Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT LPG] znaczne zurzycie oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 09 sty 2011, 18:49

zarazie dzięki za podpowiedzi:) próbuje załatwić sobie czujnik zegarowy do sprawdzania sprężania w komorach silnika gdy je zbadam dam znać i przy okazji dowiem sie ile kosztuje planowanie głowicy z wymiana uszczelniaczy i może szklanek bo hałasują troszkę

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 11 sty 2011, 18:42

fox33 pisze:
ciechan pisze:fox33, tak z ciekawości zapytam - jaki kolor ma olej na bagnecie jak go wymieniasz?
Po 12 000km jak wyciagne bagnet to jak w dislu ciemny a nawet czarny, ale gdy przeciagne go po palecu to ma kolor jak olej z * frytkownicy *po 2/uch dobach smarzenia/ ciemny braz/
to tak jak i u mnie, zastanawiałem się czy tak ma być, bo "małych" silnikach czarny olej to norma dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 22 sty 2011, 16:03

witam oto wyniki z czujnika:
Obrazek
wszystkie świece wyjęte
1 pierwszy tłok od chłodnicy
2 drugi tłok od chłodnicy
3 trzeci tłok od chłodnicy
4 czwarty tłok od chłodnicy
na zapalonym silniku
5 drugi tłok od chłodnicy na benzynie
6 drugi tłok od chłodnicy na gazie

fox33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:11

Post autor: fox33 » 23 sty 2011, 17:23

grubby_m cos mocno rozjechana ta mapka

-nie robi sie tego na pracuj. silniku!!
-pomiar tylko na benzyn.!
- i czy robiles probe olejowa (tzn.po 1ych pomiarach zalewasz 10/20mil/oleju * dokladnie nie pamietam cz tyle moze wiecej*) mierzysz raz jeszcze w zalwznosci ile wzrosnie cisn.wiadomo co do wym.-prowadnice -pierscienie
-przy duzym wzroscie prawdopodobnie pierscionki do wym.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 23 sty 2011, 20:22

Ostatnio robiłem kumplowi kape motoru z pierścieniami, głowica, docieraniem zaworów i za części zapłaciłem około 700 zł więc wole dać tyle niż za silnik, który nie będzie wiele lepszy.


A co kompresji silnika to słabiutko chyba szykuje Ci się remoncik silnika. Ja bym tak zrobił. Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl