[80 b4] zegary bez obrotomierza :/
[80 b4] zegary bez obrotomierza :/
tak sobie ostatnio przegladalem zdjecia innych Audików noi zauważyłem że większość ma obrotomierz w dieslu , ja mam 1.9 TD z 94roku i zamiast obrotomierza mam zegar czy to mozliwe czy ktos cos kombinowal przede mna?
noi pytanie zatem z innej beczki czy mozna przelozyc zegary i dodac obrotomierz? duzo z tym roboty byłoby?
noi pytanie zatem z innej beczki czy mozna przelozyc zegary i dodac obrotomierz? duzo z tym roboty byłoby?
dzieki za informacje... a obrotomierz do czegos trzeba podpiac? czy jak bo chce kupic sam obrotomierz... i on bedzie dzialal jak tylko go podlacze do licznika? czy trzeba cos dodatkowo podlaczac?
taki bylby dobry? http://moto.allegro.pl/item175321414_ob ... 4_un4.html
taki bylby dobry? http://moto.allegro.pl/item175321414_ob ... 4_un4.html
NIE. to jet obrotek z benzyny i tak jak mówiłem będziesz musiał przelutować piny z płyty licznika "dawcy" a tu płyty nie ma.ziutek1 pisze:taki bylby dobry? http://moto.allegro.pl/it..._b3_b4_un4.html
poza tym sprawdź czy masz licznik UN4 czy VDO, bo ten obrotek jest z UN4 i nie bedzie pasował do VDO.
...nie wiem jak to jest z obrotomierzami z benzyniaka... bo z tego co wiem to szukasz do diesla
...jeśli już będziesz chciał przekładać to musisz opatrzyć sie w lutownice...bo jest 5 czy 6 pinów do zlutowania...aaa i nie zapomnij o żarówce w miejsce zegarka...bo ja zapomniałem i w nocy mam problem z odczytem godziny :-| hehe
Cobra wkleił gdzieś na forum schemat co i jak trzeba lutować...poszukaj a znajdziesz
...jeśli już będziesz chciał przekładać to musisz opatrzyć sie w lutownice...bo jest 5 czy 6 pinów do zlutowania...aaa i nie zapomnij o żarówce w miejsce zegarka...bo ja zapomniałem i w nocy mam problem z odczytem godziny :-| hehe
Cobra wkleił gdzieś na forum schemat co i jak trzeba lutować...poszukaj a znajdziesz
w TD sygnał do obrotka idzie z alternatora, a w TDI z kompa, więc nie będzie pasowałxxx pisze:a czy zegary z TDI beda pasowaly do TD?
[ Dodano: 2007-03-17, 16:26 ]
a no jak już się reza to znaczy, że nie pasuje :mrgreen: pewnie, że jak się pokombinuje to wejdzie.FranoF1 pisze:będzie pasować na 100%..ja mam właśnie u siebie tak zrezane... prędkościomierz z VDO a obrotomierz a UN4 i trzeba tylko lekko porezac ..bo będzie wadzić ...ale wszystko jest do zrobienia...dla chcącego nic trudnego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 02 cze 2010, 21:04
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jasne kolego, że możesz
Ja Ci proponuje kupić cały licznik od B3 w benzynie ale od silnika 4 garowego (chyba że ustrzelisz ori obro Dieslowe do B3), z licznika który kupisz bierzesz płytkę z elektroniką i sam obrotomierz, natomiast prędkościomierz i małe wskaźniki zostawiasz swoje, jak Ci nie zależy na ori przebiegu to możesz wrzucić cały licznik nowy. Instalacja do obrotka jest doprowadzona, tylko że benzynowy trzeba przerobić, bo będzie Ci na jałowym biegu pokazywał około 6500 obr/min :mrgreen:
Opis rezania obrotomierza z benzyny do Diesla jest wrzucony na Centrum Audi 80, w dziale ulepszenia, czy jakoś tak
Ja Ci proponuje kupić cały licznik od B3 w benzynie ale od silnika 4 garowego (chyba że ustrzelisz ori obro Dieslowe do B3), z licznika który kupisz bierzesz płytkę z elektroniką i sam obrotomierz, natomiast prędkościomierz i małe wskaźniki zostawiasz swoje, jak Ci nie zależy na ori przebiegu to możesz wrzucić cały licznik nowy. Instalacja do obrotka jest doprowadzona, tylko że benzynowy trzeba przerobić, bo będzie Ci na jałowym biegu pokazywał około 6500 obr/min :mrgreen:
Opis rezania obrotomierza z benzyny do Diesla jest wrzucony na Centrum Audi 80, w dziale ulepszenia, czy jakoś tak