[1.8 NE] Nietypowy problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Tak chyba zrobie bo faktycznie odbudowa tego oryginalu moze sie okazac srednim rozwiazaniem. A że tak zapytam to musi być jakis specjalny weber? bo z tego co wiem to chyba kilka ich bylo.
[ Dodano: 2011-02-09, 13:59 ]
znalazlem 2E pierburga po okazyjnej cenie a jak tu jest z podstawą? potrzebna jakas kryza?
[ Dodano: 2011-02-09, 13:59 ]
znalazlem 2E pierburga po okazyjnej cenie a jak tu jest z podstawą? potrzebna jakas kryza?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Montuj Weberka tak jak Koledzy radzą, jeśli masz w pobliżu jakiś szrot to będą napewno mieli takowy gaźnik wykręcasz go z poloneza bądź dużego fiata i i za 30-50zł masz gaźnik (przynajmniej tak u mnie chodzą :mrgreen: ) Bo żeby zamontować pierburga to trzeba trochę trochę wysiłku i kasy włożyćMaverickse pisze:znalazlem 2E pierburga po okazyjnej cenie a jak tu jest z podstawą? potrzebna jakas kryza?
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
No i jeszcze do tego webera dokup sobie mikser rurkowy do gazu.On 10zl kosztuje i tez ida do niego 2 weze z gazem tak jak teraz u ciebie,wiec instalacji niebedziesz musial przerabiac.Gaznik mozesz rozebrac i wypolerowac gardziele przed jego montarzem,ja zrobilem to papierem 1000.Tylko nie pomyl gdzie ktury gardziel wlozyc ,ten od pierwszej przepustnicy jest troszke wiekszy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
No wiec sprawa wyglada tak.Przy mikserze rurkowym auto ma niesamowitego kopa,ale i spalanie jest wieksze.Dzieje sie tak dlatego ze rurki siegaja w glab gardzieli az pod same przepustnice,a tam jest najwieksze podcisnienie,i silnik bez trudu zaciaga sobie tyle gazu ile chce.Minusem jest wieksze spalanie i troche nierowna praca silnika.A mikser palnikowy jest zamontowany na gorze gaznika,tam podcisnienie jest mniejsze i auto z opuznieniem i troche mulowato przyspiesza.Ale za to mniej pali i silnik rowniej pracuje.Wiec sa plusy i minusy tak jak u jednego jak u drugiego miksera .Wybor nalerzy do ciebie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Witam panowie . Dlugo mnie nie było ponieważ postanowilem spróbować wyzyścić ten gaźnik i podregulować ale bez zmian. Za cholere to nie chce iść obroty trzyma w granicy 2 tys jak sie je ustawi na 900 to same sie wykulają na 1800 albo na jałowym nie trzyma ich wcale. Moje postanowienia są nastepujące: biore sie za webera i moje pytanie brzmi nastepująco bo moge miec od wuja za darmo gaźnik weber tylko że montowany we fiacie 131 mirafiori moze to spasować??
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
no tak przemek, tylko ciekawe jaka tam jest srednica gardzieli.Zeby sie nie okazalo ze ze 30mm,bo wtedy to moze palic z 20l na setke.Chociaz w mirafiori byly silniki chyba 1,6 i 1,8 to pojemnosci zblizone sa.Ja w swoim weberze mam gardziele 24 i 26 no i pali sporo.Zmienilem teraz mikser lpg na palnikowy to moze cos to da jeszcze nie sprawdzalem ile teraz pali