[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor
-
anniXXX (usunięte)
[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor
na luzie gdy skrece kierownica do oporu zaczyna cos trzec i silnik cos zatrzymuje, spadaja mu obroty. co sie dzieje?
-
anniXXX (usunięte)
- Przemo80b3
- Forum Audi 80

- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Tak dokładnie tak jest. U mnie w B3 też tak jest, u brata też. Jak skręcisz do końca to piszczy i tak jakby blokuje i obroty spadają.amath pisze:to naturalne i tak jest. nie powinno sie skrecac kierownica do oporu i tak trzymac bo mozna pompe zajechac.
I dlatego nie należy skręcać do opory kierownicą.
Tak więc staraj się tego unikać
-
anniXXX (usunięte)
-
anniXXX (usunięte)
tak robic juz nie bede. ale co trup pasek czy silnik? (bo silnik mi bardzo dobrze chodzi, brak zastrzezen do niego - cud, miod i orzeszki
) no to, to jest naturalne, ze sie tak dzieje czy cos jest zepsutego :roll: i trzeba "ja" dac do mechanika. on schodzil z obrotow tylko jak go mialam na luzie i skrecalam do oporu.
no nie slyszalem.
tak stwierdzil mechanik ktorego uwazam za madrego goscia po awarii pompy wspomagania w passacie b5 ( naprawa tego byla dosc problematyczna delikatnie mowiac )
pozatym w poprzedniej b3 mialem tak samo, w tej mam tak samo, w pasku b5 mam tak samo, w new beatlu mam to samo. dziewczyna ( teraz juz chyba byla;p) w golfie 4 ma tak samo. kumpel w golfie 4 ma tak samo sasiad w b3 ma tak samo,. w golfie 2 tylko tak nie mialem bo wspomagania nie mial :mrgreen:
wiec nie wiem czy warto cos z tym robic bo nie trzymanie kierownicy skreconej do oporu nie jest jakims wielkim problemem.
tak stwierdzil mechanik ktorego uwazam za madrego goscia po awarii pompy wspomagania w passacie b5 ( naprawa tego byla dosc problematyczna delikatnie mowiac )
pozatym w poprzedniej b3 mialem tak samo, w tej mam tak samo, w pasku b5 mam tak samo, w new beatlu mam to samo. dziewczyna ( teraz juz chyba byla;p) w golfie 4 ma tak samo. kumpel w golfie 4 ma tak samo sasiad w b3 ma tak samo,. w golfie 2 tylko tak nie mialem bo wspomagania nie mial :mrgreen:
wiec nie wiem czy warto cos z tym robic bo nie trzymanie kierownicy skreconej do oporu nie jest jakims wielkim problemem.










