[80 B3] 1.8 PM dużo pali, nie chce jeździć...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lut 2011, 22:52
[80 B3] 1.8 PM dużo pali, nie chce jeździć...
Witam,
Mam problem z audi 80 1.8 monowtrysk.
Silnik głośno pracuje, na benzynie falują obroty(na lpg równo pracuje).
Ostatnio bardzo stracił na mocy (gdy przy prędkości 90km/h wrzuciłem 5-bieg to potrafi zwolnić do 70-80km/h).
Silnik na już przejechane 350tyś km z czego 200tyś na gazie. Czy to może być już jego koniec??
Jego spalanie wzrosło do jakiś 15l
Mam problem z audi 80 1.8 monowtrysk.
Silnik głośno pracuje, na benzynie falują obroty(na lpg równo pracuje).
Ostatnio bardzo stracił na mocy (gdy przy prędkości 90km/h wrzuciłem 5-bieg to potrafi zwolnić do 70-80km/h).
Silnik na już przejechane 350tyś km z czego 200tyś na gazie. Czy to może być już jego koniec??
Jego spalanie wzrosło do jakiś 15l
Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 23:20 przez milosz_wwl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lut 2011, 22:52
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Nagłe osłabienie może wiązać się z przestawieniem rozrządu bądź uszkodzeniem przyspieszacza podciśnieniowego (taka gruszka przy aparacie zapłonowym).
Sprawdź czy rozrząd pokrywa się ze znakami na górnym kółku wałka rozrządu i dolnym kole pasowym.
Jeśli wszystko jest ok to zdejmij wężyk podciśnienia który idzie do aparatu (odczep w okolicy przepustnicy) i ustami zaciągnij powietrze. Jeśli będziesz czuł opór to znaczy ze wszystko jest ok jeśli jednak będziesz mógł zaciągnąć powietrze to te UFO na aparacie jest do wymiany.
To co napisałem nie wymaga wkładu finansowego a może rozwiązać Twój problem
Sprawdź czy rozrząd pokrywa się ze znakami na górnym kółku wałka rozrządu i dolnym kole pasowym.
Jeśli wszystko jest ok to zdejmij wężyk podciśnienia który idzie do aparatu (odczep w okolicy przepustnicy) i ustami zaciągnij powietrze. Jeśli będziesz czuł opór to znaczy ze wszystko jest ok jeśli jednak będziesz mógł zaciągnąć powietrze to te UFO na aparacie jest do wymiany.
To co napisałem nie wymaga wkładu finansowego a może rozwiązać Twój problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 28 sie 2010, 20:53
- Lokalizacja: GOSTYŃ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lut 2011, 22:52
na benzynie ma tyle samo mocy (nie czuć różnicy po zmianie z lpg na pb). Filtr powietrza nie dawno wymieniony.Tauron pisze:15 l LPG to zdecydowanie za dużo , może sprawdzić reduktor, a jak chodzi na PB.?
nie wiem czy to był nagły spadek mocy, bo samochodem jeździ ojciec.Lukaszbroz pisze:Nagłe osłabienie może wiązać się z przestawieniem rozrządu bądź uszkodzeniem przyspieszacza podciśnieniowego
Jak tylko wróce do domu to sprawdze rozrząd, przyspieszacz podciśnieniowy i może wytne katalizator.
Szkoda mi troche 80 bo jest juz w rodzinie 17lat, ale jak do roboty bedzie silnik to chyba pójdzie na złom...
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Zamiast na słom możesz mi sprzedać ja zrobię z niej pożytek
[ Dodano: 2011-02-07, 05:19 ]
[ Dodano: 2011-02-07, 05:19 ]
To trochę dziwny układ zapłonowy masz. Albo aparat był zmieniany na zły i teraz pali więcej albo masz inny silnik jak piszesz. Wystarczy że jest to układ zasilania Mono-Motronic wtedy gruszki nie będzie.Cin3kGostyn pisze:mam 1.8 pm ale nie mam wlasnie tego ufa na aparacie zapłonowym ..