Witam, od jakiegoś mam pewien problem i szczerze mówiąc to nie wiem jak to nazwac. Jakiś czas temu miałem wyjęty akumulator z autka, a przy jego wkładaniu kiedy zakładałem klemę było iskrzenie (czyli wychodzi na to że coś pobiera prąd) wsiadłem do auta i okazało się że radio samo się włączyło :shock: No to sobie pomyślałem że to może jakiś jednorazowy wybryk ale dalej jest to samo, a kiedy zapalam silnik na włączonym radiu to ono samoczynnie się wycisza lub całkowicie off Problem nadal się nasila bo nawet na zapalonym silniku jak włączę światłą to gwałtownie spadają obroty tak do 850-900 a jak wyłączę to się podnoszą normalnie do 1000. Jeszcze muszę sprawdzic czy to dzieje się również na Pb, nie mam pojęcia z czym to jest związane, może alternator słabo łąduje i napięcie spada :?: :?:
A wczoraj jeszcze padły mi światła cofania, a wiązka do klapy ok bo sprawdzona
Bd wdzięczny za wszelką pomoc <ok>
[ Dodano: 2011-02-06, 13:49 ]
Jest jeszcze taki motyw że gdy włączę ogrzewanie tylnej szyby to z komory silnika słyszalne jest delikatne jarmolenie i obroty też spadają, już nie mam pojęcia co to może byc :evil:
[B3 1.8 PM] pobór prądu
a wiesz ile prądu pobiera tylna szyba :?: - sporo więc nie ma się co dziwić.Pavell pisze:Jest jeszcze taki motyw że gdy włączę ogrzewanie tylnej szyby to z komory silnika słyszalne jest delikatne jarmolenie i obroty też spadają, już nie mam pojęcia co to może byc
a kto Ci powiedział że obroty na poziome 1000 są normalne :?: W/g książki powinny być 900(zakres tolerancji 50) Więc te 1000obr/min to kiedy silnik jest na ssaniu i jest jeszcze nie rozgrzany, no i jeszcze powinieneś sobie sprawdzić ile wynosi ładowanie u Ciebie.Pavell pisze:Problem nadal się nasila bo nawet na zapalonym silniku jak włączę światłą to gwałtownie spadają obroty tak do 850-900 a jak wyłączę to się podnoszą normalnie do 1000.
ale to się dzieje na rozgrzanym silniku, a jak załączę drogowe to już całkiem nie równo chodzi tylko obroty falują tak jag by silnik zaraz miał zgasnąc (wcześniej jak silnik się rozgrzał to utrzymywał równe 1000obr/min).ysiul pisze: W/g książki powinny być 900(zakres tolerancji 50) Więc te 1000obr/min to kiedy silnik jest na ssaniu i jest jeszcze nie rozgrzany
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Miernik w dłoń i mierzysz jakie masz ładowanie na zapalonym bez włączonych odbiorników itp. powinno być 14-14,4v im bliżej 14,4v tym lepiej, pożniej włącz światłą itp i sprawdź co sie dzieje do ilu spada napięcie? Przy włączdniu używanych na codzień odbiorników (światła, radio, nawiew np 2 bieg) powinno być koło 14V, jeśli masz dużo mniej to alterntor, regulator w alternatorze, wszystkie połączenia kabli od alternatora, przez rozrzusznik po klemy na akumulatorze do sprawdzenia. Warto też przyjrzeć się czy masa dobrze przykręcona do budy.
Może być też tak jak kolega wyżej napisał że silniczek krokowy nawala.
Może być też tak jak kolega wyżej napisał że silniczek krokowy nawala.