Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1 Z] Problemy z odpalaniem

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 21 gru 2010, 21:53

gibaj pisze:no to zostaje padnięty ECU :roll: który nie podaje sygnału na przekaźnik skoro nowy :-/ a napewno przekaźnik ok? nie masz od kogo podmienić?a co na to VAG?
Tak przekaźnik ok wymieniany dwu krotnie. Vag podłączony zostanie na dniach więc się może wyjaśni sytuacja ;/

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 22 gru 2010, 07:04

GJ pisze: Dodam że czujnik temperatury wymieniony, świece i przekaźnik.
A sprobuj odlaczyc wtyczke od wskaznika temperatury, wtedy swiece powinny zagrzewac za kazdym razem. Swiece zagrzewaja jak sie nie myle, przy temp plynu chlodniczego ponizej +5 stopni, bo u mnie mimo ze na zewnatrz jest -10 to swiece grzeja przy porannym rozuchu i ew kilkugodzinnym postoju. Jak silnik jest lekko podgrzany, to np po godzinie postoju kontrolka znika po niecalej sekundzie, tak jak latem.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 gru 2010, 22:40


A sprobuj odlaczyc wtyczke od wskaznika temperatury, wtedy swiece powinny zagrzewac za kazdym razem.
tylko nie za długo bo spalisz świece :roll:

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 23 gru 2010, 07:50

gibaj pisze:

A sprobuj odlaczyc wtyczke od wskaznika temperatury, wtedy swiece powinny zagrzewac za kazdym razem.
tylko nie za długo bo spalisz świece :roll:
No w domysle odlaczyc wtyczke na jeden, dwa razy, zeby sprawdzic czy czujnik faktycznie sprawny, bo ze wymieniany, to nie zawsze znaczy ze dobry.

Ale masz racje gibaj lepiej sie jasno wyrazic ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2010, 09:46

audion pisze:No w domysle odlaczyc wtyczke na jeden, dwa razy, zeby sprawdzic czy czujnik faktycznie sprawny, bo ze wymieniany, to nie zawsze znaczy ze dobry.
Albo zapiąc vaga i też będzie widac czy czujnik dobrze wskazuje ;-)

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 24 gru 2010, 12:44

Podłączyłem Vaga i wyskoczyło takie coś : 00532-supply voltage B+ 07-10- signal to low - intermittent

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 24 gru 2010, 12:53

słaba masa lub słaby akumulator

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 gru 2010, 22:05

dokładnie :mrgreen: naładuj aku i sprawdź masy od niego albo najlepiej odkręć i wyczyść :mrgreen:

GJ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 21 lut 2007, 23:16
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: GJ » 25 gru 2010, 00:14

gibaj pisze:dokładnie :mrgreen: naładuj aku i sprawdź masy od niego albo najlepiej odkręć i wyczyść :mrgreen:
Od tego mogą wystąpić takie problemy jak opisywałem wyżej? Tak czy owak dzięki za pomoc ;)

ProLogic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2011, 22:18

Post autor: ProLogic » 16 sty 2011, 22:29

Witam
Mam problem z odpalaniem Audika na ciepłym silniku z rana bez problemowo przy minusowej temp odpala pochodzi z 15-20min nagrzeje się zgasze go i już nie odpale. Najgorsze jest to ze jak przekręcam stacyjke do końca to nie ma w ogóle reakcji rozrusznika oczywiscie kontrolki się zapalają siwieca grzeje ale nie chce zakręcić rozrusznikiem a postoi z 2godziny ostygnie i już normalnie moge go odpalić. Wie ktoś o co chodzi ? Spotkał się ktoś z takim problemem szukałem na forum ale nie znalazłem nic powiązanego z moją sytuacją.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2011, 23:43

ProLogic pisze:Mam problem z odpalaniem Audika na ciepłym silniku z rana bez problemowo przy minusowej temp odpala pochodzi z 15-20min nagrzeje się zgasze go i już nie odpale. Najgorsze jest to ze jak przekręcam stacyjke do końca to nie ma w ogóle reakcji rozrusznika oczywiscie kontrolki się zapalają siwieca grzeje ale nie chce zakręcić rozrusznikiem a postoi z 2godziny ostygnie i już normalnie moge go odpalić. Wie ktoś o co chodzi ? Spotkał się ktoś z takim problemem szukałem na forum ale nie znalazłem nic powiązanego z moją sytuacją.
Do sprawdzenia rozrusznik ,ewentualnie sam elektrowłacznik .Zanim jednak go wyciągniesz sprawdż czy po przekręceniu kluczyka do kręcenia rozrusznikiem ,pojawia się napiecie na kablu zasilającym elektrowłacznik ,jeżeli się pojawia ,to wyciagaj rozrusznik

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 17 sty 2011, 00:34

ProLogic, Kiedy przestanie rozrusznik się odzywać to spróbuj opukać go z wyczuciem młotkiem i próbować ponownie. Jak tarachnie to masz podwieszające się szczotki. A co do sprawdzenia o którym mówi MUNIOR, to możesz też posłuchać, czy przy kluczyku w pozycji rozruch słuchać kliknięcie. Jeśli nie, to oczywiście pomierzyć napięcie.

MolibdynowyGość
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 28 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Łódź.

Post autor: MolibdynowyGość » 19 sty 2011, 09:48

BorysTDI pisze:ProLogic, Kiedy przestanie rozrusznik się odzywać to spróbuj opukać go z wyczuciem młotkiem i próbować ponownie. Jak tarachnie to masz podwieszające się szczotki. A co do sprawdzenia o którym mówi MUNIOR, to możesz też posłuchać, czy przy kluczyku w pozycji rozruch słuchać kliknięcie. Jeśli nie, to oczywiście pomierzyć napięcie.
Zgadzam się z przedmówcą. Dojście masz bardzo dobre, wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika.
Robiłem ten myk u siebie bo mi również charczało. Ale najciekawsze jest to że była to wina akumulatora który się skończył :)

ProLogic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2011, 22:18

Post autor: ProLogic » 22 sty 2011, 12:01

Dzięki
Problem już rozwiązany po rozkręceniu rozrusznika okazało się ze szczotki się skończyły po wymianie teraz wszystko ładnie hula. :-)

jaceksz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 wrz 2007, 14:03

Kontrolka świec żarowych.

Post autor: jaceksz8282 » 22 sty 2011, 23:13

Witam,

Mam takie pytanie. Mianowicie dzisiaj wymieniłem wszystkie świece żarowe, gdyż wszystkie były spalone i zauważyłem pewną zmianę. Teraz po włączeniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie dosłownie po około 1 sekundzie. Wcześniej na tych popalonych było jakieś 3 sekundy. Czy to dobry objaw?

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl