Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] im wiecej gazu tym bardziej sciąga

ODPOWIEDZ
dziadek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 paź 2010, 01:11

[B4 2.0 ABK] im wiecej gazu tym bardziej sciąga

Post autor: dziadek88 » 20 sty 2011, 00:09

Witam, mam pytanie które nie daje mi spokoju, tydzien temu zawiozlem auto do mechanika bo cos sciągało w prawo i przeguby tłukły sie bardzo, gośc wymienił oba przeguby,tuleje wahacza, mówił ze łożyska są ok, ato odebralem dalej cos sie tłukło i ściągało, im wiej gazu dawałem tym wiecej darło auto w prawo i kierownica była wogole nie ustawiona na wprost tylko tak kilka stopni w prawo , zawiozlem mu znów ,dzis odebralem auto, gosc wymienił jeszcze oba wahacze wraz sworzniami.zrobił zbierzność. Autko cichutko chodzi nic nie puka i nie stuka, kierownica prosto ustawiona a ten ciulas dalej sciaga im wiecej gazu tym bardziej ściaga w prawo. Dodam ze jak kupilem auto a mam je od jakiegos niespełna roku czegos takiego nie było, co może być przyczyną?? Aha dodam ze jezdze na zimówkach założonych na stalówki załozylem alusy i dalej to samo. z góry dzieki za każdą podpowiedz
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 22:26 przez dziadek88, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 sty 2011, 09:51

a sprawdzasz wciaz na tym samym odcinku drogi? niekiedy asfalt jest juz pofaldowany i auto bedzie plywac, co innego na pewnej nowej drodze

Awatar użytkownika
milan_25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 26 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: Łódź

Post autor: milan_25 » 24 sty 2011, 19:51

Tuleje na sankach i na tylnej belce sprawdź.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 sty 2011, 00:13

milan_25 pisze:Tuleje na sankach i na tylnej belce sprawdź.
Dokładnie. Z tego co opisujesz to nie zaprowadziłeś auta do mechanika tylko do wymieniacza części. Wjedź na kanał, weź kawałek breszki i sprawdź wszystkie tuleje w zawieszeniu. Szczególnie tuleje sanek o których pisze kolega wyżej bo wnioskuje że tylko one nie były wymieniane. Przyjrzyj się też łącznikom stabilizatora (aczkolwiek one raczej by stukały - ale nie zaszkodzi). Tył też oczywiście warto skontrolować.

dziadek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 23 paź 2010, 01:11

Post autor: dziadek88 » 28 sty 2011, 22:28

dziekuje bardzo za sugestie, jak tylko bede mial chwile czasu sprawdze i dam znac co i jak. aha ten "mechanik" to widocznie wymieniacz czesci... szkoda tylko widze mojej kasy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl