Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Wynn's EGR 3 DIESEL

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 04 lut 2011, 14:14

:shock: Jakby mi gość z młotkiem do silnika się pchał to uciekał bym z tamtąd jak najdalej <ide> Zakładam że puknął w nastawnik. Ciekawe jaką masz dawke teraz? Bez Vaga się tego nie rusza :!:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 lut 2011, 20:44

audimen pisze:Witam wszystkich :-D , robote dziś wcześnie skończylem, bylem umówiony u pompiarza poniewarz stwierdzilem ,ze ze zbiornika ssie jak mu popadnie :evil: gościu popatrzył na pompę kazał odpalić auto , zrobił ;-) oko i powiedział ,ze zaraz przyniesię komputer i podłączymy sie do pompy, takiego komputera w życiu nie widzieliście , :mrgreen: , młotek + metalowy trzonek , poluzował trzy śrubki na pokrywie pompy stukną w nią delikatnie w kierunku do chłodnicy , dokręcił śrubki i wszystko . Faktycznie była słyszalna zmiana pracy silnika na delikatniejszą , ciut zmalały wolne obroty, powiedział, ze troche bedzie slabszy ale bedzie mniej palił :-) .
Mistrz swiata <uhh> dawki za chiny nie da sie prawidłowo ustawić taką metodą ,a efekt mozesz mieć odwrotny od zamierzonego ,zwiększone spalanie ,bo wskutek zbyt małej dawki , bedziesz cisnął a auto nie będzie jechać

Rafal1480
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 08 wrz 2009, 10:51

Post autor: Rafal1480 » 04 lut 2011, 21:12

Druga sprawa, tak jak pisałem ,ze powiadomie o uż(rz)yciu tego środka Wynn's EGR i tak tyż robie , byłem sam więc zablokowałem pedał gazu młotkiem i śrubokrętem na 1800 obr. połowe puszki wpsikałem do rury przy przepływce , a drugie tyle do kolektora ssącego nad turbiną , w czasie psikania obroty podniosły sie do około 3 tys. żadnego czarnego dymienia z wydechu nie widziałem , żadne kontrolki nie zapaliły sie, potem zrobiłem na normalne wolne obroty , popracował jakiś czas i nic sie nie działo . Zgasiłem zapalił fajkę , odpaliłem znowu i nic, wszystko tak jak było czyli ok :-) czy tam coś wyczyściło czy nie, nie wiem bo nic nie widziałem. :roll:

Myślę że to nie jest jednak dobry pomysł, czy nie lepiej jednak zdjąć kolektor i wyczyścić :?:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 lut 2011, 18:18

endriu210 pisze:
Nie żebym się czepiał ale,niech któremuś (oby nie) z kolegów motor wywali korbę przez opisane przez ciebie doświadczenie to nie będzie już wesoło nagar zalegający na zaworach jak i na głowicy nie zniknie po tym dziwnym doświadczeniu mam nadzieje że żaden z kolegów czytających to nie uwali sobie zeciora,benzyna w dolocie diesla :lol: no noo fajnie sie wkręcić może na max obroty.ps bez urazy ale nic to nie da wyjmij sobie zawór z diesla zaklejony nagarem i myj w pb po jakim czasie sie uda ci go umyć 1dna-2-3godziny :?: nie opowiadaj takich wymysłów bo jeszcze któryś z kolegów zrealizuje i zrobi tak i uwali motor i co wtedy :?:
jakoś u mnie wszystkie korby całe, silnik nie wszedł na max. obroty (najwięcej przy tej operacji miałem jakieś 1500rpm) i dolot się trochę odmulił (chociaż nie było tego dużo)

przeczytaj dokładnie krok po kroku co napisałem to może załapiesz dlaczego mimo benzyny w dolocie silnikowi to nie zaszkodziło

ale dla chcącego nic trudnego, nalej benzyny do dolotu i wtedy uruchom silnik, to stanie się dokładnie to o czym napisałeś

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 05 lut 2011, 18:58

Ja tam jestem staroświecki i jak się zrobi ciepło to kolektor wek szczota i skrobak do łapy i na przód <ok>

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 06 lut 2011, 11:24

UKI_XX pisze:
endriu210 pisze:
Nie żebym się czepiał ale,niech któremuś (oby nie) z kolegów motor wywali korbę przez opisane przez ciebie doświadczenie to nie będzie już wesoło nagar zalegający na zaworach jak i na głowicy nie zniknie po tym dziwnym doświadczeniu mam nadzieje że żaden z kolegów czytających to nie uwali sobie zeciora,benzyna w dolocie diesla :lol: no noo fajnie sie wkręcić może na max obroty.ps bez urazy ale nic to nie da wyjmij sobie zawór z diesla zaklejony nagarem i myj w pb po jakim czasie sie uda ci go umyć 1dna-2-3godziny :?: nie opowiadaj takich wymysłów bo jeszcze któryś z kolegów zrealizuje i zrobi tak i uwali motor i co wtedy :?:
jakoś u mnie wszystkie korby całe, silnik nie wszedł na max. obroty (najwięcej przy tej operacji miałem jakieś 1500rpm) i dolot się trochę odmulił (chociaż nie było tego dużo)

przeczytaj dokładnie krok po kroku co napisałem to może załapiesz dlaczego mimo benzyny w dolocie silnikowi to nie zaszkodziło

ale dla chcącego nic trudnego, nalej benzyny do dolotu i wtedy uruchom silnik, to stanie się dokładnie to o czym napisałeś
Czytałem całość dlatego napisałem co myślę,nie będe zaśmiecał tematu przygadywaniem się z tobą :-D ,zasadę działania silnika spalinowego znam jak by cie to interesowało.
Powodzenia wszystkim myjącym silnik tym doświadczeniem.

karczu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 19 gru 2010, 15:51

Post autor: karczu » 06 lut 2011, 11:40

tak samo jak i ja wole wyciągnąc podłubać i tez bedzie dobrze i napewno bezpiecznie:)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 maja 2014, 22:43

Też kiedyś myślałem o kupieniu preparatu Wynn's EGR 3 DIESEL, ale stwierdzam że szkoda kasy :-P Poza tym jeśli kolektor nie jest wyczyszczony to nie ma sensu taka zabawa. Najlepiej oczyścić kolektor, i kanały w głowicy ile się da ( oczywiście wydmuchując cały ten syf z kanału, kiedy zawór jest zamknięty) do butelki ze spryskiwaczem nalać nafty (ja dodaję trochę chemii do myjek) i tak samo jak Wynn's EGR 3 DIESEL rozpylamy do dolotu i kanały oraz zawory trochę się doczyszczą ;-) za 0,5L Nafty zapłacimy może 3-5zł ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl