Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - próba zwiekszenia mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
86szyman

Post autor: 86szyman » 04 paź 2010, 10:23

Czyli wszystko jasne b4 kombi 1z i później ewentualnie jakieś mody.
Z tego co wcześniej przeczytałem to rozumiem, że wymiana wtrysków i oprogramowania kompa lub całego kompa w zupełności wystarczą do uzyskania ok 110 KM. Jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie ale i tak bardzo dziękuję za poradę. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 04 paź 2010, 16:31

po zmianie softa uzyskasz do 110 koni no moze 105. Ale juz po zmianie wtrysków i kompa wiecej....

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 04 paź 2010, 23:00

Dokładnie jak kolega levis pisze... mnie po samym sofcie wyszło 109 PS... ale jak jeszcze zmieniłem wtryski to zaczeło to jechac tak jak powinno. Jeden z forumowych kolegow, ktory dokonywał tej operacji po sprawdzeniu dawek i ładowania stwierdził, że program był juz pod wtryski i dopiero teraz poczuje jego zalety... i miał racje :D

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 05 paź 2010, 10:52

No i trzeba dodac ze w aucie na boschu jest w pompie paliwowej nastawnik potencjometryczny a na pierburgu indukcyjny, indukcyjny w razie potrzeby da sie wyczyscic. Zabrudzony nastawnik objawia sie szarpaniem na 4 - 5 biegu. Takze lepiej wziac na pierburgu, chyba ze bedziesz mial jakiegos zadbanego boscha z stosunkowo realnym malym przebiegiem.

bimber20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:26
Lokalizacja: Dynow

Post autor: bimber20 » 15 gru 2010, 20:56

Witam. Koledzy, a jak wygląda spalanie ,po zwiększeniu mocy tak na około 110 km,bez zmiany wtrysków.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 gru 2010, 21:59

spalanie zalezy od sandałów :) generlanie ja odczułem wieksze spalanie dopiero jak zaczynałem korzystać z dobrodziejstwa momentu obrotowego... jak jade spokojnie bez szaleństw takie samo, trasa nawet mniej...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 gru 2010, 08:01

Dokładnie... Co do spalania to u mnie jest identycznie, w trasie potrafi zejść nawet do 5l/100km ;-)

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 25 gru 2010, 22:20

a mam pytanie: co oznacza jak na kompie jest nalepka z numerem seryjnym i pisze jeszcze ABT?? :lol:

Awatar użytkownika
Jeremi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 sty 2011, 09:07
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Jeremi » 31 sty 2011, 21:20

Odświeżając temat, czy turbina wytrzyma takie przerubki ?
Jak potem układ hamulcowy ?
Czy orientujecie się ile mogę wziąć za stary komputer b4 90 KM pzdr

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 01 lut 2011, 20:03

ja po takich modach zmieniłem zaciski na 2 tłoczkowe i jest o niebo lepiej na wentylach
co do turbiny nic ci nie powiem bo ja od razu zmieniłem na vnt
a kompa sprzedałem za 100 zł ale był bez imo
pozdro

Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 01 lut 2011, 20:08

Jeremi pisze:Odświeżając temat, czy turbina wytrzyma takie przerubki ?
Jak potem układ hamulcowy ?
Czy orientujecie się ile mogę wziąć za stary komputer b4 90 KM pzdr
sprezarki w 1Z uchodza za bardzo wytrzymale ...

BIT BIT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 23 gru 2008, 20:08
Lokalizacja: W.M GIŻYCKO

Post autor: BIT BIT » 01 lut 2011, 20:16

oryginał miałem t15 i powiem że jest nie do zajechania dwa lata temu wsadziłem te turbo do ciągnika o pojemności 2,5 l i śmiga do dziś i niezle daje sobie radę

Awatar użytkownika
Jeremi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 30 sty 2011, 09:07
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Jeremi » 01 lut 2011, 22:36

W takim razie będę skłonny odłożyć w tym miesiącu czapkę drobnych i przejadę się do Parczewa. Dzięki za info.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl