[B4 2.0 ABT] Hamulce z NG do ABT
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
MIODEK pisze:natokarka606 pisze: Jak będziecie kiedyś hamować ze 180km/h
w Niemczechtokarka606 pisze:autostradzie
Sorki, że odbiegam od tematu... ale kto lata ABT po 180.. toż to 90 PS jest.... 140 to max na jaki można sobie pozwolić przy tym silniku....
A czemu tak piszsz? moje spokojna jazda to 150km/h skrzynia długa. Max 195km. A silnik daje rade bez wiekszych problemów. Oczywiście trasa bo krótkie odcinki to spokojnie czesto 140 tylko kręce.
- jankes3001
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sie 2009, 18:32
- Lokalizacja: lubelskie
wczoraj w moim avancie 94r zmieniłem sobie zwrotnice z tarczami i zaciskami z 280/13
na 256/22 zaciski zas z lukas 54 na ATE
WIEC JAK BY KTOS CHCIAŁ TO MAM ZACISKI I JAŻMA POD TARCZE 280/13
Powodem takiej zmiany był fakt ze tarcze niewentylowane umnie ciagle sie krzywiły i wibrowały przy hamowaniu a ze lezał umnie kpl 256/22 z coupe uzywanych stan igła....
auto zmieniło sie nie do poznania
lezy tez umnie zestaw zacisków z jazmami pod tarcze 256/22 lukas badz girling bo w cabrio załozyłem girling 60
jak by ktos chciał to oddam złom w dobrych cenach
ps podobno róznice sa tez w odsadzeniu piasty koła w 13mm i 22mm
na 256/22 zaciski zas z lukas 54 na ATE
WIEC JAK BY KTOS CHCIAŁ TO MAM ZACISKI I JAŻMA POD TARCZE 280/13
Powodem takiej zmiany był fakt ze tarcze niewentylowane umnie ciagle sie krzywiły i wibrowały przy hamowaniu a ze lezał umnie kpl 256/22 z coupe uzywanych stan igła....
auto zmieniło sie nie do poznania
lezy tez umnie zestaw zacisków z jazmami pod tarcze 256/22 lukas badz girling bo w cabrio załozyłem girling 60
jak by ktos chciał to oddam złom w dobrych cenach
ps podobno róznice sa tez w odsadzeniu piasty koła w 13mm i 22mm