[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor
[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor
na luzie gdy skrece kierownica do oporu zaczyna cos trzec i silnik cos zatrzymuje, spadaja mu obroty. co sie dzieje?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Tak dokładnie tak jest. U mnie w B3 też tak jest, u brata też. Jak skręcisz do końca to piszczy i tak jakby blokuje i obroty spadają.amath pisze:to naturalne i tak jest. nie powinno sie skrecac kierownica do oporu i tak trzymac bo mozna pompe zajechac.
I dlatego nie należy skręcać do opory kierownicą.
Tak więc staraj się tego unikać
tak robic juz nie bede. ale co trup pasek czy silnik? (bo silnik mi bardzo dobrze chodzi, brak zastrzezen do niego - cud, miod i orzeszki ) no to, to jest naturalne, ze sie tak dzieje czy cos jest zepsutego :roll: i trzeba "ja" dac do mechanika. on schodzil z obrotow tylko jak go mialam na luzie i skrecalam do oporu.
no nie slyszalem.
tak stwierdzil mechanik ktorego uwazam za madrego goscia po awarii pompy wspomagania w passacie b5 ( naprawa tego byla dosc problematyczna delikatnie mowiac )
pozatym w poprzedniej b3 mialem tak samo, w tej mam tak samo, w pasku b5 mam tak samo, w new beatlu mam to samo. dziewczyna ( teraz juz chyba byla;p) w golfie 4 ma tak samo. kumpel w golfie 4 ma tak samo sasiad w b3 ma tak samo,. w golfie 2 tylko tak nie mialem bo wspomagania nie mial :mrgreen:
wiec nie wiem czy warto cos z tym robic bo nie trzymanie kierownicy skreconej do oporu nie jest jakims wielkim problemem.
tak stwierdzil mechanik ktorego uwazam za madrego goscia po awarii pompy wspomagania w passacie b5 ( naprawa tego byla dosc problematyczna delikatnie mowiac )
pozatym w poprzedniej b3 mialem tak samo, w tej mam tak samo, w pasku b5 mam tak samo, w new beatlu mam to samo. dziewczyna ( teraz juz chyba byla;p) w golfie 4 ma tak samo. kumpel w golfie 4 ma tak samo sasiad w b3 ma tak samo,. w golfie 2 tylko tak nie mialem bo wspomagania nie mial :mrgreen:
wiec nie wiem czy warto cos z tym robic bo nie trzymanie kierownicy skreconej do oporu nie jest jakims wielkim problemem.