Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 sty 2011, 22:00

fafigiusz, ztora też można ładnie kręcić ale nie jest to już takie proste jak w TD a przede wszystkim nie jest tanie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 sty 2011, 22:03

Labiel pisze:fafigiusz, ztora też można ładnie kręcić ale nie jest to już takie proste jak w TD a przede wszystkim nie jest tanie.
Wtryski z AFN, VAG i dajesz :mrgreen: Później do kostrza piszesz, on magiczną różdżką czaruje, odmawia mogły, odprawia tańce i Bogowie zsyłają mu na ziemie nowy sterownik do 1Z.

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 22:09

co z zetorem mozna ze wtryski i wgl to czytalem :P tylko najpierw inwestycja w doprowadzenie silnika. trepek, mozesz dokladniej zabieg pomiaru opisac? gdzie sie wpiac co i jak :P niby jakis kruciec ma byc ale czy dobre wskazania to nie wiem

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 sty 2011, 22:47

Ciśnienie turbodoładowania sprawdzisz podłączając manometr z wężykiem w tym miejscu. Oczywiście sprawdzasz pod obciążeniem w czasie jazdy <ok> Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 sty 2011, 22:54

2 bieg, 3.5-4 tys obrotów, pełen gaz i lekko hamulec naciskasz aby cały czas były takie obroty.
Tak VW zaleca sprawdzać max ciśnienie doładowania.

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 22:58

no i gitara :D teraz tylko manometr :D andi77, masz tam dodatkowy osprzet podłaczony czy tam normalnie cos jest bo nie pamietam a do auta nie chce leciec specjalnie

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 sty 2011, 23:01

Mam manometr zamontowany na stałe. Wystarczy mu dobrze depnąć podczas przyśpieszania i pokazuje ile turbo max pompuje :mrgreen: Obrazek

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 sty 2011, 23:06

Mam identycznego boosta jak pokazał kolega andi77 i polecam go, bo po małym rezanku dość ładnie komponuje sie z wnętrzem 80tek :-)

P.S. Kolego Fafigiusz, u Ciebie w 1Z na pewno manometr trzeba będzie podłączyć w innym nieco miejscu niż pokazał Andi77, bo on ma silnik AAZ, a Twój to jak wyżej pisałem 1Z.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 sty 2011, 23:06

fafigiusz, W TDI będzie tam pewnie kawałek zaślepionego wężyka. Ja mam TD i mam do tego podłączone LDA. O ile mnie pamięć nie myli to w TDI też jest wyjście w tym miejscu <ok>

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 23:11

hmmm... jakis zaslepiony kruciec kiedys widzialem ale jakis kondonek byl tylko zalozony ktory bez problemow reka zdjąłem wiec nie wiem, foto by sie przydalo

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 24 sty 2011, 23:14

fafigiusz, Wrzuciłem przecież fotkę z zaznaczonym miejscem ... kilka postów wcześniej <ok>

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 24 sty 2011, 23:55

no tak lecz pawelrybak15, wspominal ze to gdzie indziej moze byc jutro za dnia sobie sprawdze co i jak

[ Dodano: 2011-01-24, 23:56 ]
http://allegro.pl/audi-80-b4-1-9-tdi-ob ... ml#gallery czy to w prawym dolnym rogu to ten kruciec?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 sty 2011, 01:01

Do którego kolwiek z widocznych cienkich przewodów byś się nie podpiął to będzie mniej więcej tak samo pokazywać.
Tak, możesz się tam wpiąć.

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 25 sty 2011, 01:02

tym samym sposoben n 75 sprawdze?

Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

[b3 1.6 TD RA] turbina

Post autor: Damianoo » 30 sty 2011, 17:39

Witam. Mam pytanie. Chciałbym zwiekszyć cisnienie doładowania turbiny. Ile mm mogę wykręcić ten trzpień zeby zachowac rozsądek ? :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl