
noi pytanie zatem z innej beczki czy mozna przelozyc zegary i dodac obrotomierz? duzo z tym roboty byłoby?
NIE. to jet obrotek z benzyny i tak jak mówiłem będziesz musiał przelutować piny z płyty licznika "dawcy" a tu płyty nie ma.ziutek1 pisze:taki bylby dobry? http://moto.allegro.pl/it..._b3_b4_un4.html
w TD sygnał do obrotka idzie z alternatora, a w TDI z kompa, więc nie będzie pasowałxxx pisze:a czy zegary z TDI beda pasowaly do TD?
a no jak już się reza to znaczy, że nie pasuje :mrgreen: pewnie, że jak się pokombinuje to wejdzie.FranoF1 pisze:będzie pasować na 100%..ja mam właśnie u siebie tak zrezane... prędkościomierz z VDO a obrotomierz a UN4 i trzeba tylko lekko porezac ..bo będzie wadzić ...ale wszystko jest do zrobienia...dla chcącego nic trudnego