[B3 1.8S LPG] problemy z obrotami silnika
[B3 1.8S LPG] problemy z obrotami silnika
Opisze problem kolegi jeli taki juz byl poruszany na forum to prosil bym o link z gory dziekuje.
Po uruchomieniu silnika nie utrzymuje obrotow i gasnie. jest tak na benzynie i gazie. Zeby nie zgasl trzeba utrzymywac obrotyt za pomoca pedalu gazu. jesli silnik zgasnie to natepnie dlugo kreci zeby zapalic. Na cieplym silniku nie ma tych problemow. Wymienione zostaly: czujnik temperatury, silniczek krokowy (podstawa gaznika, kopulka, palec, kable NW, swiece)
Jakies rady, Co to moze byc :?: :?: :?:
Po uruchomieniu silnika nie utrzymuje obrotow i gasnie. jest tak na benzynie i gazie. Zeby nie zgasl trzeba utrzymywac obrotyt za pomoca pedalu gazu. jesli silnik zgasnie to natepnie dlugo kreci zeby zapalic. Na cieplym silniku nie ma tych problemow. Wymienione zostaly: czujnik temperatury, silniczek krokowy (podstawa gaznika, kopulka, palec, kable NW, swiece)
Jakies rady, Co to moze byc :?: :?: :?:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 19:14 przez ab_ccc, łącznie zmieniany 1 raz.
- roodster80s
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
- Lokalizacja: Proszowice koło Krk
Mam podobny problem.
Nie wiem jak to jest w ABK ale wydaje mi się że nawet zimą jak auto zimne na gazie tak samo jak i na benzynie powinien silnik krokowy ustawić na wolne obroty. (poprawcie mnie jak się mylę)
W mojej ABT jest tak samo ale dlatego że nie działa mi na razie silnik krokowy.
Jak przekręcisz zapłon to krokówka działa?
Nie wiem jak to jest w ABK ale wydaje mi się że nawet zimą jak auto zimne na gazie tak samo jak i na benzynie powinien silnik krokowy ustawić na wolne obroty. (poprawcie mnie jak się mylę)
W mojej ABT jest tak samo ale dlatego że nie działa mi na razie silnik krokowy.
Jak przekręcisz zapłon to krokówka działa?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Re: [B3 1.8S LPG] problemy z obrotami silnika
Jaki kolega ma silnik, na gaźniku, czy na wtrysku :?:ab_ccc pisze:Opisze problem kolegi Co to moze byc
Nie chodzi o ABK, a o 1.8S z B3Mam podobny problem.
Nie wiem jak to jest w ABK
ab_ccc pisze:Zeby nie zgasl trzeba utrzymywac obrotyt za pomoca pedalu gazu. jesli silnik zgasnie to natepnie dlugo kreci zeby zapalic. Na cieplym silniku nie ma tych problemow.
Ja w mojej miałem tak samo do wczoraj. Przyczyną był padnięty silnik krokowy. Auto odpalałem na gazie (z powodu spalonej pompy paliwa) i musiałem przytrzymywać pedał gazu aż złapał jakąś minimalną temperaturę i ogrzał parownik. Po zamontowaniu krokówki nie ma tego problemu, ponieważ komputer przy jej pomocy otwiera odpowiednio przepustnicę (tak samo jak byś nacisną pedał gazu).ab_ccc pisze:Chyba na wtrysku
nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w 1.8, ale chyba ta sama zasada działania...
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 lut 2007, 15:30
- Kontakt:
Witajcie!
Dołączam sie do tematu. silnik gasnie ponizej 1600 obrotow, trzeba utrzymywac obroty gazem. praca silnika w wyzszych partiach obrotowych jest poprawna. zaczelo sie dziac nagle, po tym, jak z benzyny przelaczylem na gaz.... bo na benzynie nie bylo juz duzo w baku i na zakretach odcinalo... jednak na obu paliwach dzieje sie tak samo. moj gaznikowy umysl pomyslal, ze w duzym fiacie to nap pewno cos sie zassalo z syfem z dna baku i zatkalo dysze... ale tu gaznika ni mo, i drodzy koledzy, tym samym prosze o pomoc. jednoczesnie prosze o info jaki mam typ wtrysku, zamieszczam foto. wszyscy mowili mi do tej pory, ze mam wielopunkt mechaniczny [mnie to wyglada na jednopunkt.]. ale przy zmianie nagrzewnicy natknalem sie na cos przypominajacego komputer miedzy nagrzewnica a dmuchawą. na tyle klapy jest slad po oderwanym znaczku 1.8S.
PS. zobaczcie kromke chleba na zdjeciu, kuny mialy niezle uzywanie;)
licze na pomoc,
z gory dzieki
Dołączam sie do tematu. silnik gasnie ponizej 1600 obrotow, trzeba utrzymywac obroty gazem. praca silnika w wyzszych partiach obrotowych jest poprawna. zaczelo sie dziac nagle, po tym, jak z benzyny przelaczylem na gaz.... bo na benzynie nie bylo juz duzo w baku i na zakretach odcinalo... jednak na obu paliwach dzieje sie tak samo. moj gaznikowy umysl pomyslal, ze w duzym fiacie to nap pewno cos sie zassalo z syfem z dna baku i zatkalo dysze... ale tu gaznika ni mo, i drodzy koledzy, tym samym prosze o pomoc. jednoczesnie prosze o info jaki mam typ wtrysku, zamieszczam foto. wszyscy mowili mi do tej pory, ze mam wielopunkt mechaniczny [mnie to wyglada na jednopunkt.]. ale przy zmianie nagrzewnicy natknalem sie na cos przypominajacego komputer miedzy nagrzewnica a dmuchawą. na tyle klapy jest slad po oderwanym znaczku 1.8S.
PS. zobaczcie kromke chleba na zdjeciu, kuny mialy niezle uzywanie;)
licze na pomoc,
z gory dzieki