[b3 1,8 89r] Problem z zimnym silnikiem + pare innych pytań
[b3 1,8 89r] Problem z zimnym silnikiem + pare innych pytań
Witam serdecznie!
Wybaczcie, że odwiedzam Was ostatnio tak rzadko, ale znalazłem drugą pracę i mam duuużo mniej czasu.
Teraz przejdę do sedna mojego postu, czyli pytań:
1) Po odpaleniu silnika, wszystko wygląda normalnie, do momentu wyjechania i dodania gazu - zaczyna mi telepać całym samochodem i to dość mocno. Dzieje się tak nawet po rozpędzeniu do 80km/h. Więcej bałem się jechać z "drgawkami" by nie zepsuć czegoś. To jest moje w tym momencie zasadnicze pytanie: jak to naprawić, by tak się nie działo?
2) Mam ładowanie na poziomie 13,76V (zapalone tylko światła z przodu, te normalne nie postojówki). Czy tyle wystarczy? Jak zdjąłem klemy, moja audica wytrzymała włączenie wszystkich świateł (prócz przeciwmgłowych), wycieraczek, dmuchawy zimna na 100%, zgasła już po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i radia... Czy wystarczy jak wymienie regulator napięcia i/lub szczotki, czy od razu rozglądać sie za nowym, używanym alternatorem?
3) W mojej okolicy działa firma pseudo tuningowa. Montują oni gratis zamiast katalizatora strumienicę (zostawia się ja w rozliczeniu), czy jest sens to wymieniać, jakie da korzyści, a co mogę zniszczyć w ten sposób :>
A dodam jeszcze, że wypadła mi ta rurka (z lewej strony dochodząca do reflektora), oraz taka druga, która wychodzi z silnika i dochodzi do niej w połowie przed filtrem powietrza... Czy to ma duże znaczenie?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi...
Pozdrawiam
LAPTI
PROSZĘ MODA/ADMINA o niekasowanie ponownie mojego tematu, a jedynie napisanie mi na pw, że nadal jest źle - postaram się to poprawić!
Wybaczcie, że odwiedzam Was ostatnio tak rzadko, ale znalazłem drugą pracę i mam duuużo mniej czasu.
Teraz przejdę do sedna mojego postu, czyli pytań:
1) Po odpaleniu silnika, wszystko wygląda normalnie, do momentu wyjechania i dodania gazu - zaczyna mi telepać całym samochodem i to dość mocno. Dzieje się tak nawet po rozpędzeniu do 80km/h. Więcej bałem się jechać z "drgawkami" by nie zepsuć czegoś. To jest moje w tym momencie zasadnicze pytanie: jak to naprawić, by tak się nie działo?
2) Mam ładowanie na poziomie 13,76V (zapalone tylko światła z przodu, te normalne nie postojówki). Czy tyle wystarczy? Jak zdjąłem klemy, moja audica wytrzymała włączenie wszystkich świateł (prócz przeciwmgłowych), wycieraczek, dmuchawy zimna na 100%, zgasła już po włączeniu ogrzewania tylnej szyby i radia... Czy wystarczy jak wymienie regulator napięcia i/lub szczotki, czy od razu rozglądać sie za nowym, używanym alternatorem?
3) W mojej okolicy działa firma pseudo tuningowa. Montują oni gratis zamiast katalizatora strumienicę (zostawia się ja w rozliczeniu), czy jest sens to wymieniać, jakie da korzyści, a co mogę zniszczyć w ten sposób :>
A dodam jeszcze, że wypadła mi ta rurka (z lewej strony dochodząca do reflektora), oraz taka druga, która wychodzi z silnika i dochodzi do niej w połowie przed filtrem powietrza... Czy to ma duże znaczenie?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi...
Pozdrawiam
LAPTI
PROSZĘ MODA/ADMINA o niekasowanie ponownie mojego tematu, a jedynie napisanie mi na pw, że nadal jest źle - postaram się to poprawić!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 280
- Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
- Lokalizacja: EP
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
Gaz jest czy benzyna tylko ? Jeżeli jest gaz to czy dzieje się to na gazie czy na benzynie jest tak samo :?:lapti pisze:1) Po odpaleniu silnika, wszystko wygląda normalnie, do momentu wyjechania i dodania gazu - zaczyna mi telepać całym samochodem i to dość mocno. Dzieje się tak nawet po rozpędzeniu do 80km/h. Więcej bałem się jechać z "drgawkami" by nie zepsuć czegoś. To jest moje w tym momencie zasadnicze pytanie: jak to naprawić, by tak się nie działo?
strumiennica ma jakikolwiek sens, tylko wtedy, kiedy jest dobrana do konkretnego samochodu, czyli robiona na zamówienie, czyli spore koszty z tego wychodzą. Strumiennice uniwersalne , którę są dobierane tylko pod kątem średnicy układu, nic nie dają, mogą tylko zaszkodzić, bo nie są dobrane do prędkości wylotowej spalin, i mogą znacznie zmniejszyć moc. jeżeli ci tam dzwoni w puszce gdzie był katalizator i dlatego chcesz zmienić to lepiej wspawaj rure zamiast puchy katalizatora a jeżeli nic nie dzwoni z tej puszki katalizatora to zostaw w spokojulapti pisze:3) W mojej okolicy działa firma pseudo tuningowa. Montują oni gratis zamiast katalizatora strumienicę (zostawia się ja w rozliczeniu), czy jest sens to wymieniać, jakie da korzyści, a co mogę zniszczyć w ten sposób :>
1. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić świece, kable i rozdzielacz. Kiedyś miałem taki przypadek że wymieniłem świece i auto zrywało, szarpało itd, kable wyglądały na nowe, nadal są miękkie, rozdzielacz był trochę zaśniedziały to go wyczyściłem, a okazało się że jeden z kabli który wchodził do rozdzielacza był mega zaśniedziały i przy ruszaniu się uszkodził w związku z czym nie zawsze na jednej ze świec pojawiała się iskra. nie wiem czy Ci to pomoże ale ja polecam przepatrzeć cały układ elektryczny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Tylko benzynaZ-D-E-N-E-K pisze:Gaz jest czy benzyna tylko ?
co do 1) i świec - ostatnio pękł mi króciec od wody i jak go robiłem to ułamałem taki jakiś dziwny plastik pod kopułką (zdjąłem ją bym mi nie przeszkadzała), Czy to może być przyczyną?
Sprawdzę świecę za dnia i napiszę czy coś to dało
Jestem całkowicie blady, jeśli chodzi o samodzielne kombinację i nic mi to określenie nie mówidjbeat pisze:rozdzielacz
I prosił bym o jaśniejsze napisanie Mam wyciągnąć i powkładać wszystkie kable pod machą od nowa? Czy jeszcze jakieś?djbeat pisze:przepatrzeć cały układ elektryczny.
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
- Z-D-E-N-E-K
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 14 lip 2007, 07:11
- Lokalizacja: Białystok
o w mordę nigdy więcej nie dam się dotknąć pseudo mechanikom do mojego samochodu
sprostuje trochę wcześniejszą wypowiedź:
Od dwóch dni już mojej niuni się znudziły drgawki przy dodawaniu gazu
Może sobie na razie odpuścić?
sprostuje trochę wcześniejszą wypowiedź:
Pomagał mi sąsiad z bloku i to on wpadł na pomysł zdjęcia kopułki W sumie to ja wpadłem na pomysł by wyjąć silnik i chyba jego pomysł był trochę lepszylapti pisze:jak go robiłem to ułamałem taki jakiś dziwny plastik pod kopułką (zdjąłem ją bym mi nie przeszkadzała), Czy to może być przyczyną?
Od dwóch dni już mojej niuni się znudziły drgawki przy dodawaniu gazu
Może sobie na razie odpuścić?
majątek majątek!Danek pisze:to nie majątek
Zrobiłem w tym miechu hamulce i prawie całe zawieszenie
teraz mam motkę z wymianą końcówek - nie chciały sie odkręcić i musiałem kupić cały drążek kierowniczy Na szczęście jeden handlarz starociami sprzedał mi tylko te "patyki" (zdarł i tak 30zł)...
Kupie to za miesiąc jak wezmę wypłatkę chyba, że to jest pilne, to wezmę providenta :>