[1,9 tdi b4] zmiana nastawnika potencjometrycznego na linke
[1,9 tdi b4] zmiana nastawnika potencjometrycznego na linke
witam padł mi nastawnik potencjometryczny próbowałem go odratować ale po dmuchaniu i czyszczeniu nic się nie zmieniło auto szarpie na III IV i V biegu w przedziale obrotów od 1400 do 2000 oraz skaczą obroty na biegu jałowym. Jak wiadomo nowy nastawnik kosztuje masę pieniędzy a używany ciężko znaleźć i tez nie wiadomo na co się trafi zastanawiam się jeszcze nad regeneracją lub zmianą tego nastawnika na zwykłą pompę linkową bo bawić mi się nie chce w przekładkę na indukcyjny słyszał z was ktoś czy jest takie coś możliwe??
Re: [1,9 tdi b4] zmiana nastawnika potencjometrycznego na li
kolego poszukaj na forum jest wszystko opisane na ten temat, możesz dać regenerować lub na linke przełożyć skoro nie chcesz się bawić w przekładkę na piterburga.
tak troche zabawy z tym jest, wymieniasz cały osprzęt silnika, komputer, wiązke najlepiej też,przepływke itd.koszt około 500-600 zł + robota, a pozatym jak ty czyściłeś ten nastawnik? wyczyść sobie czujnik położenia wału teżmisiek547 pisze:chodziło mi że dużo zabawy jest przy zmianie z potencjometrycznego na indukcyjny
tak jak w opisie na forum było napisane w tym temacie https://audi80.pl/19tdi-1zczyszczeni ... t17841.htm a czemu sądzisz że to czujnik?? dodam że auto ma tak że są chwile kiedy na biegu jałowym obroty nie skaczą a jak podpinam się pod vaga to widać jak dawka skacze na różnych wartościach spójrz na te logi http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_32962.html
to daj do regeneracji lub kup nowy używany lub zmiana na piterburga lub na linke, lub daj do naprawy tutaj kolega z a6 się tym zajmuje ale nie korzystałem z tej usługi - http://www.a6klub.pl/usluga-regeneracja ... t25741.htm
jest jeszcze jeden człowiek w Tucholi z tego co się orientuje mam do niego niedaleko bo ok 100km raz dzwoniłem i mówił ze ma pełno roboty i teraz nie da rady jeszcze raz kazał dzwonić w przyszłym tygodniu a nie wiecie kto ma może komplecik do przeróbki na piterburga może bym się skusił jak koszt całkowity mówisz 600zl a używkę jak kupić to pewnie koszt tez coś w tych granicach będzie kosztowało a też nie wiadomo na co się trafi a z regeneracja to tez nie wiadomo jak to do końca jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W takiej cenie to raczej kompleciku do podmianki nie kupisz ,chyba że masz znajomy szrot z audi tdi na składzie .Licząc nawet po taniości to sam nastawnik za ok. 200-300zl ,przepływka ok.100zł ,obudowa filtra ok.100zł ,komp.ok.150zł ,wiązka pewnie tez coś koło 150zł .To mamy 700zeta ,bez roboty ,która akurat w tym przypadku może ciężka fizycznie nie jest ,ale rzeżba z elektryką do prostych zadań nie należy i nie sądzę żeby ktoś się podjął za mniej niż 200zł .Także bardziej realną kwotą będzie ok.1tys.misiek547 pisze: nie wiecie kto ma może komplecik do przeróbki na piterburga może bym się skusił jak koszt całkowity mówisz 600zl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
on jest też u nas na forum https://audi80.pl/k44761,u,2107.htmdiablo228 pisze:to daj do regeneracji lub kup nowy używany lub zmiana na piterburga lub na linke, lub daj do naprawy tutaj kolega z a6 się tym zajmuje ale nie korzystałem z tej usługi - http://www.a6klub.pl/usluga-regeneracja ... t25741.htm