Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] zmiana przepływki

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[B4 1Z] zmiana przepływki

Post autor: axell » 22 sty 2011, 21:05

Chciałbym zamienić w audiczce przepływkę, zamiast Bosch-a chciałbym założyć Pierburga. Podpowiedzcie mi koledzy co jeszcze muszę wymienić oprócz samego przepływomierza?


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sty 2011, 22:30

Toś mu gibaj, zapodał :mrgreen: Ja dodam w skrócie że do wymiany jest komp z wtyką ,przepływka i góra pompy czyli nastawnik .Wszystko to pikuś ,najtrudniej zrobić rzeżbę z wtyką przy kompie ,bo trzeba albo wymienić i odpowiednio podpiąc całą wiązkę :roll: ,albo pobawić się w przeszczepianie starej wiązki do nowej wtyki .Ja jak się zrobi cieplej, bo teraz brak warunków ,mam zamiar się tego podjąć koledze z mojej okolicy ;-) Jak już zrobię i opanuje temat ,to zapraszam na wymianę do mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 22 sty 2011, 22:37

sory że sie wtrącam ale mam takie małe pytanie, mam przepływke pierburga, i na nastawniku pisze bosch, czy to jest napewno pierburg?

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 22 sty 2011, 23:10

siejek pisze:sory że sie wtrącam ale mam takie małe pytanie, mam przepływke pierburga, i na nastawniku pisze bosch, czy to jest napewno pierburg?
Tak masz system Pierburg,a bosch jest napisane bo pompy są bosch'a ;-)

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 22 sty 2011, 23:13

ok dzięki bo mnie to tak zastanawiało, 1Z z kwietnia `94r.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 23 sty 2011, 06:29

MUNIOR pisze:Jak już zrobię i opanuje temat ,to zapraszam na wymianę do mnie :mrgreen:
No to poczekam na efekty i przybliżone koszty :mrgreen:
W tych tematach konkretnej odpowiedzi niestety nie znalazłem, zresztą większość wogóle nuie dotyczy mojego pytania ;-)

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 23 sty 2011, 09:42

axel wysil się troche tu wszystko jest napisane na forum sam kolega gibaj dał ci do poczytania i do dalszego szukania, kolega Munior już napisał co trzeba zrobić żeby zmienić przepływke na piterburga z boscha to wymienia się praktycznie wszystko z osprzętu silnika, i części można sobie na allegro poszukać, napewno cześci około 500 zł trzeba wydać jeśli się uda zdobyć tanio, a w jakim celu to chcesz zmieniać ?? boscha możesz tylko na boscha wymienić :mrgreen: na tym forum wszystko jest opisane o takiej wymianie.troszke poszukać i gotowe.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 23 sty 2011, 13:09

diablo228 pisze:a w jakim celu to chcesz zmieniać ??
Jeżeli by się to zmieściło w rozsądnych kosztach to chętnie bym zmienił chociażby z powodu monentu czy łatwiejszej diagnostyki, tym bardziej że u mnie bosch zaczyna niedomagać.
diablo228 pisze:kolega Munior już napisał
zauważyłem i napisałem że poczekam na efekty
diablo228 pisze:kolega gibaj dał ci do poczytania
nie doczytałem się w tych postach tak konkretnej odpowiedzi jaką uzyskałem tu od Muniora, zresztą przed założeniem tematu starałem się znaleźć jakieś konkretne info na ten temat, niestety bez powodzenia

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 23 sty 2011, 14:24

to ja ci mówie i jestem pewien tego że żle szukałeś tutaj jest wszystko opisane, same części to około 500-600 zł do tego robota itd.a czy się opłaca takie coś robić - zależy jak długo się zamierza jeżdzić tym autem, ja też mam boscha i 2 razy tylko był podłączony pod kompa 1 dawka i błedy, drugi raz dawka i kąt to wszystko i nic więcej z silnikiem nie robie bo nie mam poco.wymienia się cały osprzet silnika czyli komp przepływka itd.

a co niby twojemu domaga??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 23 sty 2011, 15:17

diablo228 pisze:a czy się opłaca takie coś robić
Trochę odbiegamy od tematu, pytałem tylko czy jest taka możliwość, a w odpowiedzi od Ciebie dostaję poradę żeby zrezygnować z tego zamiaru. Czy się opłaca na pewno nie ale ktoś ma fajnie profil podpisany "Gdzie zaczyna się pasja, nie liczą się pieniądze".
Wszystkie potrzebne info już uzyskałem.
Co do szukajki to widzę że trzeba się mocno zastanowić zanim się zacznie nowy temat i przewertować bezlik postów co często kończy się niestety niepowodzeniem, a może mi brakuje tu trochę doświadczenia w obsłudze opcji 'szukaj' :-/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 sty 2011, 15:25

<ok>

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 23 sty 2011, 17:05

axel_gumis pisze:Trochę odbiegamy od tematu, pytałem tylko czy jest taka możliwość, a w odpowiedzi od Ciebie dostaję poradę żeby zrezygnować z tego zamiaru. Czy się opłaca na pewno nie ale ktoś ma fajnie profil podpisany "Gdzie zaczyna się pasja, nie liczą się pieniądze".
Wszystkie potrzebne info już uzyskałem.
Co do szukajki to widzę że trzeba się mocno zastanowić zanim się zacznie nowy temat i przewertować bezlik postów co często kończy się niestety niepowodzeniem, a może mi brakuje tu trochę doświadczenia w obsłudze opcji 'szukaj' :-/
ja ci nie napisałem ani nie sugeruje rezygnacji z tego "projektu" a co szukania jak nie potrafisz tutaj to wpisz w google i wyskoczą same tematy , tylko trzeba wiedzieć co szukać i nazwać konkretnie,kolega Gibaj dał ci instrukcje

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2011, 18:29

axel_gumis pisze:MUNIOR napisał/a:
Jak już zrobię i opanuje temat ,to zapraszam na wymianę do mnie :mrgreen:

No to poczekam na efekty i przybliżone koszty :mrgreen:
Jest też znacznie prostsza opcja <ok> mTDI ,czyli TDI na pompie na linkę ,trzeba tylko pedał gazu zmienić i mieć pompę od np.1,9 TD aaz,koniecznie z pełnym LDA , eco-pompy się do tego nie nadają bo bedzie straszny muł , trzeba tylko założyć stożkowy boost pin do LDA żeby nasze TDI jakoś sie zbierało .Tyle tylko że coś za coś i na takiej pompie też szału z jazdy nie bedzie ;-) ale za to mega oszczedna jazda bez żadnych kompów przepływek i czujników :mrgreen:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 23 sty 2011, 18:44

Na oszczędności to mi akurat za bardzo nie zależy, więc ta opcja raczej odpada. Zależy mi bardziej na zwiększeniu osiągów. Mam w planie chipa, wtryski i myślę nad przepływką. Na razie jest jeszcze parę żeczy do ogarnięcia po ostatnim właścicielu i powoli zacznę wprowadzać plan w życie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl