[B3 1,8 NE KEIHIN I] Jak ustawić przepustnice główną
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
[B3 1,8 NE KEIHIN I] Jak ustawić przepustnice główną
Witam wczoraj regulowałem gaźnik; przeczytałem chyba wszystkie książki na ten temat nawet od B2 i dalej nie wiem; jak ustawić przepustnice rozruchową to wiem; ale jak ustawić główną przepustnice; bo mam stary gaźnik i zobaczyłem ze jak wkręcam śrubke od regulacji biegu jałowego w sprężynce tą kolo CO(czerwona strzałka) to przepustnica od dołu gaźnik się uchyla bardzo delikatnie; i teraz 2 pytanie też bardzo ważne; ile mam wkręcić albo wykręcić śrubke (zielona strzałka) bo jak ja wkręcam to obroty się podnoszą a i przepustnica się też uchyla od dołu i na gorącym silniku zderzak dotyka śrubki ( zielona strzałka) no chyba ze jest za bardzo wkręcona; 3 pytanie zdjałem pokrywe filtra powietrza i chciałem zobaczyć czy w obudowie pokrywa się zamyka od ciepłego no i tem 90 a tu dopływ ciepłego jest otwarty tak ma być co jest nie tak??
Na poczatek ustaw pzresłone od ssania, nastepnie sprawdz czy działą Ci układ podwyższonych obrotów na zimnym silniku oraz po dodaniu gazu ponad 2tys obrotów ( śrubka z zielona strzałką) na rozgrzanym silniku srubka nie powinna sie opierac o zderzak dopiero po dodaniu gazu układ powinien sie załaczyc i zderzak powinien sie podniesc podobnie na zimnym silniku do 50 stopni. Jezeli ten układ Ci nie działa to wykrec śrubke tak zeby sie nie opierała o zderzak. Po rozgrzaniu silnika regulujesz skład CO oraz ustawiasz obroty śrubka ( czerwona strzałka) aby miał obroty 900 +-50 i jeszcze raz kontrolujesz skład CO.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
nastepnie sprawdz czy działą Ci układ podwyższonych obrotów na zimnym silniku
niewiem o co ci chodzi z tym; jak odpale na zimnym na ssaniu to obroty 1200 i się podnoszą same powoli już po 10sekundach; to może ci o to chodzi; mozesz powiedzieć czy te srubke (zielona strzałka) moge całkowiecie wykręcic???
niewiem o co ci chodzi z tym; jak odpale na zimnym na ssaniu to obroty 1200 i się podnoszą same powoli już po 10sekundach; to może ci o to chodzi; mozesz powiedzieć czy te srubke (zielona strzałka) moge całkowiecie wykręcic???
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
czyli jak odpalam na ssaniu po nocy to wyciągam ssanie; odpalam i srubka powinna dotknąć zderzaka i uchylic przepustnice czyli podnieść obroty; potem jak się nagrzeje do 50-60 stopni zderzak powinien się oddalić od śrubki(ALE ILE POWINIEN SIĘ ODDALIĆ; CAŁKOWICIE DO KOŃCA>? TAK JAKBY BYŁ SILNIK ZGASZONY BO JAK ZGASZE SILNIK TO ZDERZAK SIĘ ODDALA CAŁKOWICIE) obroty się wtedy reguluje śrubką czerwoną; ale przzeciez jak wcisne ssanie jak będzie zimny(czyli mam rozumieć wyłączyć ssanie całkowicie) to autko zgasnie; musze go trzymać na ssaniu przynajmniej tak do 60 stopni i wtedy wyłączam; a mi na rozgrzanym zderzak się oddala od śrubki jak podnosze obroty czerwoną śrubką; i wtedy mam za wysokie obroty a tej śrubki ( zielona strzałka) to mam ją troszke tylko wkręconą i zakontrowaną! może ją całkowicie wykręcić?? wojtek pomóż bo musze to dziś zrobić!!! i powiedz mi jak się zderzak nie oddala to co jest zepsute
[ Dodano: 2011-01-29, 15:35 ]
niewiem czy to to ale coś znalazłem; to zasilanie co idzie do tego zaworu co steruje tym zderzakiem jest chyba złe; bo jak mierzyłem miernikiem to jest 6v; podpiołem pod elektrozawór napięcie z akumulatora i się zderzak odchylił od śrubki(zielona strzałka); tylko niewiem czy tak może być; zobacze na zimnym silniku czy przylegnie do śrubki; i jeszcze pytania; czy czujnik niby wyłącznik termiczny to jest do jeża czy do tego elektrozaworu; bo niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 50 a kiedy 90 stopni i rozłączać układ; bardzo ważne jak mi ktoś na to odpowie.
[ Dodano: 2011-01-29, 15:35 ]
niewiem czy to to ale coś znalazłem; to zasilanie co idzie do tego zaworu co steruje tym zderzakiem jest chyba złe; bo jak mierzyłem miernikiem to jest 6v; podpiołem pod elektrozawór napięcie z akumulatora i się zderzak odchylił od śrubki(zielona strzałka); tylko niewiem czy tak może być; zobacze na zimnym silniku czy przylegnie do śrubki; i jeszcze pytania; czy czujnik niby wyłącznik termiczny to jest do jeża czy do tego elektrozaworu; bo niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 50 a kiedy 90 stopni i rozłączać układ; bardzo ważne jak mi ktoś na to odpowie.