[B3] Nie odbija kierownica
[B3] Nie odbija kierownica
Witam,
Wczoraj stałem się posiadaczem B3 z 90 r. ze wspomaganiem, lecz problem jest taki że przy skręcie kołami podczas jazdy koła nie wracają do punktu jazdy na wprost. Czym to może być spowodowane,może być to wina wspomagania czy szukać przyczyny gdzie indziej?
Jeśli temat już był to z góry przepraszam ale ja się nie dokopałem na forum do niego.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Wczoraj stałem się posiadaczem B3 z 90 r. ze wspomaganiem, lecz problem jest taki że przy skręcie kołami podczas jazdy koła nie wracają do punktu jazdy na wprost. Czym to może być spowodowane,może być to wina wspomagania czy szukać przyczyny gdzie indziej?
Jeśli temat już był to z góry przepraszam ale ja się nie dokopałem na forum do niego.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
a ja ostatnio znalazlem inna przyczyne... sciagnalem moja kierownice s-line do obszycia i zalozylem seryjna czteroramienna, okazalo sie ze ta ori jest bardziej zdystansowana od obudowy pajaka i kierownica odbija bez problemow, natomiast przy s-line (gdzie kierownica wrecz przylega do tej obudowy) jakos nie ma ochoty to nadmiernego odbijania ;]
jedz do normalnego mechanika ktory ci powie czy uklad kierowniczy jest sprawny jezeli tak proponuje ustawic geometrie jak pan bóg przykazal bo to ze ci ustawili nei znaczy ze dobrze wspominalem na forum o tym kilka razy .
Ustawiana geometrie miale mw warszawie w roznych firmach gdzie tylko tym sie trudnia i powiem ze rece rozkladalem jak jechalem po tych zabiegach auto zachowywalo sie jak by zawieszenia nie bylo.W kazdym przypadku ustawiana wedlug tolerancji.
Zdazalo sie ze byly wlasnie problemy z odbijaniem kierownicy.W koncu znalazl sie magik od geometri ktory ustawia nawet serwisom jak nie potrafia dokladnie ustawic wiec facet bardzo dobrze zna sie na rzeczy,po ustawieniu u niego geometri auto jest jak z fabryki wszystko pieknie chodzi ,wiec moze problem lezy w geometri ktora tak naprawde nie kazdy ustawia na tip top tylko w tolerancji a puzniej jest tak a nie inaczej
Ustawiana geometrie miale mw warszawie w roznych firmach gdzie tylko tym sie trudnia i powiem ze rece rozkladalem jak jechalem po tych zabiegach auto zachowywalo sie jak by zawieszenia nie bylo.W kazdym przypadku ustawiana wedlug tolerancji.
Zdazalo sie ze byly wlasnie problemy z odbijaniem kierownicy.W koncu znalazl sie magik od geometri ktory ustawia nawet serwisom jak nie potrafia dokladnie ustawic wiec facet bardzo dobrze zna sie na rzeczy,po ustawieniu u niego geometri auto jest jak z fabryki wszystko pieknie chodzi ,wiec moze problem lezy w geometri ktora tak naprawde nie kazdy ustawia na tip top tylko w tolerancji a puzniej jest tak a nie inaczej
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Tomek dobrze prawi . Jest wielu partaczy, którzy tylko ustawiają, aby ścisnąć kasę. Ale, żeby ustawić <ok> to jest nie wielutomek1982 pisze:jedz do normalnego mechanika ktory ci powie czy uklad kierowniczy jest sprawny jezeli tak proponuje ustawic geometrie jak pan bóg przykazal bo to ze ci ustawili nei znaczy ze dobrze wspominalem na forum o tym kilka razy .
Ustawiana geometrie miale mw warszawie w roznych firmach gdzie tylko tym sie trudnia i powiem ze rece rozkladalem jak jechalem po tych zabiegach auto zachowywalo sie jak by zawieszenia nie bylo.W kazdym przypadku ustawiana wedlug tolerancji.
Zdazalo sie ze byly wlasnie problemy z odbijaniem kierownicy.W koncu znalazl sie magik od geometri ktory ustawia nawet serwisom jak nie potrafia dokladnie ustawic wiec facet bardzo dobrze zna sie na rzeczy,po ustawieniu u niego geometri auto jest jak z fabryki wszystko pieknie chodzi ,wiec moze problem lezy w geometri ktora tak naprawde nie kazdy ustawia na tip top tylko w tolerancji a puzniej jest tak a nie inaczej
no to będę próbował, dzięki
[ Dodano: 2011-01-20, 17:19 ]
Jeszcze jednej rzeczy nie pisałem otóż poprzedni właściciel jakieś pół roku temu robił całe zawieszenie razem z poduszkami na amortyzatorach ale bez amorków, i amortyzatory wymienił mi teraz w poniedziałek. Rozmawiałem z nim dzisiaj i mówi że przed wymianą kierownica wracała do jazdy na wprost, a po wymianie nie zauważył bo w ten sam dzień ja brałem samochód.
Podjechałem na geometrię i gościu od geometrii powiedział że jak były mienione amortyzatory to żeby jeszcze pojeździć z tydzień dwa i powinno się ustabilizować a jak nie przestanie to wtedy przyjechać.
[ Dodano: 2011-01-20, 17:19 ]
Jeszcze jednej rzeczy nie pisałem otóż poprzedni właściciel jakieś pół roku temu robił całe zawieszenie razem z poduszkami na amortyzatorach ale bez amorków, i amortyzatory wymienił mi teraz w poniedziałek. Rozmawiałem z nim dzisiaj i mówi że przed wymianą kierownica wracała do jazdy na wprost, a po wymianie nie zauważył bo w ten sam dzień ja brałem samochód.
Podjechałem na geometrię i gościu od geometrii powiedział że jak były mienione amortyzatory to żeby jeszcze pojeździć z tydzień dwa i powinno się ustabilizować a jak nie przestanie to wtedy przyjechać.