony blizej serwa
wogule masz prawidlowe czujniki wkrecone?

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 18 sty 2011, 12:18

audiczek80, wymień ten czujnik 0.9 bara. Nie na czerwony, niebieski, zielony czy amarant tylko który ma zakres pracy 0.9-1.2 bar
Intercars pisze:Ograniczenia
Gwint zewnętrzny [mm]: M 10 x 1
Długość gwintu [mm]: 13
Rozmiar klucza: 24
Ilość połączeń: 1
Punkty zmienne [bar]: 0,75-1,05
Powierzchnia: ocynkowany
Oznaczenie koloru: szary
Ciężar [kg]: 0,031
Wymagana ilość: 1
Długość [mm]: 46
Średnica wewnętrzna [mm]: 2,48
Zapewniam że taki będzie dobry, znajdź na Intercars, 32 zł + 10 przesyłka

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 15:25

no nie wiem czy mam dobrze wkrecone jakie one powinny byc koloru te czujniki?? to wina lezy w ty czujniku 0.9 bara??

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 18 sty 2011, 16:36

0.3 bar powinien być niebieski, 0.9 szary/biały. Jak sam kolego nic nie ustalisz, chociażby sprawdzając ciśnienie w układzie smarowania - to od pisania się nie zrobi samo ;-) Jak jesteś na bank pewien, że wszystko zrobiłeś wg. tematu na forum z podłączeniem to zostaje tylko czujnik 0.9 i ciśnienie w układzie. Innej opcji nie ma. Na szczęście to nie drogie sprawy i warto dojść do ładu z tym, bo bez dynamicznej kontroli układu można uświadczyć zatarcia silnika, czego nie życzę

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 16:52

kolega mi podłączał mi tego AC tak samo jak u siebie miał. Tylko ze on mail 2.0 B silnik ABT i wszystko u niego grało. A ty u siebie tez masz AC?? no jak zmienie czujnik to bede mogł miec nastawiony program na benzyne i jak cos to mi pokaze to??

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 18 sty 2011, 17:20

cos sie tak uparl z tym ustawieniem na benzyne? zmien czujnik i jak bedzie dobrze to zostaw to wspokoju
jesli bedziesz mial dobre juz czujniki w silniku, to nierozumiem po co chcesz miec nieprawidlowe pomiary bo takie beda na ustawieniu "benzyna"

wrrr.. mozna stracic cierpliwosc

audiczek80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 13 wrz 2010, 09:41
Lokalizacja: Bielsk podlaski

Post autor: audiczek80 » 18 sty 2011, 18:50

oki zmienie najlepiej dwa czujniki i bedzie widac co dalej.Napisze o postepach a za podpowiedzi dziekuje;)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 sty 2011, 00:49

Może sprawdź jak działają czujniki, podłącz małą żarówkę do plusa,czujnik i sprawdzaj czy pojawia się lub znika na nim masa bo tak jak ty to robisz trudno powiedzieć czy to wina AC czy czujników.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 lut 2011, 16:22

Nie chce zakładać nowego tematu, więc podłącze się pod ten.
W ostatni weekend zamontowałem do swojego B3 z silnikiem SB (1,6 Turbo D) moduł Auto Checka, podłączyłem wszystko wg opisu kolegi Sylwiastego, po włączeniu zapłonu wyświetla się OK, po odpaleniu silnika czasem nie zaskakuje obrotomierz (podobno norma i lekkie dotknięcie gazu likwiduje problem), jednak dziś 2 razy wyskoczył mi błąd związany z ładowaniem (żółta ikonka akumulatora). Kontrolka ładowania (zostawiłem kontrolkę w zegarach na wszelki wypadek) nie zapaliła się, tak samo voltomierz nadal pokazywał około 14V, tak więc ładowanie jest. Moje pytanie jest następujące: czy to wariuje mi AC i jak tak, to co można na to poradzić, czy może faktycznie jakieś jaja się zaczynają w instalacji dziać ?
Bardzo proszę o odpowiedź.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl