Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 sty 2011, 19:57

yaho71 pisze:Tak, mam miejsce na pin. Tylko tam nic nie ma...
nie ma ani membrany ani sprężyny.
Da się coś na to poradzić?
Pojechać na szrot, kupić niedziałającą pompe za parę groszy i przełożyć co trzeba.
A po dodaniu gazu wychodzi Ci bolec?

Awatar użytkownika
yaho71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: yaho71 » 21 sty 2011, 14:19


Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sty 2011, 17:58

Zdejmij czapkę i zrób zdjęcie miejsca gdzie normalnie powinien znajdować się pin. Pociągnij ręką za linkę gazu i zobacz czy w miejscu na pin wysuwa się bolec (na samym dole jak będziesz patrzył od góry).

Awatar użytkownika
yaho71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: yaho71 » 22 sty 2011, 14:48

Zdjąłem pokrywe, nie wysywa sie bolec podczas naciągania linki gazu..
zamieszczam zdjęcia:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c0 ... 30eaa.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e16 ... 5aea7.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 sty 2011, 14:57

Czyli nie masz pompy z "grzybkiem". To znaczy grzybka masz, ale pustego <ok>

Awatar użytkownika
yaho71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: yaho71 » 22 sty 2011, 16:38

no właśnie.. troche to dziwne bo skoro z grzybkiem to powinna być z pinem chyba.
No nic, w takim razie będę szukał pompy.
W mojej sytuacji pasowałaby sama góra?
Taka jak tutaj:

http://allegro.pl/mechanizm-lda-diesel- ... 52600.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 sty 2011, 16:48

Były też chyba takie z "atrapą" tego grzybka, czyli to co jest u ciebie. Nie wiem czy nie czasem EKO się to zwało, tak jak podawał kolega wyżej.

Awatar użytkownika
yaho71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 15 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: Rejowiec

Post autor: yaho71 » 23 sty 2011, 18:09

Mógłby mi ktoś napisać czy muszę wymieniać całą pompę w przypadku gdy mam eko czy wystarczy sama góra tak jak pokazałem wyżej??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 sty 2011, 21:10

Tak, sama góra wystarczy. Możesz licytować jak również możesz na szrot pojechać i kupić uszkodzoną pompę z LDA, góra praktycznie nigdy nie ulega uszkodzeniu.

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 21:05

czy do zetora cos z tego sie tez tyczy?>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 sty 2011, 21:06

Jak masz mTDI to tak.

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 21:07

no ja mam 1.9 TDi na boschu- jezeli istotne




ogolnie to chyba zetora nie widzialem jak czytalem :shock: i po zdjeciach tez nie kojarze takiego osprzetu u mnie :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 sty 2011, 21:35

Bo to jest temat dla komór wirowych a nie bezpośredniego wtrysku ;-)

Jakbyś sobie wsadził do TDI pompę sterowaną linką a nie ECU to byś widział taki osprzęt <ok>

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 21:38

to jednak mojego zetorka sie to nie tyczy :D a szkoda bo smake juz mialem :P kolego jak sprawdzic jak turbo pompuje, szukam szukam ale cos slabo mi idzie, znajduje ale malo precyzyjnie :-x

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 sty 2011, 21:59

Podpinając odpowiedni manometr, np wskaźnik doładowania auto gauge :-) Ciśnienie doładowania sprawdza się samochodem, który się porusza a nie stoi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl