Tyle to ja wiem i moje AC ma ostrzeżenie o prędkości, bo odpalałem to AC na krótko poza autem i widziałem jakie ikonki pokazuje. Przycisk który jest naciskany pokrętłem od regulacji jasności zegarów wiem do czego służy, ciekawi mnie natomiast do czego są takie dwa małe, bardzo małe przyciski będące od tyłu AC znajdujące sie na lewo od suwaka zmiany języka i silnika.Szara80tkaTdi pisze:rowniez <bylo>
to nie sa dwa malutkie przyciski. jak zamontujesz ac do auta, i wcisniesz pokretlo jasnosci zegarow, to pokaza ci sie dostepne funkcje ac, oraz w czasie jazdy jesli masz ta mozliwosc, to ustwiasz tymze przycisnieciem zadane ostrzezenie o predkosci lub je kasujesz
[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dzieki, okazalo sie jednak ze modul jest uszkodzony Mam jeszcze takie pytanie, w moim oooo jest oryginalna wiazka AC, i teraz zastanawiam sie, czy majac taka wiazke beda dzialaly mi wszystkie funkcje AC takie jak np wskaznik braku plynu do spryskiwaczy, czy trzeba bylo doplacic przy zakupie auta zeby miec taka opcje?pawelrybak15 pisze:Musisz mieć źródło napięcia 12V i kostkę wraz z przewodami którą podpinasz do tyłu AC.
Tutaj masz zdjęcie AC z zaznaczonym + oraz - zasilania. Po podaniu zasilania AC powinno pokazywać 3 symbole (światła hamulcowe, pozycyjne oraz ciśnienie oleju).
Obrazek
Jeżeli masz wiązkę to pewnie kiedyś było AC, bo nie słyszałem żeby audi wrzucało wiązkę AC tak po prostu. To czujniki zapewne też masz.keczy pisze:zastanawiam sie, czy majac taka wiazke beda dzialaly mi wszystkie funkcje AC takie jak np wskaznik braku plynu do spryskiwaczy, czy trzeba bylo doplacic przy zakupie auta zeby miec taka opcje?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zacząłem montować AC do swojego Audi. Narazie podłączyłem tylko czujniki ciśnienia oleju, sygnał obrotów oraz na krótko do masy kontrolę świateł. Efekt jest taki, że po włączeniu zapłonu wyświetla mi się napis OK który po chwili znika, po odpaleniu silnika nie pojawił się żaden błąd, po przekroczeniu 2000 obr/min również nic sie nie pokazało na wyświetlaczu AC, zatem będzie to normalnie działać z sygnałem obrotów z alternatora
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
w starej kostce 14pinowej od MC , pin 13 to krancowka dzwi kierowcy, czyli masa po krancowce, zas plus musiz poszukac ktore to jak wlaczysz pozycje w tejze kostce, musisz poszukac dla lewej i prawej, gdzie sie pojawia plus, bo np mozesz przez przypadek zostawic na wlaczonym kierunku, laczysz to przez diody, mozna jeszcze dorzucic przekaznik ktory bedzie dawal sygnal na brzeczyk jak wyjmiesz kluczyk ale juz mi sie nie chce glowkowac, skoro nie szukales
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No i zaczynają sie schody :evil:
Dziś podłączyłem już wszystko, pracuje jeszcze nad kontrolą żarówek, odpaliłem testowo auto, po włączeniu zapłonu OK, a po odpaleniu silnika obrotomierz leży a na AC wyskoczył błąd z ciśnieniem oleju, po lekkim dodaniu gazu obrotomierz się podniósł, a błąd z AC zniknął i wszystko dalej działało normalnie. Oprócz tego dopiero po lekkim dodaniu gazu zgasła kontrolka ładowania w zegarach. Czy to może być spowodowane tym, że pozostawiłem ori moduł kontroli ciśnienia oleju ? Tzn ten jamnikowaty przekaźnik ?
Dziś podłączyłem już wszystko, pracuje jeszcze nad kontrolą żarówek, odpaliłem testowo auto, po włączeniu zapłonu OK, a po odpaleniu silnika obrotomierz leży a na AC wyskoczył błąd z ciśnieniem oleju, po lekkim dodaniu gazu obrotomierz się podniósł, a błąd z AC zniknął i wszystko dalej działało normalnie. Oprócz tego dopiero po lekkim dodaniu gazu zgasła kontrolka ładowania w zegarach. Czy to może być spowodowane tym, że pozostawiłem ori moduł kontroli ciśnienia oleju ? Tzn ten jamnikowaty przekaźnik ?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
niby sie go powinno wywalic bo teraz mierzy ci cisnienie AC
443 919 469
281kloku80 pisze:oraz przekaznik do przednoich swiatel chodzi mi o numer 200 coś tam itd.
443 919 469
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 14:34 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: