Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2.0]licznik odmierzajacy kilometry zacina sie

anniXXX (usunięte)

[b3 2.0]licznik odmierzajacy kilometry zacina sie

Post autor: anniXXX (usunięte) » 22 sty 2011, 17:32

co trzeba zrobic, by poprawnie zaczol chodzic licznik kilometrow, ktory je odmierza. mi sie zacina albo w ogole nie chodzi. trzeba strzelic w tapicerke nad nim to zaczyna odmierzac, a po czasie znow nie chodzi? co to mu sie stalo?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 sty 2011, 18:05

o ile dobrze pamiętam to jakiś trybik w liczniku siada :roll: pewnie trzeba by wymienić ten trybik albo może przesmarować? bez rozkręcenia się nie obejdzie

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 22 sty 2011, 18:19

to samo przechodzilem w dziale download jest foto story jak to zrobic i jak rozebrac predkosciomierz u mnie na szczescie zebatka byla cala przesmarowalem i chodzi pieknie

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 22 sty 2011, 19:26

annijawy pisze: trzeba strzelic w tapicerke nad nim to zaczyna odmierzac
a reka nie boli od tego ? :mrgreen:
napewno niemozna przebiegu dziennego zerowac podczas jazdy, tylko gdy predkosciomierz jest zatrzymany

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 22 sty 2011, 20:07

Szara80tkaTdi pisze:napewno niemozna przebiegu dziennego zerowac podczas jazdy, tylko gdy predkosciomierz jest zatrzymany
Dlaczego?
W momencie kasowania całe ramie jest odsuwane od układu napędzającego.Więc nic nie może się stać.
Co do tematu---jeśli licznik ma linkę to coś z mechaniką--albo ząbki trybu albo się przesuwa na bok.jeśli elektryczny to tylko przelutować płytkę samego licznika.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 22 sty 2011, 20:10

PICEK1 pisze:Dlaczego?
napisalem tak, bo np umnie sie wieszal wlasnie po kasowaniu w czasie jazdy, a raz sie zatrzymal i juz myslalem ze ponim

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 22 sty 2011, 20:10

no reka boli, a jak . ile tak mozna bic po tej tapicerce ;-) a efekt i tak mizerny ;-) dziekuje wam za odpowiedzi. ja mam chyba mechaniczny.
u mine jak sie ostanio zaczol wieszac, to teraz jak sie juz odblokuje zamiast plynnie chodzic to przeskakuje etapami.... wiec jest coraz gorzej z nim.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 sty 2011, 22:58

...a jak "stanął" główny licznik kilometrów to tez wina tych trybów? :-D Wiem wiem, zaraz ktoś napisze że powinienem się cieszyć, zrobiłem już kilka tyś i dopiero niedawno luknąłem że licznik się zawiesił i nie wiem kiedy zmienić olej :roll:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 23 sty 2011, 08:06

tak czy inaczej nie ominie cie rozbieranie nie jest to trudne

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 sty 2011, 11:08

PICEK1 pisze:
Szara80tkaTdi pisze:napewno niemozna przebiegu dziennego zerowac podczas jazdy, tylko gdy predkosciomierz jest zatrzymany
Dlaczego?
W momencie kasowania całe ramie jest odsuwane od układu napędzającego.Więc nic nie może się stać.
Co do tematu---jeśli licznik ma linkę to coś z mechaniką--albo ząbki trybu albo się przesuwa na bok.jeśli elektryczny to tylko przelutować płytkę samego licznika.
Toć w Audi jest elektryczny, a nie na linkę ;-)
Zapewne coś nie łączy, może jakiś zimny lut ;-)

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 23 sty 2011, 11:57

Nie znam wszystkich modeli.Ale skoro elektryczne to miałem tak samo.Czasem dzienne pracowały,czasem nie.Jak się trzepło w konsolę to trochę połaził i zdychał.Otworzyłem zegary,wyjąłem cały prędkościomierz.Zdemontowałem płytkę elektroniczna i poprawiłem wszystkie luty.Wcześniej przeglądając nawet pod lupą nic złego widać nie było.Poprawienie wszystkich lutów pomogło.Na audimani zawsze piszą że od tego się zaczyna ;-)

fox33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:11

Post autor: fox33 » 23 sty 2011, 12:46

ostatnio przerabialem to w aucie znajomego/ a wiec
-licznik w gore i dobrac sie do licznika kilom.
-aby go rozebrac musowo sciagnac wskazowk (czyms podwarzyc z duza sila gdyz jest brana na klej,chyba ze ktos juz cos majstrowal z przebiegiem to idzie leciutko) 2 wkrety i tarcza w gore
-u kumpla polecial maly trybik (a wlasciwie to 1en zabek sie wykruszyl) w *reduktoze za silniczkiem napedzajacym*
-cala przyczyna zawieszania trybik wzielismy ze sztotu znajomy tam robi ale przewalilismy 3szt. aby zyalezc dobry tryb
-jego srednica to 5-7mm

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 sty 2011, 13:45

fox33 pisze:ostatnio przerabialem to w aucie znajomego/ a wiec
-licznik w gore i dobrac sie do licznika kilom.
-aby go rozebrac musowo sciagnac wskazowk (czyms podwarzyc z duza sila gdyz jest brana na klej,chyba ze ktos juz cos majstrowal z przebiegiem to idzie leciutko) 2 wkrety i tarcza w gore
-u kumpla polecial maly trybik (a wlasciwie to 1en zabek sie wykruszyl) w *reduktoze za silniczkiem napedzajacym*
-cala przyczyna zawieszania trybik wzielismy ze sztotu znajomy tam robi ale przewalilismy 3szt. aby zyalezc dobry tryb
-jego srednica to 5-7mm
No właśnie o niego chodzi, a ten trybik jest pomarańczowy :-D

Awatar użytkownika
cezar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 08 lip 2010, 18:40

Post autor: cezar9 » 31 maja 2012, 16:05

Koledzy podłącze się do tematu? U mnie jest tak ze jak w głównym liczniku kilometrów wskakuje pełna setka, to się zacina. To wygląda tak, jakby chciał przeskoczyć ale nie może. Dopiero jak dostanie parę ciosów zaczyna mierzyć od nowa. Co mam zrobić w tej sprawie? Zimne luty przylutowane a zębatka cała. pomocy?

kmfstec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 20 lis 2014, 17:33

Post autor: kmfstec » 20 lis 2014, 17:35

podbijam temat mam ten sam problem, licznik mały i duży nabija i w pewnym momencie przestaje, wyciągam aż do trybika, składam ponownie i chodzi....
ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl