Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABT LPG] znaczne zurzycie oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 09 sty 2011, 18:49

zarazie dzięki za podpowiedzi:) próbuje załatwić sobie czujnik zegarowy do sprawdzania sprężania w komorach silnika gdy je zbadam dam znać i przy okazji dowiem sie ile kosztuje planowanie głowicy z wymiana uszczelniaczy i może szklanek bo hałasują troszkę

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 11 sty 2011, 18:42

fox33 pisze:
ciechan pisze:fox33, tak z ciekawości zapytam - jaki kolor ma olej na bagnecie jak go wymieniasz?
Po 12 000km jak wyciagne bagnet to jak w dislu ciemny a nawet czarny, ale gdy przeciagne go po palecu to ma kolor jak olej z * frytkownicy *po 2/uch dobach smarzenia/ ciemny braz/
to tak jak i u mnie, zastanawiałem się czy tak ma być, bo "małych" silnikach czarny olej to norma dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 22 sty 2011, 16:03

witam oto wyniki z czujnika:
Obrazek
wszystkie świece wyjęte
1 pierwszy tłok od chłodnicy
2 drugi tłok od chłodnicy
3 trzeci tłok od chłodnicy
4 czwarty tłok od chłodnicy
na zapalonym silniku
5 drugi tłok od chłodnicy na benzynie
6 drugi tłok od chłodnicy na gazie

fox33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:11

Post autor: fox33 » 23 sty 2011, 17:23

grubby_m cos mocno rozjechana ta mapka

-nie robi sie tego na pracuj. silniku!!
-pomiar tylko na benzyn.!
- i czy robiles probe olejowa (tzn.po 1ych pomiarach zalewasz 10/20mil/oleju * dokladnie nie pamietam cz tyle moze wiecej*) mierzysz raz jeszcze w zalwznosci ile wzrosnie cisn.wiadomo co do wym.-prowadnice -pierscienie
-przy duzym wzroscie prawdopodobnie pierscionki do wym.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 23 sty 2011, 20:22

Ostatnio robiłem kumplowi kape motoru z pierścieniami, głowica, docieraniem zaworów i za części zapłaciłem około 700 zł więc wole dać tyle niż za silnik, który nie będzie wiele lepszy.


A co kompresji silnika to słabiutko chyba szykuje Ci się remoncik silnika. Ja bym tak zrobił. Pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl