[B4 1z 1992] spadek mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04
[B4 1z 1992] spadek mocy
Witam. Mam problem ze swoja Audiczka 80 B4 1z 1992r. Jedziemy ze stała prędkością i jest wszystko ok. Przyśpieszę następnie zwolnię i przy kolejnym dodaniu gazu silnik nie reaguje. zachwuje sie tak jakbym puścił calkowicie gaz, obroty powolutku spadaja razem z prędkością. Wciskam sprzęgło obroty spadają gdy dojda do 1 tys silnik zapracuje przez chwile nierówno i wszystko wraca do normy tzn do następnego brasku mocy i wtedy sprzęgło i tak w kółko
Ostatnio zmieniony 01 lut 2011, 22:35 przez toomek89_89, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wygląda na kończacy się potencjometr w nastawnikutoomek89_89 pisze:Witam. Mam problem ze swoja Audiczka 80 B4 1z 1992r. Jedziemy ze stała prędkością i jest wszystko ok. Przyśpieszę następnie zwolnię i przy kolejnym dodaniu gazu silnik nie reaguje. zachwuje sie tak jakbym puścił calkowicie gaz, obroty powolutku spadaja razem z prędkością. Wciskam sprzęgło obroty spadają gdy dojda do 1 tys silnik zapracuje przez chwile nierówno i wszystko wraca do normy tzn do następnego brasku mocy i wtedy sprzęgło i tak w kółko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
na to wyglądatoomek89_89 pisze:czyli wymiana calego nastawnika?
dokładnie to ci nie wytłumaczę ,bo aż tak się w to nie zagłębiałem ,ale sprzęgło też jest podpięte pod kompa i widocznie po wciśnieciu sprzęgła coś sie resetujetoomek89_89 pisze:ale dlaczego po wcisniecie sprzegła wszystko sie "resetuje "
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 lut 2011, 22:04
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ciekawe rzeczy opowiadasz :shock: na wytarte ścieżki i suwak ,opornik przed nastawnikiem :roll: ...sory ale nie wiem komu , na co i na jak długo to pomogło ,ale na pewno nie na wytarty potencjometr Oszukać kompa opornikiem , można tylko co do temperatury paliwa a co za tym idzie ,dawki paliwa ,reszta to oszukiwanie samego siebie :mrgreen: Ale mogę się mylić bo polak potrafi i czasami zdarzy sie jakis geniusz , który opornikiem potrafi przywrócic do życia padnięty nastawnik potencjometrycznytomek87g pisze:est jeszcze możliwosc spróbowania oszukac ecu montujac opornik przed nastawnikiem(dużo tanszy sposób od wymiany pompy,a czasem pomaga)