Do czego służy zawór opóźnienia przy aparacie zapłonowym, jaki ma wpływ na przyspieszenie opóźnienie zapłonu, oraz czy ma znaczenie zamontowanie go odpowiednią stroną w kierunku np. aparatu zapł.
Chodzi mi o tą cześć
[Audi 80 1,8 PM] Zawór opóźnienia przy aparacie zapłonowym
W tym sęk że nie pamiętam bo jak pisałem ściągnąłem to jakiś czas temu.
EDIT:
Kolega napisał w innym temacie że u niego ten zawór puszcza w jedną stronę. U mnie nie puszczał w sumie w żadną. Skoro tak to zastanawiam się czemu nie ma żadnej różnicy po jego wywaleniu? Podciśnienie na wyższych obrotach jest, płytka w aparacie się przesuwa. Chyba że przyśpieszanie zapłonu jest niewyczuwalne przez kierowcę?
EDIT:
Kolega napisał w innym temacie że u niego ten zawór puszcza w jedną stronę. U mnie nie puszczał w sumie w żadną. Skoro tak to zastanawiam się czemu nie ma żadnej różnicy po jego wywaleniu? Podciśnienie na wyższych obrotach jest, płytka w aparacie się przesuwa. Chyba że przyśpieszanie zapłonu jest niewyczuwalne przez kierowcę?
Raczej tak aby podciśnienie mogło działać na aparat zapłonowy. Potestuj "paszczowo" i załóż odpowiednio No a u mnie to ciekawe. Wogóle po kupnie zapłon był na maxa przyśpieszony. Po przestawieniu na lampie, i wywaleniu tego zablokowanego zaworu żadnej różnicy. Wg mnie auto jest troche za mułowate... Czary mary.