[80 B3]Kierownica
[80 B3]Kierownica
Witam ! Mam problem z kierownicą w Audi 80 b3. Niema ona wspomagania. Napęd jej jest pasowy. Chodzi ona trochę ciężko, utrudnia to poruszanie się po mieście. Są jakieś sposoby aby działała ona lżej. Proszę o porady. Z góry dzięki.
jmm: Następny źle nazwany temat zostanie skasowany!!
jmm: Następny źle nazwany temat zostanie skasowany!!
Ostatnio zmieniony 14 sty 2007, 01:14 przez uki18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 sty 2007, 20:38
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Jak napompujesz tyle w kolą to za krótki czas będziesz miał łyse opony na środku! No chyba że zawsze jeździsz w 5 osób i i pełnym bagażnikiemmrx1983 pisze:jak pilnujesz cisnienia w oponach to bedzie dobrze chodzic
u mnie jest tak,im wiecej powietrza z przodu to lzej chodzi
napompuj kola tak do 2.2 albo 2.3 bara i bedzie w miare dobrze
tylko nie zkladaj mniejszej kierownicy bo sie zajebiesz na tym parkingu
no wlasnie jezdze a opony i tak wymieniam co pol roku bo nie wytrzymuja moich katuszy:-)Oofol pisze:Jak napompujesz tyle w kolą to za krótki czas będziesz miał łyse opony na środku! No chyba że zawsze jeździsz w 5 osób i i pełnym bagażnikiemmrx1983 pisze:jak pilnujesz cisnienia w oponach to bedzie dobrze chodzic
u mnie jest tak,im wiecej powietrza z przodu to lzej chodzi
napompuj kola tak do 2.2 albo 2.3 bara i bedzie w miare dobrze
tylko nie zkladaj mniejszej kierownicy bo sie zajebiesz na tym parkingu
nisetety jestem morderca opon i przegubow
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
No ale musisz wziąć pod uwagę że nie wszyscy tak jeżdżą Niektórzy szanują swoje autka i powinieneś ich poinformować o skutkach takiego ciśnienia w oponach, poza tym przez za duże ciśnienie zmniejsza się przyczepność=dłuższa droga hamowania=większe zagrożenie na drodze.mrx1983 pisze:no wlasnie jezdze a opony i tak wymieniam co pol roku bo nie wytrzymuja moich katuszy:-)Oofol pisze:Jak napompujesz tyle w kolą to za krótki czas będziesz miał łyse opony na środku! No chyba że zawsze jeździsz w 5 osób i i pełnym bagażnikiemmrx1983 pisze:jak pilnujesz cisnienia w oponach to bedzie dobrze chodzic
u mnie jest tak,im wiecej powietrza z przodu to lzej chodzi
napompuj kola tak do 2.2 albo 2.3 bara i bedzie w miare dobrze
tylko nie zkladaj mniejszej kierownicy bo sie zajebiesz na tym parkingu
nisetety jestem morderca opon i przegubow
ale mniejsze spalanie,lepsza zwrotnosc,mniejsze opory toczenia, i lepsza przyczepnosc przy hamowaniu,nie buja tak jak na niedopompowanych balonach,czyli nie wylecisz z drogi przy hamowaniu i lepsza jazda na lukach,pewniejsza probowalem na takich i na takich,nigdy wiecej na niedopompowanych kolach w ostrych lukach,malo co bym sie nie zabilOofol pisze:No ale musisz wziąć pod uwagę że nie wszyscy tak jeżdżą Niektórzy szanują swoje autka i powinieneś ich poinformować o skutkach takiego ciśnienia w oponach, poza tym przez za duże ciśnienie zmniejsza się przyczepność=dłuższa droga hamowania=większe zagrożenie na drodze.mrx1983 pisze:no wlasnie jezdze a opony i tak wymieniam co pol roku bo nie wytrzymuja moich katuszy:-)Oofol pisze: Jak napompujesz tyle w kolą to za krótki czas będziesz miał łyse opony na środku! No chyba że zawsze jeździsz w 5 osób i i pełnym bagażnikiem
nisetety jestem morderca opon i przegubow
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Na nie dopompowanych jest tak samo jak na za dużo napompowanych! Jak masz za dużo powietrza to jest mniejsza powieżchnia która styka się z asfaltem także nie pisz że lepiej hamuje bo to niemożliwe. Najlepiej jest wtedy jeśli stosujesz się do zaleceń producenta wtedy jest najlepiej najlepiej wszystko (cyt. Konon...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga