[80 B4]Mam problem z długimi śwaitłami!!!
a ja zabezpieczyłem smarem miedziany który do takich spraw służy i jest dobrze, wd40 nie jest do takich spraw.Przekaźników nie zabudowałem bo wymyłem sobie lampy i klosze efekt poraża taka różnica jest kupiłem lepsze żarówki nie żadne chińskie z seri poprawy widoczności tylko z osrama i dobrze widać, pająk naprawiony i wszystko działa sobie dobrze.
Z doświadczenia Ci powiem, że po zamontowaniu przekaźników mijania jeszcze lepiej będą świecić, nie wiem jakie napięcie na żarówkę jest w audi, w espero było sporo za mało, więc jak zamontowałem przekaźniki to dopiero zaczęło świecić tak jak powinnodiablo228 pisze:a ja zabezpieczyłem smarem miedziany który do takich spraw służy i jest dobrze, wd40 nie jest do takich spraw.Przekaźników nie zabudowałem bo wymyłem sobie lampy i klosze efekt poraża taka różnica jest kupiłem lepsze żarówki nie żadne chińskie z seri poprawy widoczności tylko z osrama i dobrze widać, pająk naprawiony i wszystko działa sobie dobrze.
Pozdro
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
nieprawda luk powstanie tez przy kilku dziesieciu voltach ale przy duzym pradzie, wykorzystywane jest to w np spawarkach na elekrody i migomatach, w tych drugich jest jeszcze gaz ... ale luk tez powstaje w pajaku nie taki jak tam wielki i zauwazalnyJarewa pisze:Żeby powstał łuk musiało być kilka KV
rowniez to zrobilem i to bardzo dawno jest duza rozica, wczesniej swiecily na zolto teraz na bialo, mam zwykle zarowki i zadnych wynalazkow z przekaznikami, ori instalacja bez cudowania... co widze jest zadkoscia ...diablo228 pisze:wymyłem sobie lampy i klosze efekt poraża taka różnica jest
smar rowniez mozesz spotkac w silniczku wycieraczek na tym kółku ze sciezkami miedzianymi wedlug ktorych jest ustalana pozycja ramion wycieraczekJarewa pisze:Smar jest użyty tylko do plastików ślizgi itd.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
A może mi koledzy podpowiecie jak zdemontować dolną osłonkę przełącznika, górna (po odkręceniu dwóch wkrętów) zeszła, a dolna trzyma się mocno, bo ona chyba z pierścieniem na kolumnie kierowniczej jest połączona? Jak to zdjąć żeby nie urwać?kubik pisze:W pająku od świateł długich jest mosiężna blaszka z nabitym pinem, przy włączaniu długich powstaje przeskok łuku elektrycznego i pin się zaczernia. To jest powód twojego problemu. Wystarczy to rozebrać i przeczyścić.Kolber pisze:Rozmawiałem ze znajomym elektrykiem i tak jak wszyscy tu piszecie to typowa przypadłość 80-ki i najlepiej zamontować przekaźniki, później jeśli się da naprawić przełącznik długich...
----
Dobra, już znalazłem imbus w środkowej dziurce, odkręciłem i całość udało się zdemontować
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
No może najwyżej na kolejne 10 lat. Wsio działa bardzo ładnie.pawelrybak15 pisze:Na długo Ci to raczej nie pomoże. Weź wstaw przekaźniki i zapominasz o problemie z przełącznikiem zespolonym <ok>
Zdziwiłem się że w Niuni nie ma przekaźników w tych obwodach. Teraz już wiem czemu są takie spadki napięć przed żarówkami. Trzeba to będzie ulepszyć <ok>
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolego, to nawet Polonez miał przekaźniki do świateł :mrgreen:
Jak dla mnie inżynierowie odpowiedzialni za B3 i B4 to mądrzy ludzie, bardzo mądrzy, ale jak każdy człowiek popełniający błędy i jednym z ich błędów to brak przekaźników do świateł
Tak więc wszyscy którzy mają problemy z przełącznikiem zespolonym niech zainwestują w przekaźniki, naprawde się opłaci Wyczyszczone reflektory dają dużo, ale wyczyszczone reflektory + przekaźniki to dopiero jest wypas <ok>
Jak dla mnie inżynierowie odpowiedzialni za B3 i B4 to mądrzy ludzie, bardzo mądrzy, ale jak każdy człowiek popełniający błędy i jednym z ich błędów to brak przekaźników do świateł
Tak więc wszyscy którzy mają problemy z przełącznikiem zespolonym niech zainwestują w przekaźniki, naprawde się opłaci Wyczyszczone reflektory dają dużo, ale wyczyszczone reflektory + przekaźniki to dopiero jest wypas <ok>