Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z 1992] spadek mocy

ODPOWIEDZ
toomek89_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04

[B4 1z 1992] spadek mocy

Post autor: toomek89_89 » 01 lut 2011, 22:22

Witam. Mam problem ze swoja Audiczka 80 B4 1z 1992r. Jedziemy ze stała prędkością i jest wszystko ok. Przyśpieszę następnie zwolnię i przy kolejnym dodaniu gazu silnik nie reaguje. zachwuje sie tak jakbym puścił calkowicie gaz, obroty powolutku spadaja razem z prędkością. Wciskam sprzęgło obroty spadają gdy dojda do 1 tys silnik zapracuje przez chwile nierówno i wszystko wraca do normy tzn do następnego brasku mocy i wtedy sprzęgło i tak w kółko
Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 22:35 przez toomek89_89, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2011, 22:31

toomek89_89 pisze:Witam. Mam problem ze swoja Audiczka 80 B4 1z 1992r. Jedziemy ze stała prędkością i jest wszystko ok. Przyśpieszę następnie zwolnię i przy kolejnym dodaniu gazu silnik nie reaguje. zachwuje sie tak jakbym puścił calkowicie gaz, obroty powolutku spadaja razem z prędkością. Wciskam sprzęgło obroty spadają gdy dojda do 1 tys silnik zapracuje przez chwile nierówno i wszystko wraca do normy tzn do następnego brasku mocy i wtedy sprzęgło i tak w kółko
Wygląda na kończacy się potencjometr w nastawniku :-/

toomek89_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04

Post autor: toomek89_89 » 01 lut 2011, 22:40

czyli wymiana calego nastawnika? ale dlaczego po wcisniecie sprzegła wszystko sie "resetuje "

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2011, 23:13

toomek89_89 pisze:czyli wymiana calego nastawnika?
na to wygląda
toomek89_89 pisze:ale dlaczego po wcisniecie sprzegła wszystko sie "resetuje "
dokładnie to ci nie wytłumaczę ,bo aż tak się w to nie zagłębiałem ,ale sprzęgło też jest podpięte pod kompa i widocznie po wciśnieciu sprzęgła coś sie resetuje

tomek87g
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 cze 2009, 21:13
Lokalizacja: Wysokin/Radom

Post autor: tomek87g » 03 lut 2011, 17:30

jeździłem b4 1z na boschu z takimi objawami
pomogła dopiero wymiana pompy
a obroty na luzie są ok nie falują czasem?

toomek89_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04

Post autor: toomek89_89 » 03 lut 2011, 19:31

obroty na jalowym sa ok, nie faluja

tomek87g
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 cze 2009, 21:13
Lokalizacja: Wysokin/Radom

Post autor: tomek87g » 03 lut 2011, 20:38

to jak nie faluja to dobrze byloby podpiąć pod vaga,ale na 90% wywalac bedzie bład nastawnika
skąd jestes

toomek89_89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04

Post autor: toomek89_89 » 03 lut 2011, 21:57

Białystok

tomek87g
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 cze 2009, 21:13
Lokalizacja: Wysokin/Radom

Post autor: tomek87g » 04 lut 2011, 08:31

u daleko
jest jeszcze możliwosc spróbowania oszukac ecu montujac opornik przed nastawnikiem(dużo tanszy sposób od wymiany pompy,a czasem pomaga)
jak chcesz spróbowac pisz do karol121 On ci najlepiej powie jak to zrobić

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lut 2011, 09:26

tomek87g pisze:est jeszcze możliwosc spróbowania oszukac ecu montujac opornik przed nastawnikiem(dużo tanszy sposób od wymiany pompy,a czasem pomaga)
Ciekawe rzeczy opowiadasz :shock: na wytarte ścieżki i suwak ,opornik przed nastawnikiem :roll: ...sory ale nie wiem komu , na co i na jak długo to pomogło ,ale na pewno nie na wytarty potencjometr ;-) Oszukać kompa opornikiem , można tylko co do temperatury paliwa a co za tym idzie ,dawki paliwa ,reszta to oszukiwanie samego siebie :mrgreen: Ale mogę się mylić bo polak potrafi i czasami zdarzy sie jakis geniusz , który opornikiem potrafi przywrócic do życia padnięty nastawnik potencjometryczny ;-)

dip
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2007, 12:23
Lokalizacja: Reptowo

Post autor: dip » 04 lut 2011, 12:05

Miałem identyczny problem w końcu silnik przestał odpalać wymieniłem nastawnik na nowy pomogło na 2 miechy dopiero po wymianie pompy wszystko ok

audimen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 lis 2010, 19:04
Imię: Darek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: bialystok

Post autor: audimen » 04 lut 2011, 13:27

toomek89_89 , MAX SERWIS 507985723 , 085 6630179 polecam , podobno dobry.

Rafal1480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 08 wrz 2009, 10:51

Post autor: Rafal1480 » 04 lut 2011, 21:19

stawiam na padnięty tłoczek w pompie :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl