Potwierdzam. Nie występują u ciebie jakieś dziwne drgania budy?Harry71 pisze:Moze miec jak jest naderwana lub sparciala to skrzynia obwisa idrazek zmiany biegow juz kuleje
[b3 NG coupe] dziwne wchodzenie 3 ;/
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Miałoby to wpływ na inne biegi. Rozwiązaniem jest również sprawdzenie oleju w skrzyni. Jeśli ma kolor "złoty" to z pewnością synchronizator, natomiast jeśli "srebrny" to któreś z kół zębatych (biegi lub różnicowy).Labiel pisze:Harry71 napisał/a:
Moze miec jak jest naderwana lub sparciala to skrzynia obwisa idrazek zmiany biegow juz kuleje
Mogę więcej informacji o kolorze oleju ?gucia pisze:Miałoby to wpływ na inne biegi. Rozwiązaniem jest również sprawdzenie oleju w skrzyni. Jeśli ma kolor "złoty" to z pewnością synchronizator, natomiast jeśli "srebrny" to któreś z kół zębatych (biegi lub różnicowy).Labiel pisze:Harry71 napisał/a:
Moze miec jak jest naderwana lub sparciala to skrzynia obwisa idrazek zmiany biegow juz kuleje
Srebrny, czyli zawiera opiłki (skrzynia do wymiany).
Złoty (??) - wymiana synchronizatora czy nowa skrzynia?
Jaki powinien być normalny kolor ? Dokładnie taki jak się wlało ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I to jest zawsze ciężkie pytanie. Nowa skrzynia to zawsze pewnego rodzaju loteria bo nie wiesz co kupisz. Chyba że skrzynia jest jeszcze w aucie i masz możliwość sprawdzenie jej. Rozbieranie skrzyni też nic nie gwarantuje. Po pierwsze dość ciężko znaleźć dobry specjalistów.deusx pisze:wymiana synchronizatora czy nowa skrzynia?
Ja też sądze że to synchronizator 3, mam identycznie. Wszystkie biegi ok z wyjątkiem 3 która zgrzyta zawsze i to mocno. Rozwiązaniem u mnie jest podciągnięcie obrotów na 2 do 3000, odczekanie chwili, i wbicie 3 przy ciut poniżej 2000. Wtedy w 95% wchodzi mi bez zgrzytu. A redukuję od razu do 2. Spróbuj, zawsze to lepiej dopóki nie wymienisz skrzyni. Jeżdzę tak już prawie od roku, na wiosnę/lato chcę wymienić skrzynię.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
Wow aż Ci zazdroszczę, u mnie nie będzie tak różowo niestety raczej. Swoja drogą nie sądziłem że takie coś może być przyczyną zgrzytania 3 biegu... Robiłeś to sam czy u mechanika?Dziergus pisze:mialo na to wsyztsko wplyw zuzytej kulki drazka biegow + poduszka poprostu nie wchodzila do konca 3:) juz jest wsyztsko ok