Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S RU LPG] Gaśnie na benzynie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

[80 B3 1.8S RU LPG] Gaśnie na benzynie.

Post autor: roodster80s » 08 lut 2011, 15:02

Panowie ostatnio postanowiłem przepalic Audiczke na beznynie... Po kupnie pojazdu nic sie nie działo chodziła normalnie. Stała troche. Zatankowałem jej 10L swiezego paliwka przełączyłem na benzyne... A tu nie chce sie zbytnio krecac. Na luzie po puszczeniu pedała gazu odrazu gaśnie... Na wolnych obrotach autem trzepie jakby nie palil na wszystkie cylindry. Na wysokich gdzies tak od 4 tys zaczyna sie wkrecac.. Ale wyzszego biegu jak 3 nie da sie uzyc bo zdycha... Na dodatek w aucie strasznie benzyną czuc. Po przełączeniu na gaz wszystko jest wporządku. Pali bezproblemowo trzyma oboroty i ładnie ciągnie co to moze byc? Co mogło sie stac z gaźnikiem?

hubertus49
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2011, 18:47

Post autor: hubertus49 » 10 lut 2011, 19:06

pompka paliwowa do sprawdzenia EWENTUALNIE USTAWIENIE GAZNIKA TEZ TAK MIAŁEM A TEZAZ JEST OK

vaio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 21 sty 2011, 00:56
Lokalizacja: wawa\ursynów

Post autor: vaio » 13 lut 2011, 20:42

Podłanczam się pod temat na benzynie nie trzyma obrotów a na lpg chodzi aż miło znaczy nie do końca bo ma tylko 800 obr/min i troszkę nim tepelie jak dodam gazu na 1000 jest ok ale z benzyną tak jak kolega pisał a ta pompka paliwa gdzie znajduje się dokładnie

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

[80 B3 1.8 Ru LPG]gasnie na benzynie

Post autor: Thauri » 14 lut 2011, 08:27

http://moto.allegro.pl/audi-80-cewka-po ... 95449.html
W silniku RU powinno być coś podobnego/pompka mechaniczna palia/.Znajduje się ona trochę niżej niż czujniki w bok.W silniku NE miałem podobny problem poprzedni właściciel jeździł tylko na lpg.Wcześniej oczywiście benzynę wypalił do końca.Efekt taki,ze pompka była w stanie agonalnym trzeba było kupić nowa / ok 95zl bo nie chciałem Toprana/.Potem jeszcze ten plastik pod nią wraz z ta gumka,która w niego wchodzi.Następnie rozebrać ,wyczyścić gaźnik,zmienić filtr paliwa.Teraz wszystko chodzi jak należy nie gaśnie,nie szarpie.
Jeszcze jedno z 3 proponowanych przez sprzedawców pompek Audi / VW tylko jedna pasowała, różniły się wejściem,ktore wchodzi w silnik.Samochód z 91 roku silnik Ne 1.8 .

cinu24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 lip 2014, 21:53
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: cinu24 » 16 kwie 2015, 20:43

witam u mnie tez na benzynie chodzi gorzej niz na gazie, tylko tyle ze ostatnio zaczelo strasznie smierdziec gazem z okolic wlotu powietrza do filtra przy przekreceniu zaplonu (nie odpaleniu) wystarczy ze przekrece na zaplon i sam gaz przy parowniku jest szczelnie, ostatnio parownik zamarzl na samym zaplonie moze byc tak ze puszcza gaz za szybko czy cos? bo czuje sie nie bezpiecznie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 kwie 2015, 16:49

cinu24, a może trzeba regeneraować parownik i regulować instalację bo wali ogromne dawki gazu i dlatego śmierdzi.
A przy pzrekręceniu w pozycję zapłon to elektrozawory się otwierają i gaz chyba powinien lecieć ale jak go nie zapalisz uruchamiając silnik to też chyba może śmierdzić gazem.

cinu24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 lip 2014, 21:53
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: cinu24 » 17 kwie 2015, 21:59

no wlasnie tak to wyglada musze jechac do gazownika, bo nie wiemjaka dawka gazu idzie a jaka powietrza...

[ Dodano: 2015-05-03, 22:10 ]
mam parownik lovato chyba,,, i czasem jak jade na gazie to potrafi jechac jakby na samym zaplonie po prostu obrotomierz spada na zero i jade z sila silnika i czasem jak po chwili wcisne przycisk :r: na przelaczniku pb/lpg to zaskoczy i jedzie dalej co to moze byc ? cewka?przy reduktorze?
2 problem to to ze przy wylaczeniu silnika jest cisnienie w parowniku i jak nacisne ten przycisk na cewce parownika to powietrze wyleci i tyle, moze cos wam to da, pozdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl