Tutaj się konfiguruje na MC typ silnika ale jak pisałem nie zawsze montowali taki MC.audiczek80 pisze:ja nie mam czegos takiego;/ co to jest ??
Dlatego o nim napisałem bo może TDI miało ustawiane jak na 4/5 cylindrową benzynę.
Tak jest dobrze bo wtedy widzi że niema ciśnieniaaudiczek80 pisze:0.3 bara i go masuje po chwili pali sie oliwiarka
Czujnik 0,3 bara wtedy zaczyna podawać masę - mało prawdopodobneaudiczek80 pisze:druga rzecz ze jak tylko odlacze przewód od 0,3 bara i zostawie go luzem i trzyam na obrotach 2,5-3 tys to tez mi sie zapala olejarka
Tak, to by wskazywało na właśnie ten czujnik.audiczek80 pisze:a gdy tamten przewod podłacze na swoje miejsce to odlanczam ten drugi 0.9bara i go masuje ale nic mi nie wyswietla kontrolki:/ tak powinno by??
Zapewniam że taki będzie dobry, znajdź na Intercars, 32 zł + 10 przesyłkaIntercars pisze:Ograniczenia
Gwint zewnętrzny [mm]: M 10 x 1
Długość gwintu [mm]: 13
Rozmiar klucza: 24
Ilość połączeń: 1
Punkty zmienne [bar]: 0,75-1,05
Powierzchnia: ocynkowany
Oznaczenie koloru: szary
Ciężar [kg]: 0,031
Wymagana ilość: 1
Długość [mm]: 46
Średnica wewnętrzna [mm]: 2,48