[80 B4 1,9 TDi] Światła postojowe i bezpieczniki
-
- Forum Audi 80
[80 B4 1,9 TDi] Światła postojowe i bezpieczniki
Witam wszystkich mam autko od jakiegoś miesiąca więc jestem zielony. Tak że na prosze o wyrozumiałość i pisanie dosyć prostym językiem. Mam problem który postaram opisać naj lepiej jak potrafię.
A więc zaczynając od świateł nie posiadam światła postojowego przedniego po lewej stronie oraz tylniego po tej samej. Przedni lewy reflektor różni sie od prawego lekko pod kontem koloru szkła (jest ciemniejsze) oraz samej konstrukcji wygląda bardziej ubogo po ściągnięciu dekielka gdzie znajdują sie żarówki, żarówke zmieniłem i dalej nie świeci, bezpieczniki rownież wyciagałem po kolei i wszystko jest ok a prąd nie dopływa bo sprawdzałem miernikiem. Nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Swiatło tylnie też mi nie świeci jednak zapala się mocniej podczas hamowania czyli tak jak powinno być. Idąc po przewodach doszedłem do wszystkich pojedyńczych przewodów zaklejonych taśmą izolacyjną obok zawiasów od klapy bagażnika stwierdziłem ze to może być problem, gdyż jak jechałem i trafiłem ja jakąś dziurę to gasł mi cały tył: tablice rejestracyjne, podświetlanie zegarów, całego wnętrza i światła mijania działały tylko kierunkowskazy i światła stopu. Jednak gdy trzymałem lekko drążek w dół tak żeby nie przeskoczył z mijania na postojowe światła magicznie sie zapalały, tak samo jak przestawiłem ze świateł mijania na postojowe wszystko świeciło ale przestawało gdy z postojowych dałem mijania. Na następny dzień zabrałem się do tych poklejonych przewodów rozplatałem je polutowałem i zakleiłem izolacją od tamtej pory podczas jazdy światła mi nie gasną. Jednak dalej nie świeci mi się światło po lewej stronie. Wszystko podłączyłrm kolorami więc pomyłka nie wchodzi w grę. Dodam jeszcze że czasem jednak bardzo sporadycznie gdy włącze kierunkowskaz ponownie mi gaśnie wszystko (poznaję po tym że wyłącza sie podświetlanie zegarów), gdy go wyłączę znów działa.