Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK] im wiecej gazu tym bardziej sciąga

ODPOWIEDZ
dziadek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 paź 2010, 01:11

[B4 2.0 ABK] im wiecej gazu tym bardziej sciąga

Post autor: dziadek88 » 20 sty 2011, 00:09

Witam, mam pytanie które nie daje mi spokoju, tydzien temu zawiozlem auto do mechanika bo cos sciągało w prawo i przeguby tłukły sie bardzo, gośc wymienił oba przeguby,tuleje wahacza, mówił ze łożyska są ok, ato odebralem dalej cos sie tłukło i ściągało, im wiej gazu dawałem tym wiecej darło auto w prawo i kierownica była wogole nie ustawiona na wprost tylko tak kilka stopni w prawo , zawiozlem mu znów ,dzis odebralem auto, gosc wymienił jeszcze oba wahacze wraz sworzniami.zrobił zbierzność. Autko cichutko chodzi nic nie puka i nie stuka, kierownica prosto ustawiona a ten ciulas dalej sciaga im wiecej gazu tym bardziej ściaga w prawo. Dodam ze jak kupilem auto a mam je od jakiegos niespełna roku czegos takiego nie było, co może być przyczyną?? Aha dodam ze jezdze na zimówkach założonych na stalówki załozylem alusy i dalej to samo. z góry dzieki za każdą podpowiedz
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 22:26 przez dziadek88, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 sty 2011, 09:51

a sprawdzasz wciaz na tym samym odcinku drogi? niekiedy asfalt jest juz pofaldowany i auto bedzie plywac, co innego na pewnej nowej drodze

Awatar użytkownika
milan_25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 26 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: Łódź

Post autor: milan_25 » 24 sty 2011, 19:51

Tuleje na sankach i na tylnej belce sprawdź.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 sty 2011, 00:13

milan_25 pisze:Tuleje na sankach i na tylnej belce sprawdź.
Dokładnie. Z tego co opisujesz to nie zaprowadziłeś auta do mechanika tylko do wymieniacza części. Wjedź na kanał, weź kawałek breszki i sprawdź wszystkie tuleje w zawieszeniu. Szczególnie tuleje sanek o których pisze kolega wyżej bo wnioskuje że tylko one nie były wymieniane. Przyjrzyj się też łącznikom stabilizatora (aczkolwiek one raczej by stukały - ale nie zaszkodzi). Tył też oczywiście warto skontrolować.

dziadek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 paź 2010, 01:11

Post autor: dziadek88 » 28 sty 2011, 22:28

dziekuje bardzo za sugestie, jak tylko bede mial chwile czasu sprawdze i dam znac co i jak. aha ten "mechanik" to widocznie wymieniacz czesci... szkoda tylko widze mojej kasy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl