[b4 1.9 1Z] Sens zakładania wtrysków od AFN
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
kyjo, ja tylko pisze co sie stalo z pompa po zalozeniu wtryskow 0,216 bez ustawiania kat czy dawki nie mowiac o programie... auto szlo wolniej niz moj 1,5 tonowy zetor, wiec nie sieje herezji, mowie jak jest na co zwrocic uwage i czego sie wystrzegac, jak jest z dwu czy jedno sprezynowymi wtryskami nie wiem bo nie o tym temat
...btw jak cos Ci przeszkadza w roznych tematach to nie czytaj, albo wogole nie zagladaj na forum - proste rozwiazanie
...btw jak cos Ci przeszkadza w roznych tematach to nie czytaj, albo wogole nie zagladaj na forum - proste rozwiazanie
nie chodzi o to tylko czytają to osoby które chcą sie czegokolwiek dowiedzieć.
Pompa że sie wys...a to już napewno wcześniej dawała o tym znać pompy zastosowane w silniku 1Z może nie są wydajne ale wytrzymałe.
Wtryski z AFN mają jedynie inne cisnienie otwarcia wzgledem czemu są wydajniejsze.
Korpus jest ten sam
Kąt wtrysku jedynie bedzie ważny przy zapalaniu samochodu ewentualnie podczas spalania większa ilośc Tlenku siarki co przetacza sie na powstawanie nagaru itd niektórzy wiedzą o co chodzi.
Wymieniasz wtryski poprawiasz dawke i to wszystko
Tobie natomiast życze poczytaniu troche i nie pisania bezmyślnych rzeczy.
Pompa że sie wys...a to już napewno wcześniej dawała o tym znać pompy zastosowane w silniku 1Z może nie są wydajne ale wytrzymałe.
Wtryski z AFN mają jedynie inne cisnienie otwarcia wzgledem czemu są wydajniejsze.
Korpus jest ten sam
Kąt wtrysku jedynie bedzie ważny przy zapalaniu samochodu ewentualnie podczas spalania większa ilośc Tlenku siarki co przetacza sie na powstawanie nagaru itd niektórzy wiedzą o co chodzi.
Wymieniasz wtryski poprawiasz dawke i to wszystko
Tobie natomiast życze poczytaniu troche i nie pisania bezmyślnych rzeczy.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
znacie jakies inne slowo niz herezja? czy teraz sie bedziecie zwolywac i kazdy to samo bedzie pisal? napisalem jasno i wyraznie ze opisalem problem kolegi, jak wam nic sie nie stalo to spoko, ale trzeba przestrzec ze moze cos sie wydarzyc, tym bardziej ze sam Kostrz mi mowil ze trzeba ustawic dawke i przyda sie komputer z programem, wiec zejdzcie ze mnie bo zaraz sie wkurze...
mozesz spokojnie jezdzic, doreguluj statyczny kat wtrysku ,zdejmij troche dawke na wolnych obrotach i nie powinno byc problemu.joint32 pisze:Czyli kupuje sobie nowe końcówki od AFN jadę do pompiarza on mi je zakłada i reguluje,w między czasie komp od Kostrza i śmigam? :mrgreen: ,ale trochę mogę chyba jeździć na samych końcówkach zanim założę kompa czy najpierw komp potem końcówki?
jakies 7-8 lat temu jak bylem w posiadaniu B4 TDI 1Z zrobilem przekladke na wtryski AFN bez zadnej korekty programu [czlowiek wtedy nie mial o tym pojęcia :lol: ] , wyregulowalem dawke i kat i auto zrobilo sie wsciekle .... przelatalem tak 100 kkm i sie sprzedalo ...