Witam,
Moja Coupe 90r 2.3 NG bardzo ciężko (albo w ogóle) pali na mrozie. Nie musi to być nawet mróz syberyjski, wystarczy zwykłe 0 st C. Kiedy w końcu miałem dość postanowiłem to sprawdzić. Sprawdziłem:
Ciśnienie na pompie paliwa - prawidłowe
Ciśńienie na regulatorze OK
Czujnik temperatury 2pinowy OK
Napięcie na czujniku OK
Przewody/świece/kopułka/palec OK
Włącznik na przepustnicy OK
Silnik krokowy OK
Podregulowałem (nieznacznie) położenie spoczynkowe talerzyka przepływki, sygnał OK
Napiecia na potencjometrze przepustnicy, właczniku na przepustnicy OK
Bezpiecznik od wtrysku (27 czy 28- nie pamiętam) OK
Teraz UWAGA: Wtryskiwacz "na krótko: tzn po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora rozpyla pięknie, i nie leje.
Na wtyczce od wtryskiwacza po zakręceniu rozrusznikiem pojawia się na chwilę jakieś słabe napięcie i to wszystko.
Ze schemató wynika (jeżeli się mylę to proszę poprawcie mnie), że wtryskiwacz rozruchowy dostaje + po kluczyku i sterowany jest poprez ECU masą. Razem z nim z tego samego źródła napięcie dostaja krokowiec, włącznik na przepustnicy, zaworek na filtrze węglowym i coś tam jeszcze).
Nie mam już siły. Nawet podpinałem potencjometry w miejsce czujnika temperatury, żeby zasymulować temperaturę -20st C, wtryskiwacz nawet kropelki nie puścił.
Proszę o pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam
[80/90/Coupe 2.3 NG] wtryskiwacz rozruchowy nie działa
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jest tak jak mówisz powinien dostawać plus z tego samego bezpiecznika co dla reszty rzeczy które wyliczyłeś.Jachu pisze:Ze schemató wynika (jeżeli się mylę to proszę poprawcie mnie), że wtryskiwacz rozruchowy dostaje + po kluczyku i sterowany jest poprez ECU masą. Razem z nim z tego samego źródła napięcie dostaja krokowiec, włącznik na przepustnicy, zaworek na filtrze węglowym i coś tam jeszcze).
Tylko już nie pamiętam czy ten plus jest z przekaźnika pompy paliwa (jest podawany gdy pompa pracuje) czy na stałe po włączeniu zapłonu.
Nie daje napiecia bo prad gdzies ginie najlepiej sprawdz multimetrem jakie napiecie jest na wtyczce .gdzies pewnie jakis przewód jest zasniedziały moze styki bezpieczników musisz to polukac sprwdz wtyczki wsuwki itp moze gdzies cos tam nie łaczy .Kiedys miałem podobny problem i sprawdziłem kazdy kabel kazda wsówke kostke bezpieczniki wszystko oczysczałem i dopiero montowałem no i pomogło