[b3 2.0]licznik odmierzajacy kilometry zacina sie
[b3 2.0]licznik odmierzajacy kilometry zacina sie
co trzeba zrobic, by poprawnie zaczol chodzic licznik kilometrow, ktory je odmierza. mi sie zacina albo w ogole nie chodzi. trzeba strzelic w tapicerke nad nim to zaczyna odmierzac, a po czasie znow nie chodzi? co to mu sie stalo?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Dlaczego?Szara80tkaTdi pisze:napewno niemozna przebiegu dziennego zerowac podczas jazdy, tylko gdy predkosciomierz jest zatrzymany
W momencie kasowania całe ramie jest odsuwane od układu napędzającego.Więc nic nie może się stać.
Co do tematu---jeśli licznik ma linkę to coś z mechaniką--albo ząbki trybu albo się przesuwa na bok.jeśli elektryczny to tylko przelutować płytkę samego licznika.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Toć w Audi jest elektryczny, a nie na linkęPICEK1 pisze:Dlaczego?Szara80tkaTdi pisze:napewno niemozna przebiegu dziennego zerowac podczas jazdy, tylko gdy predkosciomierz jest zatrzymany
W momencie kasowania całe ramie jest odsuwane od układu napędzającego.Więc nic nie może się stać.
Co do tematu---jeśli licznik ma linkę to coś z mechaniką--albo ząbki trybu albo się przesuwa na bok.jeśli elektryczny to tylko przelutować płytkę samego licznika.
Zapewne coś nie łączy, może jakiś zimny lut
Nie znam wszystkich modeli.Ale skoro elektryczne to miałem tak samo.Czasem dzienne pracowały,czasem nie.Jak się trzepło w konsolę to trochę połaził i zdychał.Otworzyłem zegary,wyjąłem cały prędkościomierz.Zdemontowałem płytkę elektroniczna i poprawiłem wszystkie luty.Wcześniej przeglądając nawet pod lupą nic złego widać nie było.Poprawienie wszystkich lutów pomogło.Na audimani zawsze piszą że od tego się zaczyna
ostatnio przerabialem to w aucie znajomego/ a wiec
-licznik w gore i dobrac sie do licznika kilom.
-aby go rozebrac musowo sciagnac wskazowk (czyms podwarzyc z duza sila gdyz jest brana na klej,chyba ze ktos juz cos majstrowal z przebiegiem to idzie leciutko) 2 wkrety i tarcza w gore
-u kumpla polecial maly trybik (a wlasciwie to 1en zabek sie wykruszyl) w *reduktoze za silniczkiem napedzajacym*
-cala przyczyna zawieszania trybik wzielismy ze sztotu znajomy tam robi ale przewalilismy 3szt. aby zyalezc dobry tryb
-jego srednica to 5-7mm
-licznik w gore i dobrac sie do licznika kilom.
-aby go rozebrac musowo sciagnac wskazowk (czyms podwarzyc z duza sila gdyz jest brana na klej,chyba ze ktos juz cos majstrowal z przebiegiem to idzie leciutko) 2 wkrety i tarcza w gore
-u kumpla polecial maly trybik (a wlasciwie to 1en zabek sie wykruszyl) w *reduktoze za silniczkiem napedzajacym*
-cala przyczyna zawieszania trybik wzielismy ze sztotu znajomy tam robi ale przewalilismy 3szt. aby zyalezc dobry tryb
-jego srednica to 5-7mm
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
No właśnie o niego chodzi, a ten trybik jest pomarańczowyfox33 pisze:ostatnio przerabialem to w aucie znajomego/ a wiec
-licznik w gore i dobrac sie do licznika kilom.
-aby go rozebrac musowo sciagnac wskazowk (czyms podwarzyc z duza sila gdyz jest brana na klej,chyba ze ktos juz cos majstrowal z przebiegiem to idzie leciutko) 2 wkrety i tarcza w gore
-u kumpla polecial maly trybik (a wlasciwie to 1en zabek sie wykruszyl) w *reduktoze za silniczkiem napedzajacym*
-cala przyczyna zawieszania trybik wzielismy ze sztotu znajomy tam robi ale przewalilismy 3szt. aby zyalezc dobry tryb
-jego srednica to 5-7mm
Koledzy podłącze się do tematu? U mnie jest tak ze jak w głównym liczniku kilometrów wskakuje pełna setka, to się zacina. To wygląda tak, jakby chciał przeskoczyć ale nie może. Dopiero jak dostanie parę ciosów zaczyna mierzyć od nowa. Co mam zrobić w tej sprawie? Zimne luty przylutowane a zębatka cała. pomocy?