[B4 1z] podłaczenie czujników cisnienia i temperatury oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Witam
Ja również dziś montowałem dodatkowe zegary z elektroniką nie było najmniejszych problemów, natomiast zatrzymałem się na czujnikach i faktycznie nie ma miejsca ale od strony grodzi jest kanał olejowy więc myślę że wkręcę tą dużą bańkę jednak nie da się za mało miejsca ale zakręcę tam czujnik temperatury i będą dobre wskazania, a co do tej bańki to jutro jadę do znajomego tokarza i dorobi mi taką przedłużkę tylko nie wiem który czujnik mam zamienić ten bliżej pompy vacum czy bliżej filtra oleju <osohozi>
Ja również dziś montowałem dodatkowe zegary z elektroniką nie było najmniejszych problemów, natomiast zatrzymałem się na czujnikach i faktycznie nie ma miejsca ale od strony grodzi jest kanał olejowy więc myślę że wkręcę tą dużą bańkę jednak nie da się za mało miejsca ale zakręcę tam czujnik temperatury i będą dobre wskazania, a co do tej bańki to jutro jadę do znajomego tokarza i dorobi mi taką przedłużkę tylko nie wiem który czujnik mam zamienić ten bliżej pompy vacum czy bliżej filtra oleju <osohozi>
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Według wszystkich prawideł teoretycznie ciśnienie masz dobre. Wiem zmieniam zdanie ze masz słabe a teraz pisze że dobre. Powiem tak nie dawało mi to spokoju czemu ciśnienie na wskaźniku przy temp oleju 80 - 90 stopni u każdego pokazuje ponad 2 bary lub około 2 barów. Odpowiedź jest prosta : założyłem profesjonalny manometr ode mnie z pracy bo pracuje w serwisie samochodowym no i wyszło na to że faktycznie na zimnym oleju jest 5 bar ale gorącym już nie ma 2.5 bara lecz około 1.1 - 1.2. Morał tej bajki taki że to tylko wskaźnik, który wskazuje nam teoretyczna wartość a nie wartość rzeczywistą. A u Ciebie albo masz takie słabe ciśnienie albo ktoś skalibrował Twoje zegary.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Ja dziś po założeniu wszystkiego i śmiga jak należy i faktycznie na zimnym silniku pokazuje u mnie ponad 4 bar zobaczymy ile pokaże na ciepłym, ja zamiast przedłużki wkręciłem wężyk od układu hamulcowego o długości 20 cm i ten duży czujnik przykręciłem go uchwytem do głowicy i wszystko ok a ten mały wkręciłem go w głowice tam jest kanał olejowy <ok>
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Spoko nie ma problemu tylko jak będę miał trochę czasu to pyknę parę fotek <ok>
No więc dziś było jako tako to zrobiłem parę fotek tylko instalacja jest zrobiona tak na szybko żeby działały zegary w poniedziałek montuje wtryski AFN to będę przerabiał elektrykę
Na podstawie filtra oleju dałem podkładkę miedzianą do uszczelnienia a sam czujnik wkręciłem bez podkładki bo w wężykach hamulcowych są uszczelnienia na stożek więc dokręciłem mocno i wszystko jest ok mam nadzieje że to komuś pomoże <ok>
No więc dziś było jako tako to zrobiłem parę fotek tylko instalacja jest zrobiona tak na szybko żeby działały zegary w poniedziałek montuje wtryski AFN to będę przerabiał elektrykę
Na podstawie filtra oleju dałem podkładkę miedzianą do uszczelnienia a sam czujnik wkręciłem bez podkładki bo w wężykach hamulcowych są uszczelnienia na stożek więc dokręciłem mocno i wszystko jest ok mam nadzieje że to komuś pomoże <ok>
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia