[B4 1Z] zmiana przepływki
[B4 1Z] zmiana przepływki
Chciałbym zamienić w audiczce przepływkę, zamiast Bosch-a chciałbym założyć Pierburga. Podpowiedzcie mi koledzy co jeszcze muszę wymienić oprócz samego przepływomierza?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
https://audi80.pl/b4-19-tdi-1z-brak- ... ++pierburg https://audi80.pl/-audi-80-b4-tdi-ma ... ++pierburg https://audi80.pl/80-19tdi-pytanie-o ... ++pierburg https://audi80.pl/b4-19tdi-1z-94prze ... ++pierburg https://audi80.pl/b4-19tdi-1zprzeply ... ++pierburg https://audi80.pl/80-b4-19tdi-1z-prz ... ++pierburg https://audi80.pl/80-1z-19-tdiprosba ... ++pierburg :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Toś mu gibaj, zapodał :mrgreen: Ja dodam w skrócie że do wymiany jest komp z wtyką ,przepływka i góra pompy czyli nastawnik .Wszystko to pikuś ,najtrudniej zrobić rzeżbę z wtyką przy kompie ,bo trzeba albo wymienić i odpowiednio podpiąc całą wiązkę :roll: ,albo pobawić się w przeszczepianie starej wiązki do nowej wtyki .Ja jak się zrobi cieplej, bo teraz brak warunków ,mam zamiar się tego podjąć koledze z mojej okolicy Jak już zrobię i opanuje temat ,to zapraszam na wymianę do mnie :mrgreen:
axel wysil się troche tu wszystko jest napisane na forum sam kolega gibaj dał ci do poczytania i do dalszego szukania, kolega Munior już napisał co trzeba zrobić żeby zmienić przepływke na piterburga z boscha to wymienia się praktycznie wszystko z osprzętu silnika, i części można sobie na allegro poszukać, napewno cześci około 500 zł trzeba wydać jeśli się uda zdobyć tanio, a w jakim celu to chcesz zmieniać ?? boscha możesz tylko na boscha wymienić :mrgreen: na tym forum wszystko jest opisane o takiej wymianie.troszke poszukać i gotowe.
Jeżeli by się to zmieściło w rozsądnych kosztach to chętnie bym zmienił chociażby z powodu monentu czy łatwiejszej diagnostyki, tym bardziej że u mnie bosch zaczyna niedomagać.diablo228 pisze:a w jakim celu to chcesz zmieniać ??
zauważyłem i napisałem że poczekam na efektydiablo228 pisze:kolega Munior już napisał
nie doczytałem się w tych postach tak konkretnej odpowiedzi jaką uzyskałem tu od Muniora, zresztą przed założeniem tematu starałem się znaleźć jakieś konkretne info na ten temat, niestety bez powodzeniadiablo228 pisze:kolega gibaj dał ci do poczytania
to ja ci mówie i jestem pewien tego że żle szukałeś tutaj jest wszystko opisane, same części to około 500-600 zł do tego robota itd.a czy się opłaca takie coś robić - zależy jak długo się zamierza jeżdzić tym autem, ja też mam boscha i 2 razy tylko był podłączony pod kompa 1 dawka i błedy, drugi raz dawka i kąt to wszystko i nic więcej z silnikiem nie robie bo nie mam poco.wymienia się cały osprzet silnika czyli komp przepływka itd.
a co niby twojemu domaga??
a co niby twojemu domaga??
Trochę odbiegamy od tematu, pytałem tylko czy jest taka możliwość, a w odpowiedzi od Ciebie dostaję poradę żeby zrezygnować z tego zamiaru. Czy się opłaca na pewno nie ale ktoś ma fajnie profil podpisany "Gdzie zaczyna się pasja, nie liczą się pieniądze".diablo228 pisze:a czy się opłaca takie coś robić
Wszystkie potrzebne info już uzyskałem.
Co do szukajki to widzę że trzeba się mocno zastanowić zanim się zacznie nowy temat i przewertować bezlik postów co często kończy się niestety niepowodzeniem, a może mi brakuje tu trochę doświadczenia w obsłudze opcji 'szukaj'
ja ci nie napisałem ani nie sugeruje rezygnacji z tego "projektu" a co szukania jak nie potrafisz tutaj to wpisz w google i wyskoczą same tematy , tylko trzeba wiedzieć co szukać i nazwać konkretnie,kolega Gibaj dał ci instrukcjeaxel_gumis pisze:Trochę odbiegamy od tematu, pytałem tylko czy jest taka możliwość, a w odpowiedzi od Ciebie dostaję poradę żeby zrezygnować z tego zamiaru. Czy się opłaca na pewno nie ale ktoś ma fajnie profil podpisany "Gdzie zaczyna się pasja, nie liczą się pieniądze".
Wszystkie potrzebne info już uzyskałem.
Co do szukajki to widzę że trzeba się mocno zastanowić zanim się zacznie nowy temat i przewertować bezlik postów co często kończy się niestety niepowodzeniem, a może mi brakuje tu trochę doświadczenia w obsłudze opcji 'szukaj'
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jest też znacznie prostsza opcja <ok> mTDI ,czyli TDI na pompie na linkę ,trzeba tylko pedał gazu zmienić i mieć pompę od np.1,9 TD aaz,koniecznie z pełnym LDA , eco-pompy się do tego nie nadają bo bedzie straszny muł , trzeba tylko założyć stożkowy boost pin do LDA żeby nasze TDI jakoś sie zbierało .Tyle tylko że coś za coś i na takiej pompie też szału z jazdy nie bedzie ale za to mega oszczedna jazda bez żadnych kompów przepływek i czujników :mrgreen:axel_gumis pisze:MUNIOR napisał/a:
Jak już zrobię i opanuje temat ,to zapraszam na wymianę do mnie :mrgreen:
No to poczekam na efekty i przybliżone koszty :mrgreen: